Gå til innhold

Har du noen sære mat retter du liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å koser meg nå med blomkålsuppe, med gulerot, en håndfull makaronni(????) og torsk. deilig mat :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben påstår hardnakka at det ikke er normalt å like tofu med cashewnøtter, men namnam! :oD

Skrevet

ja men det hørtes da godt ut. Jeg elsker lungemos, men mannen min hater det så det får jeg sjelden spist...

Skrevet

Jeg elsker rakørret, det er jo litt særegen smak iflg.flere her i huset.

Skrevet

Jeg syntes ikke det var særlig sært, da.

De fleste rynker på nesen når jeg spiser brødskiver med yndlingspålegget mitt: geitost, blåmuggost og plommesyltetøy (alt i ett), så det er kanskje sært?

Skrevet

Mannen min digger også lungmos:( det liker ikke jeg.. men Syltelabber til jul må jeg ha!

Skrevet

Honning på lutefisken kvalifiserer muligens til sært.

Skrevet

Er allergisk mot blåmuggost men elsker geitost med hjemmelaget plommesyltetøy (eller annet hjemmelaget syltetøy) :-)

Skrevet

Mmm, høres ut som thaimat! Litt chilisaus til så blir det perfekt!

Skrevet

Elsker pølse i vaffel m ketchup. Jeg er bor i Østfold, og her er det ikke så sært, men har skjønt at det ikke er så vanlig i resten av landet.

Skrevet

Til kvelds er jeg avhengig av knekkebrød med gul ost og en haug jalapenos:)

Skrevet

jeg kan kun spise kokt egg hvis jeg har kaviar og majones på.

uten det så brekker jeg meg av tanken..

Skrevet

Må ha oksetunge som julepålegg..nam :-)

Skrevet

Vafler med melkesjokolade og pannekaker med sitron er vel ikkeså vanlig, men heller ikke direkte "rart".

Skrevet

Spiste blodpannekakene til farmor da jeg var yngre også, og husket det var godt.

Men hun er død nå, og oppskriften døde med henne:/

Hilsen blodpølsa.. (eller muligens vampyren?)

Skrevet

Spiser brunost og fårepølse på brødskiva..

Skrevet

Kan kanskje ikke kalles en matrett, men noen syns det er veldig sært at jeg elsker ostesmørbrød av loff med paprika chips og masse smelta ost.

Skrevet

Godt stekt blodpølse med ett glass iskald melk til :)

Skrevet

Skive med nugatti og kokt egg på :P

Skrevet

Leverpostei med hvitost oppå, mmmm.

Skrevet

møsbrømlefse: tynn stor lefse, stekt på takke, med en gugge laget av smeltet brunost/prim på. (ligner på såkalt "duppe" som serveres til klubb i noen landsdeler..) En god smørklatt i midten. Noen spiser det med rømme og sirup i tillegg.. de mest ekstreme har på stekt bacon, såkallt kjøttlefse..

Er en syk rett som smaker sykt godt..

Fra nordnorge, saltendistriktet..

Skrevet

Jeg er nødt å kommentere, selvom det ikke gjelder meg. Men jeg vet om en som spiser ketchup på risengrøt..

blærk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...