Gå til innhold

Barnehage i romjula?


Ophelia & Jr.

Anbefalte innlegg

jeg jobber selv i bhg. vi hadde fri hele julen i fjord og året før der var jeg i permisjon....

 

denne julen får jeg ikke fri og sambo har akkurat startet i ny jobb og skal allerede ha en uke ferie om noen uker, så egentlig må vi sende ungene i bhg alle dagene. men heldigvis har vi en mormor som kan passe dem noen dager og minstetantene (13 og 16 år) har lyst å passe dem en dag.. så kanskje de må gå en dag, eller de får fri hele uken. det ser vi når det nærmer seg...

 

for meg er det en selvfølge at har jeg fri så har ungene mine fri og.

 

har aldri hørt om noen barnehager som har stengt i julen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenten min på 18 mnd går i en menighetsbarnehage og den har stengt hele romjulen. Jeg har ferie til gode så jeg har tatt meg fri hele romjulen.

 

Den barnehagen jeg jobber i har åpent :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til et par lenger oppe her. Er helt enig med dere. Har selv opplevd å vente på 15 barn som aldri kom. 3 dager på rad. Det aller kjedeligste var at kun 3 av dem ringte å ga beskjed...Til tross for at vi ba vennlig om de kunne ringe før 9.30 om barna deres ikke skulle komme likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor har halv plass i barnehagen. Jeg er uføretrygdet og derfor hjemme. Mannen min har fri.

Men regner likevell med at hun får en dag eller to i barnehagen i romjula.

Lillemor er glad i og gå i "hagebarna " og vil vil nok mase om og gå dit tenker jeg .-)

Blir korte dager da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bhg er åpen i romjula, men her skal hun ha fri sammen med meg og storebror som går på skolen:-) Har heldigvis spart ferie så jeg kan ta meg fri fra 23. des til over nyttår - like deilig hvert år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor

Jeg jobber i helsevesenet og ikke snakk om at vi får fri etter 1 desember. Vi har altså ikke mulighet til og ta fri i romjulen. Heldigvis så er barnehagen til søta åpen. Så de dagene vi ikke har fri er hun i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...