Gå til innhold

Kan noen være så snill å hjelpe meg før jeg kaster barnet mitt ut av vinduet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke hi altså..

Men hva skal vi med temperament gjøre? Og vi som er tilbøyelig til å bli irriterte?

La være å få barn? Noen mener tydeligvis at kvinner kun skal ha barn om de er milde og omsorsfulle 24/7. Aldri heve stemmen eller sende et stygt blikk. Det er jo så ukvinnelig! En ekte dame skal jo ikke miste besinnelsen, men fremstå tålmodig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det så absolutt å ha barn hjemme hos oss.. Sånn har vi det stort sett hver kveld med 3åringen vår, bare en smule værre vil jeg si. Så har vi en liten baby i tillegg med kraftig kolikk. Glad jeg ikke får slike tanker fordet.. Lykke til hi! Håper du klarer å få hjelp til å være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.01. Synes du prater mye svada her. Først spør du om kvinner med temperament ikke skal få barn. Så skriver du skriver du videre at å heve stemmen og miste besinnelsen er så ukvinnelig(joda, skjønner det er ironi).

 

Jeg har mye temperament. MYE!!! Men selfølgelig vet jeg det ikke er riktig å miste besinnelsen overfor barna. Skjønner man ikke det er det kanskje riktig at en ikke bør få barn.

 

Sier ikke at et barn ikke tåler at voksne gjør feil!! Men vit iallefall at det er feil, forklar det til barnet og si unskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...