Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #26 Skrevet 27. september 2010 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men vil si foreldrene er delvis skyldige uansett av den enkle grunn at de faktisk lot barna sove alene på hotell rommet mens de satt på restauranten og spiste. Joda, det var så nær rommet at de kunne se døra, de gikk og sjekket osv, men de kunne jo tydeligvis ikke fulgt godt nok med da. Syns det er rart at ingen har sett noe av gjestene som satt i restauranten hvis hun ble bortført.. En ting som faktisk irriterte meg grenseløst med denne saken var all medieskrivingen. Alle nasjonale og internasjonale aviser hadde denne saken som hovedsak i flere mnd. Hva med andre barn som forsvinner daglig? Blir jo knapt nevnt i aviser. Hva var så spesielt med denne saken? Barn i U land som blir kidnappet og solgt får ikke noe oppmerksomhet. Var denne jenta mere verdt enn de andre barna?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #27 Skrevet 27. september 2010 Jeg tror foreldrene ga henne sovemedisin slik at de kunne kose seg på restaurant med flere flasker vin. Tror hun døde av et uhell, at de hadde gitt henne for mye sovemedisin, og at de dumpet liket i havet. Likhunder har jo markert inne i leiligheten der de bodde og i en leiebil de leide. Hvis hun ble drept av noen andre enn foreldrene inne i leiligheten, kan jeg ikke forstå hvorfor de skulle ta med liket.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #28 Skrevet 27. september 2010 Jeg tror hun lever... om 30 - 40 år leser vi om jentungen som ble borte og er tilbake... Så kan vi huske da vi leste om dagen hun forsvant... Når vi er besteforeldre forteller vi barnebarna om alt vi leste og jenta som blei borte... og nå er hun tilbake etter å ha blitt holdt skjult i mange år... Jeg stussa litt for ett år siden, da jeg tusla tur i Moss. Et forldrepar med en stor jente i vogn gikk forbi meg. De var fillipinske eller kinesisk lignende utseende hadde mor og far. Men jenta var ikke det. Hun satt med en diger lue nedi panna å så tom ut i blikket... Noen dager etterpå tenkte jeg at det var rart, utenlandske adopterer ofte ikke "hvite" barn... Å så tenkte jeg litt på madeleine... Hmmm... Det blei med tankene, å borte ble de... var vel sikkert bare noen som passet ei jente elr noe sånt... men u never know
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #29 Skrevet 27. september 2010 jeg tror helt og holdent at FORELDRENE har noe med dette å gjøre, kanskje ikke nødvendigvis drepte henne selv, men hadde en til å gjøre det som de betalte....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #30 Skrevet 27. september 2010 Jeg tror hun lever et eller annet sted og er gjemt bort.. Jeg håper at hun døde ved et uhell, men ser ikke på det som sansynlig..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #31 Skrevet 27. september 2010 Til deg som lurer på hvorfor foreldrene ikke så noe, ifølge en TV-dokumentar tror man at kidnapperen har klatret inn et nokså lite vindu på den andre sida av leiligheten. Og kommet ut igjen med Madeleine. Det var vitner som hadde sett en mistenkelig mann, men politiet har ikke fått tak i vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #32 Skrevet 27. september 2010 Det har jeg også reagert på så lenge denne saken har herjet i media. Utrolig hva penger og foreldre med mye ressurser kan få til, barn har tydeligvis ikke like rettigheter de heller....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #33 Skrevet 27. september 2010 Vet ikke hva som har skjedd, men noe helt forferdelig uten tvil. Leste at han pedofile som var mistenkt hadde skrevet et brev før han døde om at han trodde sigøynere hadde tatt henne på bestilling for et par som ikke kunne få barn. Nesten som om det kanskje er det "beste" av flere helt utenkelige grusomme utfall. Tanken på at et uskyldig barn kan ha blitt tatt av pedofile eller opplevd å bli drept av sine foreldre er det vanskelig å finne et ord som dekker grusomheten. Litt off topic kanskje, men om barn som kidnappes. Min mann har slektninger i et annet land(i asia). Der er det dessverre mange barn som kidnappes(Dette hysjes veldig ned). Disse barna blir endten: 1) bestilt til par som ikke kan få barn som behandler dem som sin egen. (å få barn har høy status) 2) solgt til sexindustrien. 3) brukt til tigging og det brutale faktum er at lemlestede barn tjener mer. 4) Barna kommer fra rike familier og de blir tatt for å kreve løsepenger.(der er vestlige barn utsatte) 5) Arbeidskraft. Får helt vondt av hvor mange barn som lider i verden...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #34 Skrevet 27. september 2010 Er jo helt umulig å finne ut hva som har skjedd.... Men håper for hennes del at hun heller er død enn at hun er solgt til sex-industrien.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #35 Skrevet 27. september 2010 Foreldrene er skyldig kun i en ting, og det er å gå bort når barna sover og er alene! Har en følelse av at de vet mer enn det vi vet..men det kan like gjerne være politiet som ber de hysje. men skyldige i at datteren er borte..tviler på det! Håper hun kommer tilbake, akkurat som "vår egen" Therese. Det forsvinner utrolig mangel også i Norge hver dag. hvorfor kommer det ikke ut bilder av disse med engang..f,eks på facebook. Dette burde vært pålagt fra politiet spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #37 Skrevet 27. september 2010 Det er jo ikke så lenge siden en pedofil som har vært i søkelyset i denne saken sa på sitt dødsleie at han visste det var noen som hadde tatt Madeleine på bestilling. Men om han faktisk VISSTE det... og i tillegg lå for døden... kunne han ikke da bare fortelle sannheten om HVEM som har gjort det??? Han kunne jo uansett ikke bli straffet for det og foreldrene hadde fått litt mer klarhet i hva som faktisk skjedde og kanskje ha en mulighet til å finne jenta si
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #38 Skrevet 27. september 2010 Therese er hun jenta på 10 år som Thomas Quick hevdet å ha drept, men har trukket tilbake tilståelsen og de snakker vel om å gjenåpne saken. Therese Johannessen (eller noe sånt)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #39 Skrevet 27. september 2010 Men hun har jo ikke kommet tilbake? Eller mente innlegger kanskje at hun håpet at hun kommer tilbake?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #40 Skrevet 27. september 2010 Jeg tror hun lever og jeg tror hun er solgt. Eller så er hun stengt inne i en kjeller. Jeg har også tenkt at kanskje det var foreldrene, men etter at jeg ble mor klarer jeg ikke å fatte at noen kan gjøre sitt eget barn noe vondt (selv om vi stadig ser eksempler på det), så jeg velger å tro at foreldrene ikke er involvert. Det er mulig sannheten kommer frem en dag, men jeg tror det er lite sannsynlig.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #41 Skrevet 27. september 2010 Klatret inn i et nokså lite vindu på den andre siden for så å ha kommet ut det samme vinduet med et 4 år gammelt barn i armene? Da kunne ikke vinduet vært lite altså..Var vinduet åpent da eller? Uansvarlige foreldre uansett hva som har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #42 Skrevet 27. september 2010 en ting er hvertfall sikkert, når man er i syden er det veldig få/ingen barn som sovne av seg selv kl 19:00.. og 3 stk viltre småbarn? neppe. så noe har de nok gitt barna for at de skal sove og foreldrene skal få fred og ro til å drikke vin og spise og kose seg på restauranten. og dette var visst ikke første gang.... fyyyy sier jeg. om det er det hun døde av er ikke godt å si, men å gi medisin til små barn for at foreldrene skal ut og spise er ikke bra. Men man dør vel neppe av det... men merkelig at eventuelle kidnappere kun skulle tatt henne og ikke søsknene hennes når de først var på tokt... Huff grusomt uansett hva som er skjedd-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå