Gå til innhold

Æsj venninne mi har funnet seg en gammel mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dum fordi du legger deg opp i ting du ikke har noe med, og mener det er galt at han prøver å være en god stepappa for barnet hennes. Ærlig talt, hva med å være glad på hennes vegne? Hun har funnet en mann hun er glad i, hun venter barn sammen med han, og du sitter og snakker stygt om mannen på internett? Jeg er glad for at du ikke er venninna mi.

Og når ble det feil at slipset matcher kjolen? Det er jo bare søtt at han tenker sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolige naive hele gjengen her, jeg vil bare ikke at hun skal bli såret, eldre engelsk mann med norsk ung blond babe? mer trophy wife liksom, han har nok på si når han reiser bort med jobben så bråkjekk som han er. Flørter med venninnen hennes også, blir kvaalm..

Skrevet

Min beste venninne er nå 28 og er på 5 året samboer med en mann som er (hold on to you socks!) 47!!! *å herreguuuuud han er gammal liksom*

Men vet du hva eller? Han er hyggelig, morsom, hjelpsom, snill og han gjør henne LYKKELIG! Hva er vel bedre enn det?

Han er noe eldre enn vennekretsen, men det går seg til, vennene våre har blitt mer spredt i alder etterhvert som vi har blitt eldre. Han er også ung til sinns, og som den kule (ikke påtatt, men på ordentlig) fyren han er så passer han veldig godt inn...

Skrevet

du vil ikke at hun skal bli såret? men legger ut slikt om henne og tenker slik om hennes valg i livet?

den som aldri tør å bli såret, finner aldri noen.

din jobb som venninne er å være der for henne uansett alder på mannen eller hva du ellers måtte mene om han

Skrevet

Hehe.. så for meg at han var nærmere 60, men så er han 13 år eldre, nei fy så fælt! Hvis de er lykkelige, så burde vel du bare la de være det, uten å stikken den svære nesa di oppi andres saker!..

Skrevet

13 år eldre spiller jo ingen rolle når man er voksne mennesker!??!! Dater selv en som er 13 år eldre enn meg fortiden, og det er helt fantastisk!! Han vet hva han vil og er moden og tørr bak øra ;)

Heller de litt eldre enn ungutter som fremdeles er usikkre på hva de egentlig er ute etter!!

Du burde støtte venninnen din sitt valg! Syns faktisk at du høres litt misunnelig ut.....

Skrevet

HI : du er bare dum og sjalu du.

han har nok mange fordeler du bare kan drømme hos en mann...

ingen barn, ingen x koner, sikkert god økonomi...og en flott mann å se på..

Skrevet

hvorfor gidder du å bry deg når det ikke har noe med ditt liv å gjøre?

Jeg ville ikke valgt å vært sammen med en mann som er 30 år eldre enn meg selv, men jeg bryr meg fint lite om hvem andre finner lykke med, det vedrører jo ikke meg..

hva slags venninne er du som ikke kan glede deg over at venninnen din er lykkelig med en mann..

forøvrig synes jeg ikke den aldersforskjellen var noe drøy, så jeg må revurderer hvor seriøst dette innlegget kan være.

Skrevet

Hahahaa, jeg ler meg ihjel!! Gammel mann,-hihi. Guuud, mannen min er 46, han er vel olding han da!

Det du bekymrer deg for har jo ingenting med alder å gjøre, men med hvordan du oppfatter han som person, tullebukk! Men nå er det nå engang sånn at vi må leve våre egne liv og gjøre våre egne erfaringer. Så om det skulle vise seg at denne mannen ikke er ok, er det akkurat som det skal være for at venninna di skal lære noe.-Og kanskje tar du helt feil, og er full av fordommer, og mannen er kjempefin.. Det vil jo tiden vise, eller hva? Poenget er at det ikke er opp til deg å velge mann for venninna di!

Skrevet

Når man er under 25 selv, så er alt over 30 gammelt. Og når man er 18 så synes man at en 25-åring er utdatert. Men faktumet er det at ved 25-årsalder så begynner alt å gå nedover. Om tre år vil du oppdage dine første små rynker, og begynner og se deg om etter rynkekremer. Ingen 18-åringer snur seg etter deg lengere, og du får sjokk over hvor pen og ung du var på gamle bilder. Så du får nå bare sitte der og være kjepphøy, gammel det blir nå du også. Og hvis du synes en 38-åring er en gamling, ja da blir du tidlig veldig gammel selv. Selv synes jeg ikke folk begynner å bli gamle før de nærmer seg pensjonist-tilværelsen, og jeg har et meget avslappet forhold til alder, og jeg føler meg som ei ungfole selv. Jeg er glad og lykkelig og nyter livet til fulle. Er 37 og har det fortreffelig!

Skrevet

Nå er vel ikke 13 års aldersforskjell så veldig mye. Jeg kjenner noen som det er hele 15 års forskjell mellom og det går helt fint :-)

Ikke ser jeg på ham som en "gammal gubbe" heller bare fordi han er rett over 40 nå.

Alder har dsa vel ingenting med kjærlighet å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...