Gå til innhold

Sambo fortalte meg akkurat..

Anbefalte innlegg

Skrevet

At hn røyker hasj innemellom sånn kanskje noen ganger året, han ville fortelle det til meg og være ærlig med meg, siden han hadde tenkt å ta seg en ikveld med kompisen som skal snart gifte seg, så synes sambo det var så dårlig gjort av kompisen å ikke forteller damen sin om dette, siden han røyker mye mer enn hva min sambo gjør og sniker seg ut for å ta seg en røyk..

Synes det vr fint gjort av sambo min å være ærlig om det, han sa også han respekterer om jeg ikke liker det osv, men synes ikke det er så farlig, værre å bli full osv...

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hasj er narkotika, og narkotika er ulovlig. Så jeg hadde IKKE syntes det var ok at mannen i huset røykte hasj.

Skrevet

Jeg syns samboeren din er en idiot. Og kompisen.. Han er ærlig nå ja, men hvor lenge har han skjult dette da?!

Nei, syns ikke noe om hasj.. Det er tross alt ulovlig. Og man bør ikke drive med sånt når man har barn.

Skrevet

Han har ikke skjult dette lenge han har aldri røykt når vi var sammen, vi har vært sammen i 6 mnd, og jeg vet godt at han røyker ikke, han fortalte at han har røykt før, kanskje tar seg en 1 gang i året.. Og han røyker ikke i hus eller hjemme, og han sier at om jeg ikke liker det skal han absolutt ikke gjøre det, for vi er et par. Han har ikke behov for å røyke men bare gjør det med kompisen en sjelden gang....

Synes ikke dette er noe å bli hysterisk over for jeg

Skrevet

Jeg kjenner både kompisen og damen, og han hadde faktisk rådd kompisen til å fortelle damen sin dette, for hva skjer når hun finner ut?!! Det blir slutt..!

Skrevet

Synes typen din høres ut som en vettig mann, men ikke kompisen!

Skrevet

Det er en plante..... ikke kjemikaler som i piller og annet dop...

Ja, du blir ruset, men det kan ikke sammenlignes med noe annet...

Alkohol er gift, men det er greit å drikke seg full og dum på..

Røyker man, blir man litt roligere enn ellers, og thats it.

Syns det er fear av mannen din og være ærlig.... Og jeg ser faktisk ikke problemet, så sant ikke dette blir daglig.. forskjell på bruk og misbruk..

Skrevet

Ja, synes virkelig det var fint at han sa det rett ut til meg og føler vi har et ganske ærlig forhold og jeg setter pris på det.. Viser jo bare at han ikke skjuler noe for meg :-)

Han er en mann med godt hjerte, skal alltid være den som gjør ting rett osv..:)

Skrevet

Lite å finne på en lørdags ettermiddag?

Skrevet

Mannen din er narkoman. Slik startet gutta på plata også en dag.

Hvis du er tett nok i pappen til å synes at det er greit så velbekomme, og fortsatt god bedring.

Skrevet

Hehe, du vet tydligvis lite om narkotika... Hasj/Marijuana er en plante, ikke kjemiske midler..

For å bli narkoman av å bruke hasj, må man syns det er for kjedlig med den rusen slik at man går over på piller osv...

Når du drikker alkohol, fristes du til å gjøre noe som er sterkere? Tviler på det... Ved å røyke får du en mildere form for rus enn å drikke seg full på alkohol...

Skrevet

Javel, så jeg er syk i hodet nå?!

Han er absolutt ikke en narkoman, og for å være narkoman trodde jeg man måtte være avhengig?

Jeg gidder ikke å ta imot kritikk fra kvinner som ikke vet hva de snakker om, her snakker jeg om ærligheten og det setter jeg pris på.

For all del, kanskje noen av deres menn holder på bak ryggen deres, hadde dere heller ikke satt pris på at han fortalte dere? Med sure holdninger som dere har, er det nok ikke rart mange menn synes det er vanskelig å ta opp ting og være ærlig med damene?!

Skrevet

Jeg hadde satt pris på å ha en ærlig mann.-Men, jeg hadde ikke satt pris på en mann som røyka hasj. Men hvis det ikke er viktig for han, kan han jo bare la det være. Det er jo faktisk ulovlig....-og helt unødvendig...

