Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Dere vil ta barnet deres ut av barnehagen dersom jeg jobber der? Kun fordi jeg synes at noen av barna har drittklær, altså fortjener gode, varme klær som holder dem tørre, ikke har HULL, er for små osv!! Kan bare si det at fæææle,fæle meg med de forferdelige dømmende holdningene....Jeg er den som gir gode klemmer til barna deres, jeg er den som trøster, tar dem på fanget, leser bok, leker med dem ute, danser med dem, synger, er oppriktig glad i dem! Jeg er også den dere foreldre spør etter, prater mest med, jeg er den som smiler og kan fortelle deg alt du lurer på om ditt barn! Så om ikke jeg er god nok til å jobbe i en barnehage/ta vare på små mennesker, så er ingen det!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Trange? Hahahah... Har vel kanskje noe med selve holdningen din, ikke det at du bryr deg såå mye om barna, og gjør det en barnehageansatt skal..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Hvis du er som du selv beskriver, er du en ansatt man bør ta vare på, for det finnes ikke så mange av dere. Stå på HI, jeg støtter deg:-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Holdningen min? Vet du det, at om du skulle skjekket ut holdningene til alle bhg ansatte i ditt barns bhg, ville du sikkert ikke brukt noen! Jeg gjør den jobben jeg skal og vel så det...Men er bare ett menneske, jeg som alle andre, og har både tanker og holdninger som jeg ikke viser eller sier!! Hvis dere tror at vi bhg ansatte har tid til å ta ungene deres inn hver 10.minutt for å tørke dem tar dere feil! Gi dem skikkelig klær, så har vi god tid til å ta oss av alle barna, ikke bare DITT! Og noen foreldre tror tydeligvis at vi har bøtter og lass med ekstra regntøy osv liggende..Tro om igjen..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Takk:) Jeg har ikke mye behov for å sitte å lyge om hvordan jeg er... Ville bare få det frem, siden flere ville tatt barnet sitt ut av barnehagen om jeg jobbet der. Da spør jeg de det gjelder om de syns det er bedre med de som er likegjyldige til alt? Jeg vil bare at ungene skal ha skikkelig tøy! og etter MIN erfaring, holder ikke de billige greiene..Jeg er uansett den første som tar inn barna som gråter, er kalde og fryser! Men jeg er lei! For det er ikke vårt ansvar å sørge for gode klær til deres barn
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Du tror ikke foreldrene selv trøster, leser, leker og koser med barna sine da?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Hvis de som sender ungene sine i bhg med dårlige klær (billig eller dyrt) spør de ansatte i bhg hva de mener, er jeg sikker på at de også er dritt lei av for små klær, som i tillegg ikke er vantette. Jeg er veldig glad det finnes bhg.ansatte som deg, som virkelig bryr seg:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Hva prater du om da 12:18? Sist jeg skjekket er foreldrene på jobb når barna er i barnehagen.. Da er det OSS bhg ansatte som tar oss av barna, som koser og trøster, osv....Ihvertfall ett par av oss..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Javel. Og hva så? Er det ikke det du blir betalt for?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 herregud da, det er da ikke det det er snakk om. HI sier at hun gjør det for barna våre i bhg. Du har da ingen mulighet til å trøste barnet ditt når h*n er i bhg og du på jobb??!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 nei vel, men hva så? Selv gjør jeg det av kjærlighet til barnet, mens de ansatte gjør det fordi det er jobben deres.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 det er jeg også glad for:) de er supre i bhg til mine egne små! og det er TRIST at noen som jobber med små barn ikke gjør jobben sin skikkelig. selvom ingen her kjenner meg, ble jeg bare irritert over at noen mente jeg ikke kvalifiserte til å jobbe i bhg og ta vare på de skjønne små, kun på grunnlag av en overfladisk mening! jeg gir av hele meg til ditt barn! hvis ikke det er det viktigste, vet ikke jeg..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #13 Skrevet 10. september 2010 Noen... jeg er glad i alle barna på avdelingen, jeg elsker barn! Og tror ikke jeg hadde klemt og kost med dem og jeg ikke var glad i dem..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #14 Skrevet 10. september 2010 Men du hadde ikke gjort det om du ikke var ansatt i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #15 Skrevet 10. september 2010 Jeg hadde sikkert også gitt f... i om tøyet dems ikke var skikkelig og helt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #16 Skrevet 10. september 2010 Foreldre som deg ville ikke jeg hatt om jeg jobbet i bhg! Hva har dette med saken å gjøre egentlig? De ansatte blir faktisk glad i ditt barn de også, selvfølgelig ikke på lik linje som du er glad i ditt barn... men hvor vil du med dette??
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #17 Skrevet 10. september 2010 Hæææh?? Hva har du drukket i dag? For en kverulant! men nei, jeg hadde nok ikke, som en fremmed gått forbi en barnehage og begynt å kose på ett barn jeg ikke kjente, nei jeg hadde ikke det..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #18 Skrevet 10. september 2010 12:28: Hehe, lurer jeg også på... HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #19 Skrevet 10. september 2010 Klart barna våre fortjener hele og gode klær. Helt enig med dei i det ) Kremt...men jeg har noen ganger fått barna hjem, og plutselig oppdaget at han/hun har hull i strømpebuksen, eller at buksa plutselig er blitt for kort. Må da være lov det vel? Og når det gjelder varme klær, så ønsker jeg selvsagt at de skal ha det. Men jeg har ikke råd til rådyre Reimadresser, Ecco goretex vintersko til nesten 1000 kroner hvert år, til barna mine, bare fordi du mener de burde ha det. I stedet stoler jeg blindt på at du tar deg av barnet mitt dersom han etter en stund skulle komme til å fryse på beina sine. Regner da med at det er en selvfølge at dere voksne velger å ta barna inn for en stund, slik at de kan få varme seg litt og så gå ut igjen om så var. Da tar jeg det også som en selvfølge at du tar vare på barnet mitt, holder det på fanget ditt, og koser med det uansett. Ellers har du faktisk ingenting i en barnehage å gjøre spør du meg!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #20 Skrevet 10. september 2010 Hi formulerte seg på en sånn måte at hun gav uttrykk for at hun nesten regnet med de ikke fikk trøst og oppmerksomhet hjemme og at hennes omsorg liksom var utrolig! Pell deg ned fra din høye hest. Du får betalt for å gjøre jobben din, som ikke er spesielt høyt ansett og som mange sannsynligvis hadde klart like fint.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #21 Skrevet 10. september 2010 Du er sikkert den som kysser og tafser på dem også!! Æsj
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #22 Skrevet 10. september 2010 Haha:) rare, rare menneske! Kysser og "tafser" ikke. Men kjenner meg ferdig med denne diskusjonen. Så får dere fortsette om dere føler dere får noe godt utav det:) Og til du lengre opp: jeg tenker ikke på unger som iblant får en for liten strømpebukse i sekken;) Tenker på ungene som konstant kommer med dårlige klær, med hull i, arva sko som burde vært kasta osv..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #23 Skrevet 10. september 2010 Jeg konstaterer bare noen objektive fakta som du tilsynelatende trenger å minnes om.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #24 Skrevet 10. september 2010 Visste ikke at det er opp til de barnehageansatte å velge hvilke foreldre de vil ha med å gjøre. Folk som uttrykker seg sånn, har ihvertfall ingenting i en barnehage å gjøre. Det ville helt opplagt være en oppsigelsesgrunn å ha sånne idiotiske holdninger som deg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #25 Skrevet 10. september 2010 synd at ikke alle har like god råd som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå