Gå til innhold

gulesider, den konfirmasjonskaka di...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den jenta du lagde den til,konfirmerte hun seg i 2009? det står det på teksten men konfirmerte hun seg i voksen alder da?? det står at hun er født i 1982 så syntes det var sååå rart... sorry, ble så nysgjerrig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Enda mere muffins fra Gulesider, bombe..

Skrevet

mener det ikke som uthenging! trenger ikke komme her med frekke kommentarer... mange kan konfirmere seg som voksne, jeg ble bare nysgjerrig!!

Skrevet

Mange kan konfirmere seg som voksen?

Jadda..

Skrevet

kan være skrivefeil... hvem vet? ikke vits å være frekk uansett!

Skrevet

Nei det er nok noen år siden hun konfirmerte seg og den kaka jeg lagde der er bare prøvekaka så jeg var nok ikke så veldig nøye med hvordan teksten ble.

Viktige kaker som er spesielle testes ut først:)

hehe var det noe mer du lurte på?

Skrevet

så inlegget ditt på skravle... jeg har da ikke hetsa og hengt deg ut? seriøst.... jeg stilte bare et spørsmål fordi jeg ble nysgjerrig...er jo ikke så vanlig å konfirmere seg i voksen alder. kaller du virkelig det å henge noen ut? da synes jeg du er paranoid her. var et enkelt spørsmål, fordi teksten fikk meg til å stusse!

ellers fin kake!

Skrevet

Sorry for det. Jeg har bare fått så utrolig mye dritt slengt mot meg så jeg har piggene litt ute.

Beklager. Håper det går greit.

Skrevet

ble litt provosert, syntes det var dårlig gjort... har jo ikke akkurat hengt deg ut. synes da kakene dine er fine og at du er flink... har aldri skrivi noe dritt om deg jeg! skjønner at det ikke er morsomt å få dritt etter seg men ingenting med det innlegget var frekt da... annet enn det den andre anonyme skrev.

er jo ikke så rart at man begynner å lure siden det stod 1982 og konfirmant i 2009... det er jo noen som konfirmerer seg som voksne, men jeg ble veldig nysgjerrig... eller så lurte jeg på hvor lenge du hadde holdt på med kakelaging om du lagde en så tidlig i konfirmasjon... men fikk det ikke til å stemme sida det stod 2009 også. var bare et uskyldig spørsmål og ingenting slemt.

det går bra da...

ha en fin dag.

Skrevet

jeg er ikke HI, og har aldri sett denne kaka... Men dette høres jo veldig mistenksomt ut iom det også stod 2009!? Bare meg som synes det?

Kan noen legge link til debatten på skravle og denne kaka?

Skrevet

Tydeligvis ikke bare deg som synes det nei.. Men jeg personlig skjønner ikke greia? Hva er det som diskuteres, at hun har lagt ut et bilde med en kake hvor det sto 1982-2009 som en "testkake". Hva i himmelens navn er mistenkelig med dette?

Folk her inne er rare!

Skrevet

Nå sier hun at tantebarnet selvfølgelig er født i 1992, ikke 1982. Men hun var fortsatt 17 år når hun ble konfirmert da, noe som er litt uvanlig..

Skrevet

Hun ble ikke konfirmert i år. Bare så det er sagt.

Skrevet

Jeg skal forresten ringe min storesøster og finne ut nøyaktig dato på konfirmasjonen og på fødselen til hennes datter.

Skrevet

Ja gjør det! Blir spennende å høre:)

Hvis hun hadde blitt konfirmert i år hadde hun vært 18... ikke så god i hoderegning?

Skrevet

Herre...nå må dere gi dere med denne heksejakta, da! Om dere har så mye energi å bruke på å gå noe eller noen etter i sømmene så vil jeg anbefale et medlemskap i Amnesty. Da kan "talentene" deres brukes til noe fornuftig.

Skrevet

Herre...nå må dere gi dere med denne heksejakta, da! Om dere har så mye energi å bruke på å gå noe eller noen etter i sømmene så vil jeg anbefale et medlemskap i Amnesty. Da kan "talentene" deres brukes til noe fornuftig.

Skrevet

kunne ikke se at det stod 2009 jeg... men jeg skjønner heller ikke hvorfor hun skrev 1982 når det ikke stemte. Selv bare på prøvekaka...?

Skrevet

Hun driter seg ut gang på gang..

Skrevet

Ja fortell meg nå hva jeg driter meg ut på. Legge ut en kake som har en skrivefeil?

Hva tror dere egentlig er galt med den kaken? At jeg ikke har laget den eller hva? Jeg vet til og med om ei som har skrevet feil navn på ei bryllupskake.

Det er menneskelig å feile.

Herregud.

Skrevet

Ignorer disse nepene, Gulesider.

De er nok bare misunnelige:) Fikk faktisk veldig lyst å begynne med litt sånn kakebakegreier selv etter å ha sett kakene dine.

Tips til "must have" for å starte?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Og bestemoren min har feil fødselsdato på gravstenen sin. Sånt skjer! Er det noe å henge seg opp i? Hva har Gulesider egentlig gjort mot dere, siden dere oppfører dere som en gjeng fjortiser? La henne være i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...