Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hun er 25 og han er 38, synes det er fyselig, hun er mye penere enn han og han er ikke noe annet enn en overkjekk 38åring som går i dress hele tiden. Hun venter barn med ham nå også, synes det er så rart at han går for en så mye yngre dame og heller har han ikke vært gift før eller har barn fra før av.. Bare venter på at noe skal skje med hu!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 nei så grusomt...også er hun penere enn han også?? nei fytti at det går an! djiises
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Eh, okey.. når ble 38 år forresten en "gammel mann"? Skulle trodd han var 50 .. Hun synes vel han er flott hvis hun har valgt han, det er da ikke din sak uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 hærregud for et teit innlegg. Hvis de elsker hverandre så er jo alt bra!Jeg er samme med en på 38 år og jeg er 23, vi har et barn sammen og har detkjempefint!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 so !!!! så lenge kjærligheten er der , er dte ingenting å bry seg om. alder ingen hindring. jeg har en venninne som er 29 nå og mannen er 50 er jo ingenting det så lenge dem paser godt sammen da dette paret traff hverandre var dem 23 og 44 hehe knall det han er kjempegrei og det er venninna mi også
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Han er sikkert jævlig bra i senga. Mye bedre enn de spirrevippene du fomler rundt med.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Ja men skjønner ikke hva hun ser i ham, han løper jo rundt og spiller den perfekte faren for datteren hennes, og så blir jeg såååå kvalm av dem, nyligen i et bryllup skulle han også ha matchene slips til kjolen hennes! Det er bare noooe med ham som sier at han kommer til å gå lei av å holde seg til en dame sånn som han har holdt på alle årene tl han møtte henne, unner virkelig venninnen min en bedre mann en han der altså..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 hahah.... 38 er gammel mann.... hahah..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Jada hun har fortalt at han har problemer i sengen også hahahha ... Ler meg ihjel!! Han er nok så gammel at han ikke klarer å få en stå engang.. Usj
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 Er selv 23 år og sammen med en på 39, fikk vårt første barn for 2 år siden, og venter nr 2 nå. Synes vel det er ekelt å du da? Grunnen til at min forlovede ikke har eks kone eller barn fra før; han ventet på den rette! Er ikke dermed sagt det kommer til å skje noe galt med verken meg eller venninna di. Synes du rett og slett er ei dårlig venninne jeg, når du ikke klarer å se at de elsker hverandre, og at venninna di har det godt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 Ja hun kom med den samme story´en.... Hun sa at han hadde ventet på den rette..Men jeg synes det er bare noe med ham, han prøver så godt han kan å være venn med alle venninnene hennes og det er tydlig at han ikke merker helt inn...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 Åneeeeeeeeeeeeeeeeeei! Da er det sikkert ekkelt jeg som er sammen med en på 29 også.. Så er jeg bare 18 år å da!! :-o
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #15 Skrevet 11. oktober 2010 HI: Skulle tro du var ei venninne av meg?! Ee 25 og samme med en på 38, venter barn sammen.. Om det skulle vise seg at du er venninne av meg, så håper jeg virkerlig du klarer å åpne de øynene dne og se noe; Det handler om kjærlighet! Hva så om det kanskje ligger noen problemer i sengekosen? Kjærlighet overlever små, uvesentlige problemer! Syntes dette stemte litt for mye med meg og min kjære. Men håper for alle parter at du ikke er det, for fy så dårlig gjort av deg!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #16 Skrevet 11. oktober 2010 Ja du kan bare slappe av mannen hennes er ikke fra Norge men annet land i Europa.. sleezy fyr..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #17 Skrevet 11. oktober 2010 22:40 her igjen! Tenk om han rett og slett prøver å passe inn i den delen av livet hennes?! Hva om du sitter her å forhånds dømmer et menneske som kan være en knallfyr, ikke bare for henne, men som venn av hennes venner? Makan til oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #18 Skrevet 11. oktober 2010 Ja hvorfor kan det virke som han prøver å flørte med meg til tider da???!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #19 Skrevet 11. oktober 2010 22:45 her.. Min mann er fra tyrkia. Men kanskje det er der det liggger: du takler ikke at hun fant seg en utening?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #21 Skrevet 11. oktober 2010 Neida det er jo ikke sååå gale, han er fra England!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #22 Skrevet 11. oktober 2010 Som du skriver lenger ned her: han er fra et annet land, kan ligge en kombinasjon der, at du rett og slett missforstår hans måte å være på?! Eller at du rett og slett ikke takler at han er en utlending?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #23 Skrevet 11. oktober 2010 Dum fordi at jeg er bekymra for venninna mi??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #24 Skrevet 11. oktober 2010 veninna mi fyller snart 23 og er sammen med en 50!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #25 Skrevet 11. oktober 2010 Bra, da vet jeg hvertfall at du ikke er ei falsk venninne av meg! Synes du blir seenes falsk ut, når du ikke klarer å godta at hun enderlig er lykkerlig! Og hva så om han løper rundt med dress hele tiden, mange engelsk menn liker å være "proppert bekledd", og du nevner lenger opp at han virker flørtete i forhold til deg, kanskje det er du som misforstår?! Kanskje han faktisk bare prøver å vise deg at han ikke er noe ille mann. Kanskje han til og med merker at du ikke liker han, så han overdriver uten å mene det, bare fordi du er e "venninne" av dama hans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå