Cupcake! Skrevet 10. oktober 2010 #26 Skrevet 10. oktober 2010 Nei herremin, pudre nesen må jeg vel gjøre oftere enn som så. Nå bruker jeg faktisk sånn der mineralpudder. Det er jo veldig IN for tiden, men så tenkte jeg der jeg satt at, "herrefred, tenk om det er blitt HARRY!" så da turte jeg ikke dra opp pudderet foran alle sammen, måtte snike med meg hele vesken inn på badet. Mye slit for å pudre nesen men herrefred det er jo en nødvendighet! Og det skulle jeg gjerne likt å sagt til hun ene som var der for hun var altså så blank på nesen, og ikke minst rød. Huffameg. Men jeg tenkte som så at det er vel litt for drøyt å si slikt høyt foran alle de andre liksom..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #27 Skrevet 10. oktober 2010 Å herrefred altså, det er så mye mer som er harry enn matmoter. Det er faktisk veldig slitsomt. Jeg går rundt og er konstant redd for at noe jeg gjør eller noe jeg har på meg, eller spiser, eller drikker skal være harry. Det er så vanskelig å følge med. Ene dagen er det moderne og dagen etter er det harry. Jeg blir helt svett. Heldigvis fant jeg dette forumet for her inne legges det stadig ut lister på hva som er harry. Og jeg har kjøpt meg en notatbok der jeg noterer fortløpende. Tror faktisk jeg snart må kjøpe meg en ny en...
Cupcake! Skrevet 10. oktober 2010 #28 Skrevet 10. oktober 2010 By the way så hater jeg ordet "harry". DET er harry det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå