Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. oktober 2010 #26 Skrevet 15. oktober 2010 Den saken er vi i alle fall enige om Ha en fin helg!!! (å PS! du var nå heller ikke av de verste fordomsfulle
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. oktober 2010 #27 Skrevet 15. oktober 2010 Lemonia! Du får selv gjøre det du mener er best for dine barn, men hva andre gjør med sine barn, har jo du i bunn og grunn ikke noe med! Å sammenligne det med barn hvis foreldre røyker inne...ja, om du vil det - så vær så god! For meg ligger det temaet i en helt annen gate! Vi får bare enige om å være uenige - end of discution - fra min side
Nr 2 på vei <3 Skrevet 15. oktober 2010 #28 Skrevet 15. oktober 2010 Utsetter barna for forfenglighet ??? Øredobber ?? Nei miniskjørt og nettingstrømper når de er 13, når dere i rår over de lenger.. Men et par uskyldige dobber i ØREFLIPPEN, hehehe.. må le her.. Enn hvor mange som skriver at man ikke skal legge seg i andre sine saker, og at dere negative som jeg ikke gidder å lese halve innlegget til en gang.. Dere driter dere ut, la folk styre seg selv ! Lykke til men jenta di og øredobber eller ikke Hvis min nr 2 viser seg å bli ei jente, så gjett hvem som får dobber innen 4år !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå