Gå til innhold

Hvor mange er vi her inne i Juniklubben som venter nr 3?


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guttemamma '07+'09+1 spire

 

mine er begge født i august, så er 2 år nøyaktig mellom de. Og nå blir det litt under 2 år til nr 3. Ja, blir nok veldig travelt, men tror de vil få stor glede av hverandre!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr tre :)

Har to gutter på 8 og 5 fra før. Jeg må si at jeg gleder meg enormt til nr tre kommer. Det blir nok sistemann som kommer nå ja. Det som er ekstra koselig er at min lillesøster venter barn nr to og at det bare er 8 dager mellom våre terminer. Ganske utrolig :)

Vil ønske alle her inne lykke til med den lille spiren og svangerskapet fremmover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi også nummer tre på gang. Har gutt 07 og jente 08. Heldigvis litt lenger mellom nr 2 og 3 enn nr 1 og 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (hor)mona

Jeg å :-)

 

veksler litt på termin. får 31. mai, men regner med det blir i juni på ul..

Har to jenter fra før 04 og 07, og har stor tro på at det blir en jente nr 3 :-) Mannen har allerede planer om å lage flere bad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer tre, men ettersom de to som skal bli storesøstre er født i 00 og 03, så er det lenge siden sist jeg var gravid ...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nummer tre. Har en jente fra 07 og en gutt fra 09, så det blir spennende å se hva sistemann blir. For dette blir den absolutt siste. ikke helt forbredt på at vi skulel ha nummer tre allerede nå, men alt kan ikke planlegges til punkt å prikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 og er 31 år. Har en gutt født i 04 og en tulle født i 06. Vi gleder oss, bare jeg snart kan bli kvitt voldsom kvalme!

Lykke til jenter og gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

vi skal også ha nr 3. har to gutter født i 06 og 08 fra før!

Blir spennende å se hva det blir denne gangen... tror det blir en gutt, men hadde vert gøy med en jente da..

 

Innbiller meg at det ikke blir så travelt denne gangen, da minste rekker å bli tre innen baby kommer... men kanskje jeg blir tatt på sengen! hehe

 

gøy at vi er så mangen som skal ha nr tre!

 

termin 26juni vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gutter fra før, 03 og 06. Tredjemann er etterlengtet da vi har mistet to ganger på veien mot nr. 3.

 

Fingre krysses for at alt går så meget bedre denne gang ,- )

 

Har allerede vært på ul (6+2) der så vi et bankende hjerte og alt så bra ut. Det var jo ennå tidlig så ting kan fremdelse skje dessverre., men det prøver jeg å ikke tenke for mye på!

 

Ellers døyves kvalmen med te laget på ingefærrot. Kan anbefales! I dag har jeg hatt den beste dagen på jobb på lenge selv om en ørliten kvalme ligger og murrer "bak i der", men mye bedre enn hva det har vært. Løp og kjøp ingefær jenter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med så mange guttemammaer:-)

 

Jeg har også to gutter fra før, og håper også på en liten tulle denne gang.

 

Vet at jeg uansett kommertil å elske en evt lillemann til, høyere enn himmelen, men merker at det hadde vært stas med jente.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3. Spennende tider i møte ;) Har to tette barn fra før så blir travle tider ;) men også mye glede! ;) Blir moro å følge dere andre her inne,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som venter nr 3!!

 

Vi har to tuller fra før født i 06 og 08.

Gleder oss enormt til nr.3.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr.3 :) Har to gutter fra før, og synes foreløpig dette svangerskapet (selv om jeg ikke er langt på vei, uke 11) er helt annerledes enn de to andre. Jeg er liksom så veldig gravid...hvis noen skjønner hva jeg mener, er snart ikke et symptom jeg ikke har tror jeg.

Men jeg vet det er verdt det alt sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr.3:-) Absolutt ikke planlagt, men får gjøre det beste ut av det...

 

Har gutt født 99 og jente født 03 fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også nr. 3 på vei, godt planlagt :)

 

Har to gutter på 6 og 13 år, så her blir det akkurat 7 år mellom hver. Første mann fikk jeg da jeg var 19 år, og var ikke helt planlagt. Det var ikke helt etter planen at det skulle bli 7 år mellom nr 2 og 3 også, men pga at jeg fikk store muligheter i jobben min, så ble det utsatt noen år... Så nå passer det helt perfekt.

Vi har alt fortalt guttene at de skal få en lillebror eller jente. Yngste mann gleder seg veldig, men han eldste stønnet høyt da vi fortalte det.

 

Vi håper selvfølgelig på jente denne gangen. Hadde vært koseligt med en jente jeg kunne prinsessifisere..... Men etter gamel vaner så er det guttefarger jeg går å titter på til vogn, klær og annet utstyr. VI har solg/gitt bort alt vi hadde, så her må alt kjøpes inn på nytt.

 

Vi gleder oss masse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...