Gå til innhold

Påstand!: Det er unge mødre som tar hull i ørene på sine små barn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leser hva du skriver 20.20 og 20.22, men skryter ikke, slenger bare frem fakta omkring din påstand.. Hvem er du selv da?? en jæ*** bedreviter som tror du kan alt og gjør alle de rette tingene fordi du selv har hatt en vanskelig barndom/oppvekst?? ærlig talt, slutt å rakk ned på mennesker du egentlig burde se opp til og ha respekt for.. tipper du ikke har fullført videregående selv, som kan støtte slike påstander..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døpte meg 2 uker før konfirmasjonen. Ikke noe problem det. Om det er kult eller ikke er jo et teit argument. Kunne ønske flere i klassen min hadde måtte gjøre det da mange kun konfirmerte seg for gavene. Hadde de måtte døpt seg så hadde kanskje flere ikke giddet, som hadde vært lurt.

 

Jeg syntes ikke det er smakløst når det handler om argumentet: og ta valg på vegne av barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt ikke noe i din holdning eller noe ved deg her som er verd å ha respekt for, og ser ingen grunn til å skulle se opp til deg som person.

Måten du uttrykker deg på tilsier svært lite på at du selv noen gang har vært i nærheten av en utdannelse.

Hus, utdannelse, mann, biler, hytte og barn er noe de aller fleste av oss har, men det er ingen grunn for at det vi sier skal vektlegges uansett hvor dumt det måtte være.

 

Menneskekjenner er en ting du burde føre opp på listen over kvaliteter som du ikke innbefatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hull i ørene på små barn\babyer er skikkelig stygt. Skjønner ikke at noen vil gjøre det mot de små.

Det finnes jo ikke pent i det hele tatt.

 

En god grunn til å ta hull i ørene på de små? Ikke si at de blir så fine, for det blir de ikke! Faller heller ikke for den at en 2-3 åring maser om hull i ørene. Hvor har de fått dette fra liksom?

 

Min 5-åring har aldri spurt om dette, og heldigvis ikke for da hadde jeg begynt å lure om noe hadde løsnet oppi hodet hennes. Små barn skal ikke gå rundt å ønske seg hull i ørene, de skal få være barn, ikke gå rundt å ønske seg piercinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...