Gå til innhold

Jan Fredrik karlsen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hot or not?

Jeg sier HOT!

Han er veldig sjarmerende synes jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H O T

han er så snill og søt og skikkelig glimt i øyet!!!

Skrevet

Æsj nei!!! Han har samme type dustete personlighet som han der hotellkongen som nettopp giftet seg... uansett... ekkel fyr, stresspersonlighet og aldeles ikke atraktiv på noen måte!

Skrevet

NOT! En fjortis som aldri blir voksen. Men det dummeste er at han alltid, alltid ler av sine egne vitser.

Skrevet

HOT (og det overrasker meg, he he :D)

Skrevet

Tror de samme som synes han er hot må være de som her om dagen syntes Stoltenberg var så deilig. Grøsser litt av det igjen.... usj... :(

Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg...

Skrevet

Joda klart han er skikkelig hot som knuller en ny dame hver eneste uke! Han venter forresten barn med ei han traff i sommer, men det har enda tilsynelatende ikke rukket frem til redaksjonen i se og hør!

Skrevet

Nei nei, nå går du for langt, ha ha!

Skrevet

Har og hørt at han er en skikkelig HOREBUKK!

Også har han underbitt. Grøss.

Skrevet

Hvorfor er det slutt mellom han og Sabeltann?

Skrevet

jan fredrik karlsen er sjarmerende og derfor litt hot :)

det er jens og jonas også :)

men jens er litt sliten om dagen, det er litt trist

Skrevet

Ærlig talt da mann... det kan du ikke mene! Annet enn at jens er sliten. Det stemmer. hehe Han ser faktisk ut som han har hatt et lite drypp.

Skrevet

HI her

Jeg tror også han er litt for glad i damer, kunne aldri tenkt meg og vært sammen med han! Men mener at han er litt sjarmerende bare..

Han har vel 2-3 barn med forsjellige damer også? haha

Skrevet

Det er et aller annet som er sjarmerede med han, men kunne aldri tenkt meg å bli sammen med han selv. Tror han er av den utro typen.

Skrevet

Egentlig alltid trodd jeg synes NOT!!!-men er litt usikkert, han har på en måte litt gutteaktig sjarm og veldig glimt i øyet.

Skrevet

Fy fan! NOT!! Synes helt klart han ikke er sjarmerende heller. Hater måten han prater på også. Yæk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...