Gå til innhold

Ang disse Twitterbildene av kjendisdamene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi her

Jeg blir ikke sur av at damer med noe mere fett legger ut bilder av seg selv.

Alle kan gjøre det for min del. Det har ingen betydning for meg.

For meg dreier det seg om måten ting blir sagt på. Eller rettere sagt hva som plutselig blir budskapet, og når Helle la ut bildet var det med trykk på at det var slik en "ekte kvinne" så ut.......

Det opprører meg, siden det faktisk er like naturlig å ikke ha fett på magen etter fødsler og barn. (Og ikke etter fødsler og barn også.) Syntes budskapet kom frem som å fremme fett på bekostning av slanke kvinner hvis du skjønner, og det likte jeg ikke. Synes INGEN skal hevde seg selv og sin gruppe med å dra andre ned i prosessen.

Kanskje ble det mere forståelig nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du mener hi, men ingen tror vel av disse to damene det gjelder hadde lagt ut disse bildene hvis de hadde hatt ti kilo for mye på kroppen. Og litt kvinnesak er jo; hvorfor i alle dager legge ut slike bilder av seg selv enten man er tykk eller tynn. Helt idiotisk.

Og disse jentene poserer. Det er det ingen tvil om.

Så, ja, jeg forstår at det blir reaksjoner.

Skrevet

jeg hadde et innlegg i går om disse såkalte "ekte"kroppene/mammakroppene,og spurte hvem er det som har den retten i å si hva som er "ekte"?

hva om en vanlig slank tobarnsmor hadde lagt ut bilder av seg seg slik,hadde det blitt oppstyr fordi det ble slankepress da eller? Så når folk med valker legger ut halvnake bilder av seg selv er det godtatt fordi "alle" har valker ergo en slik kropp er "ekte"

jeg har to barn,fødte sistemann for 8mnd siden,men har ingen valker og er veltrent.har jeg ikke "ekte" kropp jeg da?

blir bare provosert av disse kroppene som må være halvfeite for å få så mye skryt og "kjempe en kamp for vanlige kvinner". Tull sier jeg bare!

Og en ting til;det er som om vi kvinner må vise hvor "sterke" og "uavhengige" vi er ved å vise oss nakne/halvnakne!hvorfor i all verden er det slik?får vi virkelig ingen sin respekt ved å faktisk beholde klærne på?hva med det vi har inni hodet vårt,er det av ingen verd det? det er bare kropp kropp kropp,ingenting annet er interessant!

Når Marianne Aurlie presterer å legge ut et fantastisk lite sexy bilde av seg selv med idiotisk trutmunn og trusestrikken dratt langt ned på låra og si at "dette er et bilde av en sterk kvinne,SEEEE hvor independent og sterk jeg er da!!"

Du er faen ikke sterk,for du kler bare av deg og håper folk glemmer at du ikke har noe i hodet!

Alle har en kropp men ikke alle har noe i hodet!

AHHHH!det var godt å få ut litt damp ja!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...