Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #26 Skrevet 28. september 2010 FrPer, møkkakjerring, drittkjerring.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #27 Skrevet 28. september 2010 Spurte om han kunne spørre meg om noe, og var veldig forsiktig da han spurte: "Har du et psykisk problem?" Herregud, lo godt da ja!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #28 Skrevet 28. september 2010 Vi sier ikke stygge ting til hverandre! Det synes jeg er simpelt og forbehold bermen ... uten dannelse eller oppdragelse
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #29 Skrevet 28. september 2010 "Du er så jævla paranoid" Er det så rart...når han har vært utro før. En gang utro...... Klart jeg følger ekstra mye med.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #30 Skrevet 28. september 2010 Kjæresten min har aldri sagt noe stygt til meg eller kalt meg skjellsord. Han viser meg respekt på samme måte som jeg viser ham det... Eksen min, derimot, kaller meg fortsatt alt mulig han kan finne på. Full av faen, psykopat, kontrollerende, syk i hodet, sier han vil kjøre over meg med bilen og kverke meg osv. Dermed kjennes det OK at det forholdet er forbi....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #33 Skrevet 28. september 2010 Drittkjerring. Det sa han en gang, under en krangel. Og det var helt greit, for jeg var en drittkjerring akkurat da! Har vært sammen i 12 år, så å bli kalt drittkjerring en gang er vel ikke det verste.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #34 Skrevet 28. september 2010 fat ass!men han tuller bare og sier det med glimt i øyet.skal nevnes at jeg sier det samme til han:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #35 Skrevet 28. september 2010 Dust.. Etter 14 år kalte han meg altså en dust.. jeg måtte le.. For det er seriøst det eneste "styggordet" han har sakt til meg..Hva han tenker om meg til tider er nok saftigere enn som så... he he he...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #36 Skrevet 28. september 2010 Jeg har en mann som ikke krangler jeg. For å si det sånn er det vel jeg som står for 95% av temperamentet i forholdet Må si det faktisk er litt kjedelig iblant Nå som fødselen næremer seg kaller han meg iblant lillehvalen...hehe... "lille"... Guri, så kjedelig egentlig...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #38 Skrevet 28. september 2010 Under en krangel:"Skjønner godt hvorfor foreldrene dine ikke ville ha deg" (jeg har vokset opp i fosterhjem...)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #39 Skrevet 28. september 2010 Vi sier kun ting i en hyggelig tone vi. Aldri uvennskap mellom oss, men så har vi bare vært sammen i et par år også da. Den første krangel kommer vel kanskje en gang her også. Vi tøyser mye og sier ofte "tosk" til hverandre, men med et smil. Min mann er dansk, så jeg får ofte høre at jeg er en tøs. hehe Men på dansk er jo ikke dette annet enn å si jente, så det er ikke et stygt ord når det kommer fra han. Ellers fleiper han med gravidmagen min og sier ofte "fede" som kan oversettes til tjukka. hehe Men det er bare hærlig, for jeg elsker tjukkemagen min! Og jeg har verdens beste mann jeg! =)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #40 Skrevet 28. september 2010 kjærringhælveten - men det er bare på tull da sier jeg gubbejævel tilbake.Tror faktisk han aldri har kalt meg noe stygt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #41 Skrevet 28. september 2010 Må nok innrømme at vi daglig er ganske frekke mot hverandre, men vi ser ironien i det da.. Fleiper hele tiden, kaller hverandre feite faen, stygge tryne osv . Men jeg tar meg aldri nær av det, fordi det er sånn fleip over det.. Vi er ikke så fisefine da, elsker hverandre overalt på jord og er flinke på å vise kjærligheten Er forøvrig 25 år
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #42 Skrevet 28. september 2010 "Det er ikke det at jeg er lei av sex, jeg er bare lei av sex med deg." Tjohei.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #43 Skrevet 28. september 2010 Men det var vel litt feil her, så jeg nå. Det er det verste han har sagt til meg, ikke hva han har kalt meg. Verste han er kalt meg er kanskje sutrejente eller noe annet sånt kjedelig. Har iallfall ikke festet seg så godt som den kommentaren jeg skrev istad. hilen anonym 20.18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå