Gå til innhold

Har vært eirande forbanna i hele natt, og det går ikke over :( :( :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg enda klart å skrive ting på den måten du gjør..

 

Men, vil takke så mye for litt forståelse fra andre som skjønner hva jeg mener :) Det er ikke lett å begynne å stole på ham igjen når han gjør slike ting...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får du heller skrive: "Typen min er en notorisk løgner som har stoffproblemer, og vi har vært på familievernkontoret for dette. Jeg har problemer med å stole på ham, og i går rant det over", i steden for å servere folk dette pisset innledningsvis og tro at alle skal forstå deg og synes synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg skrevet det hadde de fleste svarene vært om hvor dum jeg er som er sammen med han og at jeg aldri burde få barn i det hele tatt så dum som jeg er, så det hadde nok ikke hjulpet så mye nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sier ikke det, men det hadde vært ett fett om jeg skrev det du foreslo, eller det jeg faktisk skrev...Tror ikke jeg hadde fått noen bedre svar om jeg hadde brukt ditt forslag til overskrift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hl: Jeg forstår deg VELDIG godt jeg.

Det hadde jo kostet ham så lite å bare sende deg en melding, om at de hadde ombestemt seg mht avliving.

Kjæresten min er den jeg vil dele alle nyheter med først, både gode og vonde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dette her så er du ufattelig urimelig!

Herregud, det dreier seg ikke om deg, og det at DU tar sånn på vei for en hund som ikke er din en gang kan jo ikke kjærsten din vite! Fortsett med det egosentriske her så har du ikke kjærste mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...