Gå til innhold

Jeg har ingen penger å handle for:(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, så ingenting å donere bort :(

Skrevet

Ja, vi lager en trist historie og oppgir kontonummer så strømmer pengene inn til deg! Noen høyere enn 10,-?

Skrevet

Å handle mat for vel.. Det må ifall være lov å prøve. Det kan jo ikke skade.

Skrevet

Ta deg en tur langs veiene. Pleier alltid ligge flasker som en kan samle og pante.

Skrevet

Har du absolutt ingen mat noe sted?

Skrevet

Gjør det.... sønnen min har funnet mange flasker og nå har han over 100 kr. Du sparer miljø, du får trim og frisk luft:)

Drit i hva andre ser og tenker...

Skrevet

Du kommer langt med tomathakk, løk, gulrøtter og pølser på Rema 1000, det er billig middag. Kjøp i tillegg havregryn, så har du frokost og kveldsmat. Varier med eplebiter og rosiner eller tørket aprikos. Har du penger igjen kjøper du gjær og hvetemel og en melk. Da kan du bake brød og rundstykker, lage pizza og hvit saus. Kjøper du pasta i tillegg har du enda flere retter å variere mellom. Det går for en periode.

Skrevet

Jo jeg har jo noe, men det vil jeg heller gi dattra mi.

Skrevet

Hadde jeg hatt penger hadde jeg gjort det.. Det lille som jeg hadde har jeg handlet med omhu med.. Men det forsvinner jaggu fort igjen :(

Skrevet

Fortell hva du har så kan vi hjelpe! Og hvor mye penger har du?

Skrevet

Hvor lenge til du får penger igjen da, HI?

Skrevet

For 10 kroner ville jeg kjøpt havregryn på Rema 1000. Og jeg ville lånt 100,- til mandag av noen.

Skrevet

Det er ingen jeg kan låne av, det har jeg allerede spurt om

Skrevet

Invitere deg selv til middag hos noen?

Skrevet

Jeg har 2 kyllingfile,2 kotletter, litt poteter,brunsaus. Ett halvt brød. Kun prim til pålegg og en skvett melk. Som skal holde ut mandagen.

Skrevet

Klarer du å skrape sammen 30-40 kr til (flaskepanting var ingen dum ide), så har du nok til en STOR porsjon fårikål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...