Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #26 Skrevet 19. september 2010 Herlighet så mye sygt dere skriver her, kjønner det er mye hormoner ute å går, men det må alle som skriver her også tenke over.. Ingen svangerskap er like, noen dårligere enn andre... Og for de som ikke har opplevd å være dårlig, så det det kanskje dumt å komentere så mye om det, for det mange som sliter veldig.. Trodde gravide skulle støtte hverandre her inne, greit å være uenige, men ikke stygg... Lykke til videre, håper ting kommer til det normale igjen når babyen kommer ut;)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #27 Skrevet 19. september 2010 og det har jeg også sagt engang=) husk alle svangerskap er forskjellige;)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #28 Skrevet 19. september 2010 Kjære deg, 14:16... Det er ikke en kjeft i verden som tror at DU aldri har følt det slik. Det er heller ingen som tror at du aldri har hatt et slik utbrudd (hvorfor ellers skulle du angripe HI så kraftig?) Hvis du aldri har hatt et eneste egoistisk utbrudd i ditt liv, da er du unik. Du må være er ekstremt tålmodig menneske...men oi, innlegget ditt antyder sannelig det motsatte. Du er like sinna som HI, ser du det? Det kan være fint å bruke litt takt og tone. Er man raskt ute med kjeften kan det fort kommer en smekk tilbake... Hilsen en som forstår hva det vil si å være forbannet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå