Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Ingen vet jo det så veldig vanskelig å si.. Men helt ærlig..tror foreldrene drepte henne. Hun hadde jo ADHD og var svært krevende, så jeg tror foreldrene så muligheten til å kvitte seg med henne..blir kvalm av å tenke på det! Stakkars barn...men det tror jeg..jeg skal ikke påstå at jeg er noen snåsa mann, men ting jeg føler stemmer også ofte...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Jeg tror hun er sirkusartist på Grønland. Går under navnet: Eskimonika
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Jeg tror også at foreldrene ikke er uskyldige.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 uff eg vet ikke, har fult veldig lite med på saken, rettere sakt på den tiden saken nettop hadde skjedd.. Har hørt flere sagt at kansje det var foreldrene.. Noen som har lyst til å oppdatere meg litt om hva som skjedde? di var på ferie ivertfall, så forsvant hun??
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Jeg har på følelsen av at hun lever, og at det er derfor hun ikke er funnet enda. Et levende menneske er mobilt/flyttbart, mens man helst kvitter seg med en død kropp, som som oftest blir funnet. Jeg tror Madeleine vil dukke opp igjen i voksen alder.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 SKAM DEG!!! FY faen. Hvis noe skjer med dine barn håper jeg noen retter pekefingeren mot deg. Er du klar over hvilket traume de har gått gjennom? Nå ble jeg kvalm!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 og hvorfor tror mange at foreldrene er skyldige? - 21.59
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Tror ikke foreldrene er skyldige. Hun var et ivf barn, da har de hatt en lang vei å gå for å få hun.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #10 Skrevet 26. september 2010 Så de som trenger hjelp til å få barn er mer glad i barnet sitt enn de som feks blir uplanlagt gravid?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #11 Skrevet 26. september 2010 På en måte så er det nesten den mest fristende forklaringen å forholde seg til, at hun er drept av mor og far og at hun nå lever sorgløse engledager. Jeg tror dessverre ikke at det er sånn. For det første har det blitt etterforsket på alle mulige måter og de har ikke klart å fremskaffe et eneste bevis på at så er tilfelle. Jeg tror dessverre at jenta lever, og at hun er tatt med et formål, og det er ikke et godt et.
Hot Midget ! Skrevet 26. september 2010 #12 Skrevet 26. september 2010 Mange mener hun døde av overdose sovemedisin, ved ett uhell fra foreldrenes side. Begge søsknene hadde sovemedisin i seg ved undersøkelse. Så har de fortvilt kvittet seg med liket, for å unngå fengsel og å kunne være sammen med de to andre barna. Muligheten er der. JEG tror ikke de har drept sin lille Madeleine. Ikke for å være naiv, for jeg vet at slikt desverre skjer. Foreldre som dreper sine barn! Men spør dere selv...Hvis foreldrene sto bak dette selv...Hadde de da leid inn verdens beste etterforskere for å finne henne?? Hadde de satt inn alle krefter og energi, når de visste med seg selv hun var ett lik, som lett kunne bli funnet av andre..? De virker for meg ut som to foreldre som leter desperat etter sin datter, og det kommer de nok til å gjøre resten av livet, om de ikke finner henne før. Verdens værste mareritt!!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #13 Skrevet 26. september 2010 De har kjempet en tøff kamp for å prøve å bli gravid, tror neppe de bare dreper barnet etter det. Tolk det den veien du selv vil.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #14 Skrevet 26. september 2010 Jeg tror det, jeg da: At hun døde av overdose som følge av at foreldrene feildoserte henne. Alt det andre, med privatetterforskere, er bare cover-up.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #15 Skrevet 26. september 2010 Var et program for en tid tilbake, der det kom frem at det ikke ble gitt sovemedisin. Om så ble gjort skal det vel litt til at de som lege gir overdose? Håper innderlig at de finner henne.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #16 Skrevet 26. september 2010 Utrolig mange rykter rundt dette da. Den politimesteren som først hadde ansvar for saken har vel skyld i en del av dem. Trodde alle som hadde fulgt med litt på saken visste at det IKKE er bevist at det ble brukt sovemedisin.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #17 Skrevet 26. september 2010 Det er slett ikke uvanlig at foreldre tar livet av sine egne barn. Har jo skjedd i svært mange tilfeller bare her i Norge de siste 10-15 årene. Bare les avisene/se på tv. Nå skal ikke jeg påstå hverken det ene eller det andre ang. Madeleine. Jeg håper hun lever godt et sted, men aller helst om hun nok død og dumpet langt til sjøs og omtrent null sjans å finne henne. Dessverre!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #18 Skrevet 26. september 2010 Jeg er ganske sikker på at hun lever. Er hun død burde de jo funnet liket? lettere og finne en død person enn en levende. Eller ar hun isåfall ble drept en stund etter, at hun først ble kidnappet og så har blitt drept kansje 1-2 år senere. At foreldrenne har gjort det tror jeg ikke, ikke med alt de har gjort for og prøve og finne henne. isåfall er de utrolig gode drapsmenn som klarer og skjule liket og bevis så godt.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #19 Skrevet 26. september 2010 Der barn blir drept er det som regel en nær slektning/foreldrene som står bak. Jeg tror likevel ikke det er tilfelle med Madeleine, jeg tror hun lever og at det finnes en Priklopil et sted i Portugal også.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #20 Skrevet 26. september 2010 hvis du leser nedover her så er jeg ikke den eneste som tro det! skamme meg? nei jeg ser på bare realiteten her i denne SYKEN verden...les avisene du, hør på alt det syke som skjer rundt omkring i verden!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #21 Skrevet 26. september 2010 og beklager skrivefeil men skriften henger seg opp hele tiden og jeg er en smule på overtid merker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #22 Skrevet 26. september 2010 Jeg tror ikke barnemordere står bak denne siden: http://www.findmadeleine.com/home.html
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #23 Skrevet 26. september 2010 Dette er min teori også. Det vil komme den dagen når hun også dukker opp/blir funnet. På lik linje med Natasha, Fritzl barna, og de andre som ble funnet i et skjul i en hage. Mark my words!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #24 Skrevet 26. september 2010 Jeg har vært i mange syden land, jeg har også vært på vest kysten av portugal. Fordi om man ikke kan se land på andre siden når man står på stranden på Mallorca, er det ikke den samme råheten over havet. Ikke engang på canariøyene, som er like mye ut i atlanterhavet. Om du noensinne har vært på strender på vestkysten av portugal forstår dere hva jeg mener. Havet er helt enormt utenfor der, og neste stopp er Amerika, havet er villt og rått, og om tidevannet går ut med en liten jente i, er det ikke så sannsynlig at hun blir med inn igjen. Jeg aner ikke om foreldrene har drept henne fordi hun hadde adhd, eller fordi de feilmedisinerte henne, jeg aner heller ikke om hun ble kidnappet og drept, eller om hun er kidnappet for andre formål. Men jeg mener at det ikke er grunn til å tro at hun er drept fordi ingen finner liket, om det er foreldre eller andre som har drept henne eller ei. Den portugisiske vestkysten er heller ikke tett befolket, man blir ikke nødvendigvis sett eller observert, særlig ikke om man har litt tid på seg, det er også helt bekmørkt. Og man hører bare drønnet av det svære havet.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #25 Skrevet 26. september 2010 Jeg frykter at hun er død, men aner jo ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå