Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #26 Skrevet 14. oktober 2010 Har du tenkt på at det er omvendt? At det er noen som har stjålet hennes bilder å lagt dem ut? Ellers må jeg si latterlig tråd, du lagde den bare for å erte......men skjønner ikke poenget. Ikke klarte du det heller, hehe!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #27 Skrevet 14. oktober 2010 Det står jo på bloggen hennes at hun heter det da! Så teit tråd.. Hvorfor ljuge å legge ut link til egen blogg om man ikke snakker sant?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #28 Skrevet 14. oktober 2010 OJ! Jeg kjenner visst gulesider jeg hehe.. snodig!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #30 Skrevet 14. oktober 2010 Så utrolig flink du er Gulesider!! Har alltid hatt lyst til å starte med slikt selv, og her var det mange gode tips:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #31 Skrevet 14. oktober 2010 Navngi folk???! d var vell strengt talt GULESIDER selv som fortalte om vennen sin som het anne noe å jeg linket til sidenn alle kan jo selv se hva som står skrevet! å jeg har dessuten ikke sagt d ikke er henne! d er mange anonyme her.. mange forskjellige! tenk dere litt om da:) please! la dama få holde på som jeg skreiv i min i første av mine 3 innlegg jeh gir egentlig en lang f....!! god kveld!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #32 Skrevet 14. oktober 2010 litt snodig egentlig... gulesider sa jo at hun aldri har lagt ut på denne siden.... ?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #33 Skrevet 14. oktober 2010 ååå nå ser jeg på bloggen din at du heter d! jeg tok ikke navnet fra bloggen!! oi trodde seriøst noen kødda jeg nå.. jeg så d egentlig bare på den andre kakeside tingen og tenkte at siden du sa du aldri hadde lagt ut der at d ikke var deg...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #34 Skrevet 15. oktober 2010 OMG for en idiotisk tråd!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #35 Skrevet 15. oktober 2010 Er dere ferdig med dette snart? Misunnelse er verdens farligste sykdom!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #36 Skrevet 15. oktober 2010 Fy fader for noen flotte kaker! Når jeg baker ser det bestandig ut som noe som har blitt lagd i barnehagen...
Villa Perlesukker Skrevet 15. oktober 2010 #37 Skrevet 15. oktober 2010 Ok jeg hadde seriøst ikke trodd at det kom til å bli så ille og så mye dritt om dette. Jeg har ikke lagt ut en eneste kake...eller bilde på min blogg som jeg ikke selv har laget. Alt som finnes på nett som andre har lagt inn under de linkene du refererer til er gjort med min tillatelse. Jeg har laget kakene, tatt bildene og nå får det være nok om dette. Dere som synes siden er fin: DEL den gjerne med andre. Nå vet jo alle hvem jeg er så da er det jo bare å legge meg til på facebook også for de nysgjerrige under oss. Verst synes jeg det er for g.s. som egentlig vil være anonym så mye som mulig men som dere alle vet så har jeg jo også her inne delt ting om mitt privatliv og det er helt greit. Jeg har ikke noe sagt som jeg ikke kan stå for. Håper dere nå kan slutte med å mistenke meg for å ha stjålet bilder fra andre. Jeg er en person som aldri verden ville synke så lavt.
Villa Perlesukker Skrevet 15. oktober 2010 #38 Skrevet 15. oktober 2010 Ok jeg hadde seriøst ikke trodd at det kom til å bli så ille og så mye dritt om dette. Jeg har ikke lagt ut en eneste kake...eller bilde på min blogg som jeg ikke selv har laget. Alt som finnes på nett som andre har lagt inn under de linkene du refererer til er gjort med min tillatelse. Jeg har laget kakene, tatt bildene og nå får det være nok om dette. Dere som synes siden er fin: DEL den gjerne med andre. Nå vet jo alle hvem jeg er så da er det jo bare å legge meg til på facebook også for de nysgjerrige under oss. Verst synes jeg det er for g.s. som egentlig vil være anonym så mye som mulig men som dere alle vet så har jeg jo også her inne delt ting om mitt privatliv og det er helt greit. Jeg har ikke noe sagt som jeg ikke kan stå for. Håper dere nå kan slutte med å mistenke meg for å ha stjålet bilder fra andre. Jeg er en person som aldri verden ville synke så lavt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #39 Skrevet 15. oktober 2010 Det er noen damer her inne som virkelig burde få seg et liv! Tenk å oppføre seg slik som dette. Voksne damer? For en gjeng med HØNS! Lær dere å behandle andre med respekt, så lærer kanskje barna deres det samme. Er det rart det er mange frekke og ufordragelige barn der ute? Men neida "mine barn er perfekte" MY ASS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå