Gå til innhold

Kakene til Gulesider er ikke hennes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, ler meg i hjel!! Bildene er stjålet i galleriet på blandt annet kakefesten.com, av andre brukere:P Så latterlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen mulighet for at hun har lagt ut bildene sine der ogås da ?

Skrevet

Du får legge frem bevis og jeg skal tro på deg.

Linker, takk!

Skrevet

at du gidder å lage en så dum tråd.... huff....

Skrevet

Herregud så tåpelig.

Jeg har laget alle selv og vis meg en link til en kake som ikke skal være min!

Du kan også få mitt fulle og hele navn om du vil så kan du få titte på min facebookprofil og se alle mine 300 kaker. Etter det kan du jo dømme selv.

Er det mulig!

Skrevet

Er ikke kakene til Gulesider hennes? Jaha? Hvor har hun stjålet dem da?

Nei, hun er grusom altså... Selvfølgelig så er det ANDRE som har lagt ut oppskrifter og bilder på et annet forum. Det går ikke an å være på andre forum samtidig som dette, og det har jo HI vært flink pike og skjønt.

Hvor i alle dager tar du det fra, HI?

Skrevet

Ohh, nå ble jeg nyskjerrig på deg gulesider..Driver med kaker selv og har "hengt" litt på festkaker før..Har du blogg eller noe?

Skrevet

Anna som driver kakefesten.com er faktisk en god venninne av meg og jeg skal sende en sms til henne og si at om jeg finner noen av mine kaker der inne så skal de slettes umiddelbart.

Jeg har nemlig aldri lagt ut en eneste kake inne på det galleriet.

Mange av mine kaker har blitt kopierte VET jeg ettersom tiden har gått men om man ser godt på bildene så kan man gjenkjenne mine kaker.

Lurer på om HI kan være så vennlig å legge ut linker til hvor hun skal ha sett mine såkalte stjålede bilder?

Skrevet

Helt enig i at dette er en idiotisk tråd. Hvorfor kan man ikke få lov til å vise det man kan og skryte litt av seg selv uten at det er galt. Lenge leve janteloven. Er dritlei av den.

Skrevet

Ladycaliente : Driver du også med smykker og hadde/har en smykkeblogg?

Skrevet

Hadde en smykkeblogg på vg blogg for noen år siden..Men holder ikke så mye på med det lenger:)

Skrevet

Jeg har sett kakene dine før, men klarer ikke å plassere deg helt..Har vel 25 kakedamer på fb så er ikke alltid like lett å plassere navn til kakene..Flotte kaker du lager da:)

Skrevet

Ladycaliente : Da har jeg kjøpt noen armbånd av deg:) Det ene ga jeg bort i gave og det andre har jeg fortsatt. Bruker det mye og har fått mange komplimenter for det:)

Skrevet

Og jeg vet med sikkerhet de er hennes :)

Takk for mail med tips om bloggen din Gulesider, skal garantert følge med. Jeg var jo ganske aktiv på kakeforumet som en gang var :)

Skrevet

Maria er du den maria jeg tror du er så håper jeg du har det bra.... :)

Kan du ikke legge meg til som venn? Husker ikke etternavnet ditt:)

Ha en strålende kveld!

Skrevet

JEG ER DEN MED ANDRE LINKEN! SJEKK NAVNET PÅ HVEM SOM HAR LAGD KAKENE VI HAR FUNNET?

samme dama?? tilfeldig? kanksje d er gulesiders navn?? hmmm?

HETER DU ANNE BRITH gulesider??????:)

Skrevet

hmm tilfeldig at gulesider sier at venninnen på den kake siden heter ANNE???? HMM

Skrevet

Det er ikke lov til å navngi folk på deisse sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...