Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #27 Skrevet 17. september 2010 UFF nei, en skikkelig "jeg vet best"-fyr! man ser at han blir så irritert hvis folk ikke er enig men han.... syns også han burde roe ned snakke måten litt. eller veldig mye!! Jeg synd forresten han var slem mot han indianer fyren- som var sååå flink!! er forresten enig i en over her... Jens er digg da... men Jonas er diggere ;--)) hihi
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #28 Skrevet 17. september 2010 HOT! Jeg syntes at personligheten hans gjør han sexy
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #29 Skrevet 18. september 2010 NOT! Syntes han så veldig sjarmerende ut på tv, men fy så ekkel i virkeligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå