Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #26 Skrevet 2. oktober 2010 risengrynsgrøt heter det vel:) he he
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #27 Skrevet 2. oktober 2010 leverpostei på vaflene og pannekaka:) honning og banan på brødskiva er kjempegodt!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #28 Skrevet 2. oktober 2010 lungemos, rakfisk, syltelabb, elgtunge og hjerte
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #29 Skrevet 2. oktober 2010 Lungemos og lever i fløtesaus. Mannen min spiser servelat og kaviar og sønnen vår brunost og kaviar .
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #31 Skrevet 2. oktober 2010 Tror ikke det er så sært, men nugatti med banan syntes jeg er godt )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #33 Skrevet 2. oktober 2010 mm,torskerogn med remulade og sitron... mmmmmm:D
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #34 Skrevet 2. oktober 2010 Dette er ikke noen rett, men jeg elsker brusken på kyllingen (Det hvite som sitter i leddene som knaser)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #36 Skrevet 2. oktober 2010 En ting er at man liker mye sært og rare mat-type sammensetninger.. Men jeg finner det enda rarere og tenke på hvordan i all verden man fant på og PRØVE ut kombinasjooner som f.kes egg og nugattil...Hva tenkte man den gang man blandet det første gang..Eller risgrøt og ketsjup for den saks skyld... hva får oss til å prøve ut snåle ting i utgangspunktet? Jeg tror ikke jeg har noe snåle sammensetninger, så skal ikke komme med noe her,- men en stund spiste jeg brunost og hvitost samtidig...Og minstemann i huset spiser nugatti og fårepølse..Han elsker begge delre, og når vi spiser frokost sammen og han får lage egen skive så blander han dette ....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #37 Skrevet 2. oktober 2010 pannekaker som er 1 dag gamle, med smør,hvitost og salami:P til nystekte pannekaker må jeg alltid ha ertesuppe vedsiden av =)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #38 Skrevet 2. oktober 2010 hehe.. godt det ikke er bare meg, da
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #40 Skrevet 2. oktober 2010 Kakskive med nugatti og grillkrydder
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #41 Skrevet 2. oktober 2010 ungene mine spiser nugatti og majones =) hehe og eb jeg jobber med spiser jordbærsyltetøy med egg på =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå