Gå til innhold

navnehjelp. Varg eller Jerv

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er galt med å ikke bruke motenavn. ser ikke noe galt i å bruke dyrenavn på barn. ingen som reagerer på bjørn. ulven er et fantastisk dyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er seriøse navnevalg. stakkars barn... grusomme begge to

Skrevet

Her bruker vi ordet "jerv" om ting som ikke er så positivt, med en litt sånn humoristisk undertone. "Denne suppa smakte jerv!"

Så jeg ville vel valgt Varg av de to, men siden assosiasjonen til Varg Vikernes er uunngåelig, skal jeg forslå Ravn i stedet. Det er vel i samme gate, og etter min mening penere.

Skrevet

Hva med Kalle Kanin eller Hare Hopp. Snurre Sprett er heller ikke så mye brukt. Kalle Klovn frarådes. Mikke Mus likeså.

Skrevet

Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere navnevalg, da jeg mener dette får være opp til hver enkelt. Men dette var rett og slett grusomme navn! Har dere ingen andre alternativer ? Huff, får litt vondt av barnet dersom det er han som skal bære navnet... Uansett, dersom jeg _måtte_ valgt mellom disse navnene hadde det nok blitt Varg.. Gud forby...........

Skrevet

varg vikernes er ikke det en go del år siden nå?? tenker mer Varg veum jeg.

Skrevet

Dette må jo være ett tulleinnlegg????

Skrevet

Er ikke så glad i de to navnene, men om jeg mååå velge ville jeg sagt Jerv. Her er noen andre forslag, kanskje dere kan vurdere noen av disse?

Hest

Sau

Ku

Måke

Elefant

Zebra

Selv er jeg stor fan av Måke.

Skrevet

Skjønner at dette svaret bare er ment som tull, men Måke må jeg si at jeg likte. Det må jeg tygge litt på, og skal jaggu foreslå det for mannen.

Takk for fine forslag dere som har svart seriøst :)

HI

Skrevet

Navnene er elsket eller hatet skjønner jeg :) har bestemt meg for Varg. Takk for tilbakemeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...