Gå til innhold

Hviken vogn skal dere januar mammar kjøpe??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig sååå lyst på ny vogn, men etter å ha funnet ut av vi har 3 (!) vogner, prøver jeg å være fornuftig..;/

Fra snuppa på 4 har vi en stor simo bagvogn som nesten ikke er brukt. Den tenker jeg blir fin sovevogn på vinteren. Har i tillegg quinny freestyle, som jeg kommer til å bruke som "byvogn" . Fikk kjøpt tilhørende bag billig og pent brukt, så da bruker jeg den når vi etterhvert skal trille i terreng og på bytur etc.

Simovogna blir da brukt i bhg igjen når den tid kommer, og spotrsdelen på quinnyn kan tas i bruk etterhvert. Trilla står i kjelleren og blir vel brukt igjen den også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi står mellom 3 vogner; Urban Jungle, TFK og City Cross.

 

City Cross har 4 hjul og vi er litt usikker på om den blir litt tung å frese rundt i byen og ute i marka (på hytta), men super flott vogn!

Urban Jungle liker vi nok bedre enn TFK rent designmessig og trillemessig, men den er litt mindre + TFK har brems og mulighet for å legge opp føttene i sittedelen + den nye sitte/liggedelen virker jo litt spennende.

 

Huff, vanskelig dette med vogn, men litt gøy også! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugaboo camelon har jeg brukt på mine 2 første barn og jeg skal bruke den på den siste her også. UTROLIG fornøyd med den, på vinteren og sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vår vogn i går og det ble en Bozz Alu Kombi. Er det noen som har hørt om den? Synes den virker bra.Stødig og nøytral.

Tror jeg skal bli fornøyd med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har arvet to fine vogner fra stor familie, så blir nok heller flatscreen og ny espressomaskin på januarsalget her...Tenker dette er ting som og trengs me ny beiby i hus.

Har allerede siklet litt på ny fin vogn, men, men.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Mountain Buggy Urban Jungle. Hadde den til storesøster også, og den brukte hun leeeenge (4 år)– så den er helt utslitt. Og jeg var ikke i tvil om at jeg ville ha den en gang til!

 

Vi ble litt usikre om vi skulle ta Swift eller UrbanJungle, men siden vi hadde så bra erfaring med å bruke UJ i så lang tid så tenkte vi at Swift´en kanskje ville bli litt for smal etterhvert. Jeg ble så glad i Urban Jungle at jeg synes det var mer pes å bruke en mindre trille - jeg synes UJ fungerte kjempegodt når hun ble større!

 

Det kunne ikke falt meg inn å kjøpe en 4-hjuling som veier 18 kg, det er jo helt fantastisk med en lett vogn med svingbart forhjul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var godt å høre, vi har nemlig også bestemt oss for urban jungle!! Enkelte her som er megakritisk til den, men for oss veier det såpass mye opp at den er så svingbar, at vi er ikke i tvil! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt TFK Joggster Twist med hardbag. Stoler ikke helt på den nye Multi X-bagen ennå.. Selv om den ser veldig praktisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi bestemte oss for Emmaljunga Edge Duo. Hørte så masse om at den var bra til vinterbarn :) den er litt større i baggen og er fin og solid mtp snø,kulde,ugjevnt terreng og isolasjon! Så da ble det den gitt ;) kjøpte brukt på finn.no og sparte 7000 kr. Den er brukt av 1 unge og ser heeelt ny ut :D så anbefaller finn.no før man ser på en helt ny en! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha tenkt en stund bestemte jeg meg for Emmaljunga Edge Duo, jeg også. Kjøpt brukt på Finn (brukt kun 6 mnd) - ser helt ny ut og til halv pris! God plass i bagen til pose og saueskinn, eller hva det måtte være;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga Edge Duo på meg også. Har stående fra dattera på 3 år, like god som ny. Romslig vogn, som tåler røft underlag. Tar litt plass, og er litt tung, ikke svingbare jul. Men har vært en knall god vogn i alle år, og ville vært tullete å bytte til noe annet. Min prinsesse har i hvertfall alltid sovet godt i denne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...