meg & to små vampyrer Skrevet 23. september 2010 Forfatter #26 Skrevet 23. september 2010 Takk takk, Dipsy:)
LadyLuck & Skrevet 23. september 2010 #27 Skrevet 23. september 2010 finnes det sko som ikke er vanntette?? bortsett fra sandaler??
Lille tripsi Skrevet 23. september 2010 #28 Skrevet 23. september 2010 Anbefaler deg å få beroligane sprøyte , du føler deg full og får ikke med deg helt hva som skjer, og plutseleg er det over Ikke alle som får har jeg forstått, men jeg klaga over at jeg gruet meg slik at jeg fikk en sprøyte, og da gikk det fint Lykke til.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. september 2010 Forfatter #29 Skrevet 23. september 2010 Ja, det er en helt ny verden av sko som ikke trenger være vanntette! Overraskende og fantastisk:)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. september 2010 Forfatter #31 Skrevet 23. september 2010 Haha! Nei, men altså, du lever jo fremdeles i vannhullet, så for din egen overlevelses skyld er det nok best å holde på illusjonen om at alle sko er vanntette eller ubrukelige.
LadyLuck & Skrevet 23. september 2010 #32 Skrevet 23. september 2010 innflyttet bergenser vel og merke.. men sant som du sier.. enten er skoene vanntette, eller ødelagte / produksjonsfeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå