Gå til innhold

Haha.. Reima vant ikke dresstesten i Foreldre og Barn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima? Har jeg aldri hørt om før.

Skrevet

Didriksons 4,7

Name It 4,5

Stormberg 4,4

Coop 4

Polarn O Pyret 3,9

H&M 3,8

Isbjörn of Sweden 3,7

Reima 3,6

Lindex 3,5

Kappahl 3

8848 Attitude 3

(5 er høyeste score..)

Skrevet

Men hvilken Reima og hvilken Name It osv?

Skrevet

hvorfor var det så festlig at Reima ikke vant? Har det kommet nytt blad nå? Jeg abonnerer men ikke fått det enda. Synd at de ikke har med flere dresser i testen. Er det noen som vet om andre som tester vinterdresser? Om det kommer flere tester senere?

Skrevet

Synes det høres veldig rart ut. Reima er f.eks den eneste av de dressene som har enn vannsøyle på 10 (har i hvertfall vært den eneste), den er den desidert letteste i vekt av dem og den som holder seg penest lengst. Den vanlige Reima dressen har dårlig slitestyrke, den med + har meget god, så nå lurer jeg litt på hva den fikk trekk for?

Skrevet

Didriksons 4,7 (Tignes)

Name It 4,5 (ikke oppgitt)

Stormberg 4,4 (Snømyr)

Coop 4 (Friends)

Polarn O Pyret 3,9 (ikke oppgitt)

H&M 3,8 (Cordura)

Isbjörn of Sweden 3,7 (Toray Entrant W)

Reima 3,6 (Tec)

Lindex 3,5 (Fix)

Kappahl 3 (Kaxs)

8848 Attitude 3 (Snow suit)

(5 er høyeste score..)

Skrevet

Har ikke link, fikk bladet i posten i dag :)

Skrevet

Utrolig rar test. Jeg har vært inne og sett på flere av testene og synes det er utrolig rart resultat. F.eks får Rima bare 3 på vanntetthet, enda den har vannsøyle på 10 000, noe jeg ikke tror noen av de andre dressene har. Her tror jeg nok testen er litt jukset med altså, for om den eneste dressen med høy vannsøyle kommer nesten dårligst ut på vanntetthet, så er det noe som skurrer. Vi har forsøkt flere av dressene i testen, og Reima er den eneste som har holdt barna våres helt, helt tørre uansett vær, i motsetning til flere av de andre dressene der. *skeptisk til hele testen*

Skrevet

Reima lages av små barn som utnyttes på det groveste.

Skrevet

Men begge de som vant står det at har veldig dårlig pusteevne.

Skrevet

Ja, kom på slagord: Reima; Lagd av barn for barn...

"Nekter å tro at testen er sann ass, sikket tulket med..." Ja sikkert....

Skrevet

Det står jo også der at dressen fra Reima de testet ikke er av samme kvalitet som de som selges i butikkene, og at F&B også er overrasket over at dressen for en gangs skyld tålte lite vann. Så ville tatt denne testen med en enorm klype salt når det kommer til resultatet på Reima Tec sin dress.

Skrevet

Ja, kom på slagord: Reima; Lagd av barn for barn...

"Nekter å tro at testen er sann ass, sikket tulket med..." Ja sikkert....

Skrevet

Men hvilke kriterier ble det vektlagt i testen? Testen i fjor tok ikke høyde for om dressen var pustene og komfortabel, så den var det lite hjelp i syns jeg. Jeg har ikke barn som sliter veldig på dressene, så det betyr egentlig lite for oss når vi skal velge dress.

Skrevet

Men hvilke kriterier ble det vektlagt i testen? Testen i fjor tok ikke høyde for om dressen var pustene og komfortabel, så den var det lite hjelp i syns jeg. Jeg har ikke barn som sliter veldig på dressene, så det betyr egentlig lite for oss når vi skal velge dress.

Skrevet

Det gjør den jo aldri, testen tar jo hensyn til pris. Det synes jeg er hårreisende. Pris burde være fullstendig uvesentlig. De burde kun teste egenskapene til dressene. testen er således ubrukelig for meg, det eneste jeg er interessert i er hva som faktisk er best.

Skrevet

Haha... Det står jo at Reima hadde sent ut sin prøve før de satte i gang med produksjonen av de dressene de selger av god kvalitet, så den de testet var rett og slett ikke av vanlig god kvalitet. Synes nok det var noe rart med resultatene ja. En dress med så høy vannsøyle og som gang på gang har vunnet på vanntetthet skulle jo ikke helt uten videre plutselig bli dårligst på dette. Forklarer jo litt når det ikke er de skikkelige dressene som er testet.

Skrevet

En kan ihertfall ikke holde seg til ett merke hvert år. Det er jo stadig forandring på kvaliteten. Noen år topp score og neste dårlig. Har en niese som har reimatec vinterdress. Den holdt bare en sesong og hun er 5år. Er ute med barnehagen men hjemme sitter hun bare inne...pga personlige årsaker. Han betalte 1600 for den. Ble hull i sidene etter 9mnd. Og den er jo ikke brukt i alle de mnd.

Skrevet

hehe.. 14:04 har et barn regner jeg med. og i tillegg så har vel du den minste inntekten i familien. i tilegg kan jeg regne med du føler deg veldig liten utti verden. barnet ditt er like bra uten den Reima dressen. og bare innse det..den kom ikke på topp nå. og bare så det er klart så skjekk flere år tilbake, så ser man at Friends dressene til coop har vært best i test før... så det så!!! og jeg har også sett på ssøylene det er snakk om...disse søylene finnes på obs også. om bare reima har de så ikke mulig å sammenligne da vettu ...dahh!!

Skrevet

Merkelig så mange Reima-ansatte som er her inne da.

Skrevet

alle disse testene er til å bli sprø av.

de er kjøpt oppp og betalt slik at dere som er så opptatt av tester kjøper den som kom best ut i test.

stort sett alle produkter er gode produkter idag.

vi lever i 2010.

Det viktigste er at barna våre har klær på og ikke fryser.

er europris sine tatt med. troll tatt med i testen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...