Gå til innhold

Jeg har ingen penger å handle for:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er bare du og et barn så skulle da det holde til på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra på kiwi og se om du finner noe som har gått ut på dato

Skrevet

Jeg har ingen å reise på besøk til :( Ohh happy day, skikkelig venneløs gitt..

Skrevet

eller selg noe du ikke trenger på finn.no....

Skrevet

Det var da ikke måte på sutring. Du har da mat nok til et par dager og så får du jo penger igjen på tirsdag, så hva er problemet?

Skrevet

Alt det klarer du deg med helt til tirsdag... datteren din trenger ikke melk hver dag. Jeg har hatt mindre enn deg å leve av, så det her klarer du også. Nordmenn tror bestandig at de er så fattig når de ikke har nok av ditt og datt.

Noen ganger så lurer jeg på om dere er skikkelig bortskjemte poteter...

Skrevet

Du sier at du har handlet med omhu for det du hadde, men f.eks koteletter og prim er jo eksempler på mat som slett ikke er billige alternativer. Håper i hvert fall du har bakt brødet og laget brunsausen selv.

Skrevet

Dette er mat som jeg har hatt liggende fra før av. Hu er 2år. og vi er 3 tilsammen, med far,

Skrevet

Du får nok ingen medlidenhet fra meg. Dette vitner om dårlig planlegging.. Dere er to voksne i husholdet og et barn, da får man være så moden at man legger av penger så man har nok til mat fram til neste lønning. Såfremst man ikke har ekstremt lav inntekt burde de fleste klare det, noe annet er dårlig økonomistyring og dårlige valg.. Dere får klare dere på det dere har og så sette opp et budsjett med inntekter og utgifter og spare på det dere kan.. Kutt ned på forbruket, opp på sparing, jobb mer osv.. Common sense spør du meg.. Slutt å sutre på nettet for en situasjon dere selv har satt dere i og GJØR noe med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...