Gå til innhold

Dere er så trange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg koser kun med de som har Reima dress;)

Hehe, selvfølgelig koser jeg med alle!!

Det er ikke status eller snobberi jeg prater om, men kvalitet. Noen her sier at Friends dressen fra coop er best i test nå, og hvis det stemmer er det jo kjempebra!! Billig og bra. Har ikke opplevd billig og bra før, når det kommer til yttertøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du får betalt for å gjøre jobben din, som ikke er spesielt høyt ansett og som mange sannsynligvis hadde klart like fint."

Det er skremmende at noen foreldre tenker sånn om voksne som gjør en fantastisk jobb med barna våre. Lønna er tragisk dårlig, med tanke på den jobben de gjør. Jeg har utrolig respekt for bhg.ansatte, og beundrer de som legger sjelen sin i andres barns oppvekst og trivsel.

Skrevet

Ja hun stryker dem sikkert under klærne og klapper dem på rumpa. FOR EN GRIS DU ER HI!!!!!!

Skrevet

12:46- jeg jobber da for faen ikke i bhg heller! syns bare det er skremmende at det finnes foreldre som har sånne holdninger til de ansatte i bhg til barna sine! Ser meg ferdig med denne diskusjonen jeg også, blir så provosert!!!

Skrevet

Så det er derfor gutten vår er så slapp når vi henter ham kl 16. Jeg har hittil trodd det var fordi det er så langt på dag.

Skrevet

12:52: Er du virkelig en mor? Håper ikke du viser den "humoren" ovenfor barna dine..

Skrevet

La oss alle som har de holdningene som HI har, slutte i bhg. Alle vi som bryr oss om barna og hva de har på seg.

Så kan vi la de som er likegyldige til alt få jobbe der, for i følge en her oppe så er det jo en jobb som alle kan klare og ikke er den så bra ansett heller ser jeg.

Skrevet

jeg blir mer forferdet over den holdningen som den angivelig ansatte legger for dagen

Skrevet

Nå har ikke jeg sett den tråden som HI referer til, men jeg må jo si at jeg syns det er betryggende at barnehageansatte følger med hvis klær som ligger i barnehagen har blitt for små, eller hullete, eller hvis barna mangler noe.

Jeg har to barnehagebarn og et skolebarn, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke alltid husker å sjekke alt av klær som er i b.hage, skole eller sfo, og setter utrolig stor pris når de ansatte sier i fra hvis noe ikke er helt på stell!

Når det er sagt, så syns jeg det blir for dumt å si at det dyreste alltid er best. Jeg kjøper verken Reima eller Ecco til mine barn, men de har godt og varmt ullundertøy, og dresser som tåler en støyt, og jeg regner også med at hvis det er ekstra vått på høsten eller vinteren at barnehageansatte skjønner at det går an å dra en regnbukse over utedressen, sånn at ungen ikke blir så våt.

Skrevet

Stemmer det. Fitta mi er nåløyetrang.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke barn enda, men vil gladelig ha mine fremtidige barn i din barnehage HI. Virker ut som du virkelig bryr deg:) Stå på:)

Skrevet

Jeg vil helst ikke at de barnehageansatte elsker ungene mine, det høres helt feil i mine ører! Klar man skal være blid og hyggelig, men man bør ikke ha personlige følelser for barna! For meg høres det ut som du er en tikkende bombe til å kidnappe barn, fordi du mener at DU vet det beste for ungene.. Høres litt psykopat ut, om jeg skal være ærlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...