snart min tur? Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #76 Skrevet 21. desember 2010 Hei igjen:) Stikker en tur innom. Vi har fortsatt pause i prøvinga her. Har bare hatt sex 2 ganger siden vi ble enige om å ta en pause. og begge gangene har vi hoppet av i svingen.. er ikke akkurat bekymret for at det skal skje noe nå, når det har vært så mye prøving i ett halvt år, og ingenting har skjedd;) vi har det veldig fint sammen da og han er verdens snilleste. men jeg føler rett og slett at følelsene er borte. så jeg trenger mer tid.. jeg skal bo hos mamma og pappa noen uker i januar (da skal de på ferie, så jeg tenkte det passa bra å låne huset imens). så får vi se da, om jeg får følelsene tilbake, eller om jeg bare synes det er godt å bo for meg selv. jeg er også litt spent på om jeg kommer til å savne han, eller om jeg bare savner tryggheten ved å ha han i nærheten. Ønsker deg en god jul og ett godt nytt år:) håper 2011 blir året da dere går fra å være 2 til 3...
<3 TeseMor! <3 Skrevet 22. desember 2010 #77 Skrevet 22. desember 2010 Eg synst da er bra du tar deg god tid før du bestemmer deg, da er viktig å finna ut ka du vil, og ka du føler. viss det er han du savner når den tiden kommer så er jo det bra eg synest det er mange som gir opp for fort og angre seinare :/ eg håper jo at alt ordner seg for dåke merklig kordan ein kan knytta seg til mennesker ein aldri har møtt gjennom ein pc ønsker det beste for deg ) viss du trenge å snakka om ting du ikkje vil legga ut her så berre til å senda meg ein pm litt om "nytt" her eg har noen merkelige "symptomer" eller ka da er... ingen tr endo.. og er på dag 49 (viss eg ikkje har telt feil). * er trøtt * litt kvalm * litt vekslande mage, hard til ikkje fullt så hard... * litt mens smerter av og til sammen med stikkinger... * liten sexlyst ( sambo ikkje så glad for) * etter sex mandag så fekk eg så veldig vondt nederst i magen og var plagd med smerter der tirsdag og... sitta rett opp og ned, litt vondt... * våkna i dag med skikkelig gangsperr i magen, mest oppe med ribbeina. ikkje så gøy å strekke seg. * litt stikkinga i puppene.. * tynne svake streker på test, men slepper ikkje gleden laus før ein pos cb digital... å før da så må eg få ein skikkelig pos billigtest *krysser fingrene* ingen alkohol dinna julo nei ikkje uten at tanto kommer før fredag hehe:) nei får setta igong å rydda resten av leiligheten så den ser bra ut når me reise i måro har masse å gjer på liten tid Ønsker deg ei god jul og eit godt nytt år håper at 2011 blir eit knall bra år for dåke og
snart min tur? Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #78 Skrevet 30. desember 2010 Wow, jeg syns da virkelig det høres ut som du er gravid:) har du tatt flere tester siden sist? Håper uansett du koser deg i morgen, og nok en gang godt nytt år:)
<3 TeseMor! <3 Skrevet 1. januar 2011 #79 Skrevet 1. januar 2011 nei.. tok ingen tester med meg når me reiste for å feire jul, og dagen me reiste heim så begynte eg å blø... har hatt meir vondt enn eg pleier når eg har tr... så lure på om eg kanskje har hatt ein tidlig sa... er veldig usikker...tenkte eg sko ta ein test ein av di nærmaste dagane..berre for å sjå liksom... jaja... håper du hadde ein kjempe fine kveld godt nytt år
snart min tur? Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #80 Skrevet 7. januar 2011 Nei og nei, det var trist å høre.. Men jeg håper likevel du har hatt en fin jul og nyttårsfeiring:) Nå er det nytt år, og nye muligheter:) Ønsker deg masse lykke til i det nye året:) Fra og med mandag/tirsdag skal jeg og sambo bo hver for oss en liten periode. Håper det hjelper meg til å forstå tankene og følelsene bedre, så jeg finner ut hva jeg virkelig vil:) Tror nemlig det kan være bra for oss å få litt tid fra hverandre. Jeg kjenner hvertfall at jeg trenger litt "rom"..
<3 TeseMor! <3 Skrevet 3. april 2011 #81 Skrevet 3. april 2011 Hei eg veit ikkje om du stikke innom her endo av og til men tar nå og skrive litt forda om her har me passert 10 mnd med prøving og håper at da ikkje passerer 1 år... er i pp 9 tanto kom i går på dag 34 etter to pp med 30 dager... kjenner eg har blitt litt meir avslappa etter all leilighetsjakte, flytting å alt som kommer med da... me bestemte oss for ikkje å ta pause i prøvingen så da var eit lite håp om desemberbarn... vart jo ganske skuffa sjølv om me egentlig helst vil ha på vår/sommer håper alt er bra med deg og din samboer
<3 TeseMor! <3 Skrevet 13. juni 2011 #82 Skrevet 13. juni 2011 eg håper du stikke innom dinna tråden ein dag så eg skriver her eg er GRAVID!!! termin er i februar håper alt er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå