Gå til innhold

Hviken vogn skal dere januar mammar kjøpe??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det blir så vi kjøper Mountain Buggy Swift også, pga den er lett å svinge, liten og grei å farte rundt i byen/ kollektivtransport med, samt det er solide hjul så den tåler litt terreng, grusvei og snø! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmaljunga city cross. Mest fordi jeg synes den er veldig tøff, men også tatt med i betraktning at den er en av de letteste, litt mindre enn andre vogner og at den har kommet bra ut i tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar frem min pent brukte mountain buggy fra lillesøster- en blivende storesøster. Solgte bagen, men har nå kjøpt en pent brukt. Vær klar over at swiften er en del smalere. Ei vennine som kjøpte den i april, hun synes det blir for trangt med voksipoen i den! Må ut å kjøpe ny pose. Hun brukte den fra starten av med softbag fra babytravel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat det med at mb swift er veldig smal har jeg tenkt på. Vi skal få en voksipose av kusina mi, og den går vel til sportsdelen da kanskje? Men kan vi kjøpe en mindre pose vi bruker når babyen er liten og ligger i bagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt Emmaljunga City Cross med hard bag, og sålangt veldig fornøyd med den. 4 faste hjul, regulerbart håndtak og på langt nær så brei som blir oppgitt i tester, så funker fint i heiser, på buss, i rulletrapper og ellers i storbyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har akkurat gått over til sportsdelen nå og sier den blir for trang med voksipose i. Men går kjempe greit i min MB. Kjempe vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke sluttet å bruke vogn til småen på 19 mnd, har en Emmaljunga Cangaroo. Har tenkt at småen skal få et søskenbrett å stå på, så har jeg til lillejenten som kommer kjøpt city.-bag som passer cangaroo'en. Ha vært veldig fornøyd med vognen, så ser ikke noe poeng i å bytte den ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en teutonia Prestige med Fashionbag fra storesøster, født feb 08.

Når hun vokser ut av fashionbagen (skjedde utpå høstparten sist) går jeg over til rn TFK med multix bagen i en overgnsperiode, før det blir TFK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Simo Kombi. Vi hadde det til nr 1 og bestemte oss for det denne gangen alikevel om den er tung å løfte. Er ikke så mye inn og ut av bil så går nok bra denne gangen også.

Jeg syns kombi vogn er så greit å ha for da kan jeg bare bære med meg bagen overalt med babyen oppi og sette den i sofaen hos andre når jeg er på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en brukt Urban jungle duo(OTH) jeg, men lurer nå på om det var så lurt...Prøvde å legge ut debatt før jeg kjøpte den om den var bra, og lette etter beskrivelser ellers, men fant ingenting. Nå som den står i kjelleren ser jeg masse meninger om at den ikke er no ålreit, tipper lett osv, så vurderer å selge den igjen og finne noe annet....Men, moren min har vært med å betale den, så tror hun blir lei seg om jeg selger igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Mountain Buggy urban jungle 2010 modellen.. Utrolig lett å trille & konfortabel. Vi synes det var et pluss at den er litt mer romslig en swift utgaven fordi da slipper barnet å sitte trangt når det blir nærmere 2 år. Kjempefin i brun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...