Bifrost 2 barn<3 Skrevet 25. februar 2011 #26 Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes det er gøy med kranglesiden, her kan man provosere og krangle så mye man vil å få utløp! Derfor, til Hi: tipper du er rimelig ung, og at du ikke har vært spesielt lenge ilag med kjæresten din, eller kjent svigers så lenge! Siden du poster innlegget om hvor fantastisk du har det på kranglesiden, regner jeg bare med at det er fordi du vil provosere litt. Ellers passer innlegget ditt overhodet ikke inn på dette forumet. Ellers er jeg glad for å høre at du har det så fint:) lykke til med fødsel og baby!
bitthen Skrevet 27. februar 2011 #27 Skrevet 27. februar 2011 Vel, nå er det noen mnd siden Linda89 fikk babyen sin da.... Og jeg er enig med henne selv om jeg har bikka 30, vært sammen med mannen min i over 10 år og elsker svigersene mine
Beibi80 Skrevet 17. mars 2011 #28 Skrevet 17. mars 2011 Ho har ikke vært så lenge i lag med den typen sin Men uansett.. Har ikke vært lenge i lag med min type jeg heller, kan uansett si at jeg har VERDENS BESTE svigerforeldre, de e unik.... Som min familie sier, d e en bonus å få så flotte svigerforeldre me på "kjøpet"
*SommerFrisk* Skrevet 1. mai 2011 #29 Skrevet 1. mai 2011 Oioi det var da JÆÆVLIG DA !! Som ho som skriver innlegget sier, dette er tross alt kranglesiden, da må ho vel få lov til å klage over dere klagere oxo ? Bare rett og riktig det, hehe. Det du har skrevet over her er vel omtrent det dummeste jeg noen sinne har lest. Må vel få lov til å KLAGE over dere KLAGERE? For det gjør kanskje ikke henne også til en klager? Og går ikke hun også da under samme kategori som de hun skyter..? Haha, det første jeg gjorde da jeg leste svaret ditt her mamma til en gutt, nr 2 i magen. Var å le
*SommerFrisk* Skrevet 1. mai 2011 #30 Skrevet 1. mai 2011 Er ingen som klager på at hun er lykkelig, folk sier at de er glad for det. Det man jo reagerer på er at hun er ekstremt nedlatende mot mennesker som kanskje ikke har det så greit. Som kanskje ikke har noen og snakke med og som synes det er godt å kunne få legge ut et anonymt innlegg her. Nå må folk se til helvete og lese innlegga til folk før de poster. Og en ting skal du ha klart, den snikklaginga di i dette innlegget er iallefall kvalmende. Du er jo den som syter høyest og som dårligst skjuler det. Tipper mitt svangerskap var en skjule værre enn ditt Punktum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå