tine0810 Skrevet 21. september 2010 #26 Skrevet 21. september 2010 hm...så mange "lite hyggelige" innlegg det var her, da. Jeg er enig med 14:04 at kvalitet er mye viktigere enn pris i slike tester. Og det handler ikke bare om hvor god råd man har...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #27 Skrevet 21. september 2010 Heldigvis ikke alle her inne som blir sponset av Reima for å spre reklame for deres produkter.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #28 Skrevet 21. september 2010 Du 14.15, slutt og drit deg ut. Du vet ingenting om meg og min familie. Det eneste som er sikkert er at du er ufyselig helt uten grunn. Det er veldig enkelt i min verden, testens vinner burde være den teknisk beste, og mest komfortable. dressen, helt uavhengig av pris. Så kan folk velge det de har råd til. Men noen er så enkle i hodet at de tror den beste dressen er vinneren av denne dustetesten, hvilket ikke er tilfelle. Hva dressen koster har nemlig INGEN betydning for om ungen er tørr og varm. Du virker så dum at det er helt vondt 14.15. Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner testen så lenge det er den teknisk beste og mest komfortable dressen. Pris burde ikke være en faktor. Hvorfor er du så manisk opphengt i Reima?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #30 Skrevet 21. september 2010 Coop dressen som vant i fjor har jeg få gode ord å si om. -Den var så tung og stiv at gutten knapt greide å bevege seg... Brukte år og dag på å tørke og. Mens den slitte reimadressen med hull på (som vi lappet), som vi arvet, gav han en helt annen bevegelse, og holdt han både tørr og varm :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #31 Skrevet 21. september 2010 http://www.didriksons.com/default.asp?c=1&newsid=bastitest1009
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #32 Skrevet 21. september 2010 kanskje jeg endelig får litt svar når jeg spør om didriksson her nå da ;=)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #33 Skrevet 21. september 2010 Vet ikke om dressen selges i Norge? Vet XXL selger noe Didriksons, sjekk nettsiden. Kanskje de kommer til å kjøpe inn litt etter denne testen. Ta kontakt med dem og krev det:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #34 Skrevet 21. september 2010 Gjennom fire år har jeg nå prøvd mange uligke dresser til barna mine. Ingen har vært like gode som reimatec. Så i følge min test er den vinneren. Fikk forresten kjøpt Reimatec høstdresser til barna for 600 kr styk på babyshop. De skal brukes høst, vinter (med ull under), vår og så høst igjen. Da er det virkelig ikke dyrt lenger synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #35 Skrevet 21. september 2010 har funnet en nettbutikk som selger de... =)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #36 Skrevet 21. september 2010 gjennom alle år har jeg kun hatt en dress som jeg var misfornøyd med, og det var reima dressen. Var hull på rumpe og kne etter seks mnd......Var en kald vinter uten mye snø, og det tålte den IKKE
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #37 Skrevet 21. september 2010 Tror dette er den rette testen. I rubrikk til høyre kan man se på testresultatene:) http://www.dn.se/ekonomi/basta-vinteroverallen-inte-alltid-dyrast-1.1170974
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #38 Skrevet 21. september 2010 Merkelig. Sønnen min brukte samme dress høst, vinter vår og høst før den så ble solgt uten en eneste flekk, slitasje eller hull. Og han er ikke av den typen som sitter stille..... Men igjen, det kan være ulike reimadresser vi snakker om.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #39 Skrevet 22. september 2010 har ikke fått bladet i dag heller jeg.....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #40 Skrevet 22. september 2010 Samme det,jeg bruker Reimatec dressen hennes likevel samme hva testen sier.Det som irriterer meg er at de ikke tester Reflex dressene,de synes jeg er et bra og rimelig merke. Og jeg har ei jente som er aktiv og gjerne klatrer i trær i friminuttene på skolen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #41 Skrevet 22. september 2010 om du syntes de er bra og rimelige, trenger du vel ikke noen test? Da vet du jo det du trenger å vite!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #42 Skrevet 22. september 2010 Tror prisen gjør at f.eks Isbjörn og Reima kommer litt dårlig ut, de er en god del dyrere enn mange av de andre. Hva med Troll, Polarn o Pyret og Ticket 2 heaven? Vet de er veldig poppis her, må jo være en grunn for at de er godt likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå