Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #26 Skrevet 4. oktober 2010 Huff tenker på det mange ganger jeg også, finner ofte 4 åringen min uten tilsyn i barenhagen. De kan være på andre siden av barnehagen eller noen ganger har hun vært inne alene mens resten er ute. Huff, nå ble jeg ekstra bekymret. Ingen som kan redde henne om hun henger fast i noe rundt halsen eller har ramlet å slått hodet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #27 Skrevet 4. oktober 2010 DET skjedde utenfor barnehagetid - på et foreldredrevet arrangement i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #28 Skrevet 4. oktober 2010 jeg bare lurer; er du sammen med 4 åringen HELE tiden når dere er hjemme? Er h'n aldri ute og leker alene?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #29 Skrevet 4. oktober 2010 En 4 åring er da søren sprette meg ikke ute og leker alene? Er du helt sløv eller? Jeez....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #30 Skrevet 4. oktober 2010 Ikke? Her er 4 åringer ute å leker, mens foreldre er inne å gjør ting i huset. Det har vært slik her i mange år. Man holder jo selfølgelig et øye med ungene , men ikke hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #31 Skrevet 4. oktober 2010 her leker fireåringen alene!!! jeez............
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #32 Skrevet 4. oktober 2010 Følger med nesten hele tiden ja. Hører henne alltid. Men ting kan skje hjemme også. Men syns de skal ha tilsyn i barnehagen. merkelig at det står at dette har skjedd i barnehagen, dersom det var på ettermiddagen. Sverter jo bare barenhagene i så fall. Dårlig gjort. Folk er vel nervøse nok som det er.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #33 Skrevet 4. oktober 2010 en utrolig tragisk sak dette, men barnehagen kan nok ikke uten videre få skylden!! i min bhg skjekker vi barna som sover hvert kvarter, vi teller også barna hvert kvarter når vi er ute og leker.... men det er faktisk umulig å følge med alle barna samtidig!!! prøv d selv sier jeg bare, på ettermiddagen er vi mindre folk, men kan likevel være mange barn dersom få har blitt hentet.... og dette er ikke bhg sin skyld, vi har åpent lenger enn 7,5 timer til dagen og da vil det være mindre folk på jobb deler av dagen.... sånn er det bare!!! så dere som klager, hold barna hjemme, eller gjør noe med det, klag til høyere hold!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #34 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, da er jeg nok helt sløv, for mine fireåringer er mye ute og leker alene, det samme var storebror når han var fire. De får til og med lov til å sykle på lekeplassen alene, og denne ser jeg ikke fra huset... Hjelpes så overbeskyttende enkelte er!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #35 Skrevet 4. oktober 2010 Poenget er uansett at jenta ble funnet i ettermiddag. Hvor lenge har hun vært død? Sjekker de ikke barna mens de sover?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #36 Skrevet 4. oktober 2010 ettermiddagen er pr def etter kl 12:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #37 Skrevet 4. oktober 2010 17.09: De fleste tilfellene av krybbedød skjer jo hjemme, da.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #38 Skrevet 4. oktober 2010 Overbeskyttende? Dine ord. Jeg vil heller kalle meg forsiktig og deg uansvarlig!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #39 Skrevet 4. oktober 2010 Det var jo ei over her som skrev at det skjedde etter barnehagetid!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #40 Skrevet 4. oktober 2010 Jenta ble funnet litt etter kl15. Noen barn sover lenge i barnehagen, så det kan godt hende denne jenta vanligvis sov til kl15, det kan også være at hun har blitt sjekket 5min før det skjedde, vi aner ikke og det er veldig unødvendig å sitte her og spekulere i hva som har skjedd å legge skylda på foreldrene som har sendt barnet i barnehagen og de ansatte for å ikke sjekke barnet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #42 Skrevet 4. oktober 2010 amen til deg annie 21:55 Slutt å spekulere!svaret kommer fort nok om ikke dere her inne skal bli som hysteriske hodeløse høner! vent på svar!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #43 Skrevet 4. oktober 2010 jeg syntes faktisk at dette her blitt litt drøyt, man kan ikke hetse verken barnehagen eller foreldrene for denne tragiske hendelsen, barnet døde i vognen sin I BARNEHAGE TIDEN. mange barn som bare er 1 år sover ofte 2 ganger om dagen. jeg tror nok ikke at dette er verken personalet eller foreldre sin skyld, det er ikke misstanke til noe kriminelt. det er så idiotisk å sitte å mene på noe man ikke har greie på. det er ikke noen som helst grunn til å frykte barnehagen, barna får hundre ganger mer oppmerksomhet å kos å sosialt sammvær i barnehagen enn hva enkelte foreldre klarer å gi. TENK PÅ DET!!!! varme tanker går til foreldrene og barnehagen. det er en forferdelig hendelse for alle parter. <3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #44 Skrevet 4. oktober 2010 Helt tragisk når noe sllikt skjer. Får en vond klump når jeg hører om slikt..... vanskelig å tippe hva som har skjedd.. Men livet er skjørt og i slike dager som idag, blir vi alle vekket opp at barna våre er det mest skjøreste og kjæreste vi har. Det er det verste mareritt å miste sitt eget barn, umulig å forestille seg hvor fælt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #45 Skrevet 4. oktober 2010 Det er fryktelig. Stakkars foreldre. Alle kan dø når som helst. Helt uten forvarsel kan en blodåre sprekke i hjernen din, og du er borte. Vis din kjærlighet til dem du elsker.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #46 Skrevet 15. oktober 2010 Fant de ut hva som var skjedd. Min store skrekk er at minsten skal surre seg inn i de selene de bruker i vogna når han sover ute og bli kvalt
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #48 Skrevet 15. oktober 2010 Ener du at de skal åpne posene, kle av barnet og sjekke at de puster nåar de sover dypt eller skal de dytte på barnet hvert kvarter for å se om det leer på seg ??? Jeg bare spør..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #49 Skrevet 15. oktober 2010 http://www.f-b.no/nyheter/kan-ha-vert-krybbedod-1.5707847 kan ha vært et offer for krybbedød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå