Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Her er det Premenstruelle monster. Det vil si at han tenkte det. Sa det ikke høyt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hore, bitch og at jeg er satan sjøl :/ Men han er en snil mann altså, dette var en ganger han var veldig sint på meg og jeg sa også stygge ting.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Lusa og blubba, men med glimt i øyet var det ikke så galt likevel.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Kult! Er du tankeleser? Her er det vel "dust" eller noe annet i den kategorien, og det kan stemme godt på oppførselen min en gang i blant ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Nei, men han har sagt det til meg i ettertid, selvfølgelig:-P
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 "Fitte". Men jeg har også kalt han "Kug"..Ellers har vi det faktisk fint;) Hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Vagle og hormontroll, noe som ikke var så ille i og med at jeg er høygravid.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Hehehe, og du heter ikke Tone, eller...?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Han kaller meg ikke stygge ting, da han har respekt for meg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Ka e d som feile derre høvve ditt???
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Nei, jeg heter ikke Tone. Hans livs store kjærlighet derimot....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #15 Skrevet 28. september 2010 Uff, det var nesten det værste. At mannen synes man er så kjedelig at man bare blir møtt med et gjesp. Lykke til 08:29. Du vant denne kåringen og har min dypeste medfølelse!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #16 Skrevet 28. september 2010 Jålete Skrev til meg i en mld under en krangel at jeg var mer opptatt av å se bra ut enn å være mett...den henger igjen enda Grunnen til at jeg reagerer så sterkt på så lite er at jeg absolutt ikke er jålete..Og, for det aller meste sitter jeg på sofaen i kosebukse, god og mett...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #17 Skrevet 28. september 2010 at han fint kunne få lyst på en annen kvinne, bare ikke meg.. Eller når jeg sa imot ham i en diskusjon en gang så kommanderte han meg til trappa fordi han mente jeg måtte tenke meg om slik som ungene av og til må gjøre når de trasser. Her i huset skal man visst bare være enig i det mannen har å si..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #18 Skrevet 28. september 2010 Vi krangler veldig voldsomt når vi først krangler og er fryktelig lidenskapelige når vi elsker.. Litt sånn Elsk/hat-forhold til tider.. Men aller mest elsk heldigvis:) Styggeste ord: Skitten hore. Men da bare lo jeg av ham, og sa at om det var noen i dette huset som var en skitten hore, så var det vertfall ikke meg! For jeg har vært med 3 stk i mitt liv, mens han har vært med mellom 70-80 stk, vært utro mange ganger mot noen av x-damene sine, hatt flere damer samtidig, osv..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #20 Skrevet 28. september 2010 Kontrollerende! Sagt to uker etter jeg hadde tatt han på fersken i å være utro, og i stedet for å være glad for å bli tilgitt var han rasende fordi jeg var bekymret
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #21 Skrevet 28. september 2010 jævla ku-fitte! haha, da måtte jeg bare le, hvor fikk han det fra liksom... (og hva er vel mer provoserende når man er sint enn at hun du er sint på ler av deg...)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #22 Skrevet 28. september 2010 At jeg var like ille som tanta hans... Grøss!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #23 Skrevet 28. september 2010 En dårlig mor om natten. Det stemmer forsåvidt, men han hadde da ikke trengt å påpeke det Er skikkelig dårlig på å trøste etter mareritt og generelt sett bli vekket om natten etter ungene har forlatt babystadiet, må ta meg skikkelig sammen for å være imøtekommende og klarer det ikke alltid. Heldigvis er mannen min flink da.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #24 Skrevet 28. september 2010 han har kalt meg dum... og da er det ikke som i "dumming" fordi jeg hadde gjort noe teit mot han.. nei.... han sa rett ut at etter snart 6 år under samme tak som meg hadde han nok skjønt at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen... yay... er det alle vil høre.... pluss at han har sagt at han ikke var enig i at jeg skulle bli gravid igjen enda (jeg er 37 uker på vei med nr 2) men at jeg lurte han til det.... det kom fram nå for noen dager siden......
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #25 Skrevet 28. september 2010 Mannen min kalte med flodhest igår... det kan jeg ikke si jeg tok som et kompliment .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå