Gå til innhold

Hva synes dere om mødre som..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist for deg at du har en mann som ikke bryr seg om ungene hans har klær.

Skrevet

Jeg merker jeg blir litt uvel av tanken på at HI jobber i barnehage!

Skrevet

Regntøyet fra Cubus har vært best i test flere år på rad, så ta ikke den...

Skrevet

Jeg tenker at du 1: ikke har peilig på hva som finnes og at det faktisk er mye holdbart tøy som ikke koster skjorta. 2: du er alt for fordømmende og "stuck up" til å jobbe i barnehage. Du burde antageligvis ikke jobbe med mennesker i det hele tatt... 3: Om du blir SINT fordi andre får "for mange barn" så har du alvorlige problemer med deg selv. Man må leve etter evne, det er idioti å bruke mer enn man har. Slik er livet, skaff deg psykolog om du har så store sinneproblemer.

Hvilken barnehage jobber du i? Håper ikke i min sønns, da tar jeg ham ut derfra for sånne som deg skal han slippe å måtte hanskes med...

Skrevet

Didrikson har dårlige regnklær, som rakner.

Skrevet

23:11, hvilken planet kommer du fra egentlig? Om noen er helt sprengt i hodet fordi fedrene også har ansvar for innkjøp av barnetøy. Her i gården kjøper far det meste av yttertøy fordi han tjener best, og da tar han med barnet vårt i butikken selv...Da er vi helt sprengt i hodet også da? Kan ikke la en MANN kjøpe klær?!

Kom deg hjem til 50 tallet, din klovn!

Skrevet

hva er beste vinterdressen i år? best i test altså.. uavhengig av pris :) ?

Skrevet

Jeg kjøper barneghagepakken fra sportsmann og vi har ikke fått våte barn..

Synes heller du som HI er snobbete blei.

Skrevet

Min mann fikser både yttertøy og sko - og det helt av seg selv uten at jeg instruerer verken på skostr eller merker. Han har hovedansvaret for klær til sønnen vår, og igår var han og kikka på vinterdress til lillemor - helt av seg selv. Hvorfor skulle han ikke det? Hvilken verden lever du i egentlig??

Skrevet

Tror ikke et sekund på at HI jobber i barnehage og har erfaring med dette yttertøyet.

Vi hadde barnehagepakken fra Sportmann som nummer 2 sett i fjor, og det var iallefall like varmt og holdt barna like tørre som det dyre settet de hadde!!

Skrevet

Å gud, noen trenger å spise noe med mye karbohydrater her. fort. Lavt blodsukker gir sure folk med kjipt temperament.

Ta deg en bolle.

Skrevet

HAHAHA, fy fader kjenner jeg blir provosert!! fri barnehageplass?? også kjøper dere de dyre merkene!! snakk om å få i pose å sekk! fyttirakkern, gå å skam deg!!!!!!! skaff dere en jobb å slutt å snylt!!!!!!!

Skrevet

Enig med HI!

Når man skal handle uteklær, så MÅ det være noe som faktisk holder!!!

Barna bør lære at de kan ha det gøy ute, selv om det regner, blåser eller er ganske kaldt!

Selv pleier jeg alltid å gi streng beskjed til barnehageansatte om at de må si fra så snart noe ikke holder mål! Som om støvler er litt små, regnklær/utedress ikke holder ungen tørr etc!

Skrevet

Vi har elendig råd, men det er fordi vi prioriterer slik; jeg er hjemme med barna, vi kjøper og arver over en høy sko. Heldigvis går det fint med dårlig kvalitetsklær her i gården siden vi får en god del stirkket. Også er jeg heldig fordi; når en av de blir våte kan jeg bare ta de med inn, kle på de noen av de andre bomullsklærne, lage tynn kakao og varme drittklærne foran peisen, til neste runde. Også er det ingen som ser hva vi har på oss, så vi slipper unna mye samfunnskakling.

Slit livet med helsa, medsøstre

Skrevet

Mannen min handler masse klær til barna han, på eget initiativ. Både billige og litt dyre klær. Av og til holder de billige klærne lenger enn de dyre, av og til holder de dyre lenger enn de billige. Kommer an på bruksområder og diverse.

At et barn av og til blir gjennomvåt i barnehagen kan vel skje uavhengig av merke på klærne.

Viktigere er vel at barna har rett utstyr, som støvler når det regner, varme sko når det er kaldt osv. Drit nå i merket. Og drit i å bry seg om hva andre gjør til enhver tid.

Skrevet

Oi. Du var jo en voksen med dype refleksjoner.

Eller ikke.

Jeg har god økonomi og barna mine får det beste.

Men jeg håper også på det beste personalet i barnehagen. Du er ikke i den kategorien HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...