Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #26 Skrevet 14. oktober 2010 hei jeg jobber i barnehage. det er oftest veldig få barn i barnahagen i romjula og påsken(for å ta med den også) har aldri opplevd dette som noe problem. hos oss og andre steder jeg har jobbet har alle som har ønsket det fått fri. andre sparer jo feriedagene sine til sommeren. syntes dette er en tåpelig debatt. da det faktisk kan i flere tilfeller være til det beste for barna og være i barnahagen selv om en forelder har fri. ikke alle har en problemfri hverdag og noen trenger å få lov til å få igjen pusten en gang i blandt. forresten romjula og påske og andre ferier betyr som regel at det er roligere dager og de ansattej obber ofte kortere dager enn ellers. og man rydder og vasker ned barnehagen i tilleg tilbarnepass da det gjerne er flere ansatte på jobb en behov i forhold til antall barn.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #27 Skrevet 14. oktober 2010 Joda, men jeg velger å heller invitere noen hjem til oss på gløgg, pepperkaker og lek (og kanskje blir de invitert til noen andre også) enn å skyfle dem i barnehagen. Mye hyggeligere at vi alle kan være sammen, og jeg kan få bli kjent med vennene deres (og foreldrene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå