Gå til innhold

Hvor mange er vi her inne i Juniklubben som venter nr 3?


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Virker som det er en del av oss;) Kjempemoro å kunne dele litt tanker, bekymringer og gleder ved det å vente nr 3 også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også nr 3!

 

Har 2 gutter født i 05 og 07!

 

Gøy å se at vi er flere! Litt skummelt dette, hvordan skal jeg klare å holde styr på 3?? Jeg har jo bare 2 armer! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... :-)

 

Synes dette er veldig skummelt egentlig. Fant ut i går at jeg var gravid og er 5+4 i dag. Så nå sitter jeg og surfer på nettet i håp om å finne svar på ALT... igjen...

 

Har to jenter; en i 2002 og en i 2007...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at vi er såpass mange:) Mannen min er også fryktelig bekymret for dette med at vi har bare to armer, så hvordan skal man kunne passe på 3 stk??;) Hehe... Jeg grugleder meg. Først og fremst så skyver jeg fødselen unna, men når den er unnagjort så har jeg jo faktisk tre stk småtasser! Det kommer til å bli TRAVELT den første tida etter at tredjemann er født tror jeg... Og vi må være kjempestrukturerte og ha gode rutiner. Leggerutiner er vi ganske flinke på, men morgenene må vi forbedre;) Fortsatt lenge til juni, og jeg gleder meg til å gjøre familien komplett. Det er opplest og vedtatt at dette blir vårt siste barn. Blir en liten flokk, og det vil jeg være kjempefornøyd med, selv om jeg tidligere alltid ønsket meg 4 barn, 2 av hvert kjønn (som om man liksom kan bestemme det??;) ). Dere, da? Blir dette sistemann eller ønsker dere flere barn? Hvis dere har tenkt noe videre på det:) Hva tror dere blir den største utfordringen med 3 barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer tre:-) Har to jenter fra før, 06 og 09. Denne spiren kom som en overaskelse skal jeg jammen si. Vi hadde akkurat solg de siste baby tingene, og en uke senere fant jeg ut at nummer tre er på vei:-)

Nå begynner det å synke inn og vi gleder oss selvfølgelig:-) Men her kommer det ikke flere etter denne:-)

Har enda ikke tenkt så mye på hvordan det blir å være trebarnsmor, men jeg har hørt at folk sier det er værre å gå fra en til to enn to til tre. Det velger jeg å tro, andre teorier eller fakta er jeg ikke interessert i:-) He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg hopper litt imellom mai og juni jeg da, en termin 31 mai og en 1juni;) Men jeg skal ogsa ha nr3:) Datter-02 og sönn-05, er 36 aar:) Veldig spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer igjen, alle:) Skummelt og gledelig på samme tid dette her! Hehe...

 

nr3 i juni 2011: Vi får det ca like travelt vi, da?;) Når på året er dine 2 fra før født? Eldste her er født i august og yngste i desember. Veldig spent på hvordan det blir å få dem så tett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til som jeg syns er kjempeflott er at vi er så mange som venter tredjemann. "Alle" jeg kjenner med barn er ferdig etter nr 2 og de som ikke har barn ønsker seg bare 2, så har følt meg litt "unormal" som ønsker meg en liten flokk;) Hehe...

 

Ellers er jeg spent på hvordan formen blir framover... Har ingen store "plager" nå, bare trøtt og frysen. Med to småtasser og en aktiv hund hadde det vært fint om formen holdt seg super gjennom hele svangerskapet;) Hvordan er det med dere nå, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg venter også nr 3:) Har Jente- 04 og gutt-08 fra før. Spendt på hvor travelt det vil bli med 3 da ungenes far er bortreist halve året på jobb. 4uker hjemme og 4 borte. Vi er ogå fast bestemt på at dette er siste gang. Alltid ønsket meg 3. Gutten vår på 2,5 år er midt i trass alder nå, men tenker at det er greit at han gjør fra seg mesteparten av det nå før nestemann kommer:) Jeg har også veldig mange venninner som slutter etter nummer to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Nr 3 er på vei her også./

gutt 02 og jente 09 fra før... så blir spennende å se hva dette blir :)

 

skjønte at jeg var gravid allerede starten på uke 3, pga kvalme, enormt frysing og div... noe jeg ikke har opplevd med de to andre, så dette blir spennede... :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Venter nr. 3, en gutt -02 og ei jente -07.

 

Nyter graviditeten ekstra masse denne gangen, da det nok blir den siste (hulk)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også nr 3!

Som mange andre her inne har jeg to gutter fra før (06 og 09).

Gleder meg til å få en liten gjeng, selv omjeg regner med at det første året blir heftig!

Håper det går bra denne gangen, etter to SAer tidligere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttemamma '07+'09+1 spire

 

Ja, jeg er helt enig. Føler meg også litt unormal :P Jeg er ganske kvalm for tiden. Men prøver å holde humøret oppe. Har foreløpig ikke tenkt på sykemelding, men jeg har en jobb der jeg kan velge litt arbeidsmengde selv. Men merker at det er mer slitsomt når man har to små til å ta seg av i tillegg til denne kvalmen. Det positivet er at jeg glemmer det for hvert svangerskap :) Så da kan det jo ikke være så gale..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og venter nr 3 :)) gledar oss masse :) vi har 2 guttar -07 og -09, så det blir kjekt at alle blir så tette! Men det blir den siste så får nyta det mens eg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...