Skrevet

Ehmrr... Det er du som er rimelig tett i pappen, 14:59. Narkoman og plata liksom, er du 12 år,eller?

Og Hi: Det var fint gjort av han å være ærlig. Om han tar seg en blås i ny og ne og om du synes det er greit, så dere om det. Dere er voksne mennesker og det finnes verre ting enn å røyke seg stein en gang i blant.

Men du spør på rette stedet, som man roper i skogen, hehe :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er så ille. Var jo fint at han er ærlig. Og ja, det er ulovlige å selge, kjøpe og ha hasj hos seg og på seg. Men det er faktisk ikke ulovlig å røyke det. Så synes ikke det er så mye å bli hysterisk over når det gjelder ulovlighet. Så lenge han ikke har det hjemme hos dere og går rundt med det, så er det ikke noe å stresse over. En hasj i ny og ne er mindre skadelig enn å for eksempel røyke fast eller drikke flere ganger i måneden.

Skrevet

Poenget mitt er at jeg synes det var fint at han sa han skulle gjøre det før han gjorde det, og lot meg være bevisst på det og spurte om min mening osv!! :) Det ble jeg glad for, visste jo fra før at han røykte en gang i året før, lenge siden han har gjort g kan ikke huske når han sist gjorde det..

Skrevet

14.59, narkoman er en som er avhengig av kjemiske midler. Og man blir ikke automatisk narkoman av å røyke hasj (som forøvrig er en plante) et par ganger i året. Har du sett for mye på "Farvel, Marita", eller er i slekt med Rut i Englagård, kanskje?

Skrevet

Hehe!! Rut I Englagård faktisk!

Skrevet

Å røyke av og til fremfor å drikke alkohol er helt greit i mine øyne. Dessverre er det ulovlig og ikke aktuelt for min del eller noen jeg skulle bodd med fordi jeg har barn.

Skrevet

Det er ikke verre å drikke seg full! Det er en oppfatning som de som ikke har sett effekten av det på nært hold har, eller de som ikke er i stand til å se effekten av det pga at de røyker dritten selv!

Selvfølgelig er hasj farlig. Har du ikke fått med deg disse innleggene til hu som har en samboer som absolutt ikke klarer å holde seg unna, bare fordi han "trenger det" for å slappe av? Det er vanedannende og avhengighetsskapende, det er det ingen tvil om, og det i mye større grad enn alkohol! Hvis ikke så burde det vært en god del flere alkoholikere her til lands, og jeg burde også vært det i så fall.

Når en har røyket hasj i lang tid, vil etterhvert effekten avta, og en trenger enten mer eller sterkere rusmidler for å få samme rusen. På hvilken måte er det ufarlig?

Jeg vet hva jeg snakker om, jeg har sett flere venner som har ødelagt livet på denne måten, og jeg har selv et familiemedlem som startet hele narkohelvetet med en joint som ble til to som ble til tre og som til slutt ikke hadde god nok effekt. Hun jeg er i familie med flyttet til utlandet hvor det var lettere å få tak i stoff i bådde pilleform og til å røyke, og for å finansiere dritten går hun nå som prostituert der hun bor.

Jeg hadde gitt ham valget: Kutt helt ut, eller glem meg. Hasj ødelegger mer enn hva mange tror.

Skrevet

du overreagerer, han har tatt seg en joint en eller to i maaaaange år.. aldri vært snakk om å røyke regelmessig, og hadde han blitt narkoman hadde han blitt det for lenge siden! han tar det ikke for å slappe av!

Skrevet

Å røyke hasj er en kriminell handling her i landet. Så du har en kriminell samboer. Om du synes det er greit eller ei, er en annen sak

Skrevet

han kjøper det verken, bærer det på seg så er han kriminell da?:)

Skrevet

Uansett så sier det veldig mye om hva denne fantastiske typen din står for. Ikke en jeg ville latt gi mine barn verdier...

Skrevet

Men da er han vel mindre kriminell som dem som kjører for fort, ikke bruker bilbelte, laster ned filmer på nettet piratebay osv, siden han verken kjøper dem, bærer det på seg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...