Gå til innhold

3 pp, IKM en gang i uke 37 tror jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

teste neste helg du og? :) skal teste søndagen har eg bestemt :) åsso tar eg da frå der :P forferdeligt å venta ja.. ikkje nåke spesielt gøy... :S håpe da går fort og positv test! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg tester lørdag morgen:) da bør det være rimelig sikkert svar hvis det er positivt. for 40 dager er på onsdag, men jeg tenkte at det kan være greit å teste i helgen for da har jeg bedre tid på morningen, også tror jeg ikke jeg klarer å være så konsentrert på jobben hvis jeg tester positivt rett før jeg skal på jobb;) hehe.. trenger kanskje litt tid til å fordøye det:)

Skrevet

eg kjenne eg begynne å bli litt motvillig til å gå på do, i tilfelle tr er komt... har litt sånn tr følelse som komme og går... liker ikkje da.. skal vere ei spiresom skal klamra seg fast i 9 mnd der inne no :) da har eg bestemt! :P puppene er begynt å gjer litt vont no.. så får sjå ka da er tegn på... :/ satse på at helgo er vår teste lykke helg :P ser ram te ei oppdatering :)

Skrevet

............ja, så kom tanta her da...!!!! :-@ aaaargh. idag, altså dag 40! nei og nei. nå som jeg begynte å tenke at det kanskje var noe også. hadde begynt å glede meg til å teste i helga fordi jeg begynte å tro at den ville være positiv. også, helt plutselig kom magesmertene og hodepinen, og vips, der var tanta tilbake. blir litt irritert altså.

så da får jeg vel bare bestille noen el tester og flere graviditetstester da..

på'n igjen..;)

Men du får uansett ha lykke til med testing i helga, gleder meg til oppdatering:)

Skrevet

aarrrg då :S så kjipt :( er ikkje så masse anna å gjer enn prøva på nytt :)

ja eg håper eg kommer så langt som til testing :) håper da er ei spire som har klart å klamra seg fast :) liker ikkje dei siste dagane før testing... går bare rundt å er litt bekymret for om tanto kommer...

her er symptomer (som kan bety ka som helst) ;

* litt kvalm viss eg blir sulten eller stresser

* puppene har begynt å bli litt vonde

* går ofte på do

* trøtt

* våkner minst en gang om natten i sånn 4-5 tiden

( mest sansylig derfor eg er trøtt :P )

* sår og blod i nesen ( beklager ekkel detalj:s )

* menssmerter (murringer?) / stikkinger i magen

* litt vondt i lysken

blei visst litt ditta :P men trørr ikkje å håpa for masse.. *krysser fingrene* for positivtest på søndag og at tanto er reist på ferie :P

du blir nok sikkert nr tre som får vite det:P

Skrevet

ja, vi får bare gjøre det. så da blir det nok mer prøving igjen fra og med neste uke..

kjenner til den følsen der ja;) da går man å tenker på det konstant.

jeg syns det virker som det er mye gravid symptomer her jeg;) men det gjenstår å se, er jo ikke lenge igjen nå da.

gleder meg til å høre resultatet:)

Skrevet

eg testa i går, men den var negativ.. så tar nok den siste billig testen på onsdag viss ikkje tanto er komt...

eg er litt sint å litt lei.. enten kan hu komma ellers kan hu holda seg vekke å gi meg ein pos test ! grrrrr.. synst da er så utruligt kjiiiiiiiiipt... hadde liksom sååå stor tru på at dinna gongen satt da... for har liksom ett eller anna så er nytt der nere :P å puppene er begynt å verka å allting... synst ikkje mat eg trudde smakte godt, smake nåke godt... som ostepop.. kjempe glad i da, men i heljo så smakte ikkje da nåke godt... :s åsso i dag itte eg hadde ete frokostblandingen min så kjente eg ein sånn metall smak i munnen, som sikkert kom frå skjeio.. :S

aaarrrggg ... må berre få da ut :) skal sei ifrå når eg veit meir :P

ha ei flott veka =)

Skrevet

så kjedelig... ja, skjønner akkurat hva du mener, utrolig irriterende!!!! begynner å ta sin tid nå synes jeg.. en ting er jo at man får negativ test, men når man i tillegg har venta sååå lenge, så begynner man selvfølgelig å tro at det er noe, også først da kommer den..! :@ dette er ikke greit.. idag fikk jeg pakke i posten, 7 stk eggløsningstester+2 stk graviditetstester.. veit ikke helt når jeg skal begynne med el-testene siden jeg har så uregelmessige sykluser men..

får håpe det bare var litt tidlig for deg å teste i går, og at den neste er positiv. *krysser fingrene*

ha en fin uke du og:)

Skrevet

huff.. tok ein ny i dag men den va og negativ... :S fekk mens aktige smerter i ettermiddag og da va litt lys rosa på papiret tidligare.. så veit ikkje heilt ka kroppen min vil fortella meg :/ jaja :) *krysser fremdeles fingrane * (litt vertfall) :)

Skrevet

Tanto kom i går kveld etter eg hadde lagt meg .. :S på dag 38 :S så dei siste to pp har syklusen ligget på 36 og 37 dager... kanskje da er eit tegn på at den begynner å bli stabil? har ikkje hatt sykluser som er så lite fra kvarandre før i år :o så dette blir da den 8 syklusen min i år :) 6 pp? trur eg :)

Skrevet

hei! ser du har hatt lange sykluser.. lurer på en ting, har du el når du skal ha el? Jeg hadde nemlig el på dag 16, og hadde ikm på tirsdag, men har ikke fått tr enda.. Testet på tirsdag, men negativ. Har nettopp sluttet på pilla.

Skrevet

eg antar det kan vere meg du mener :) hehe :) svarer deg vertfall :)

eg er ikkje sikker på om eg har el når eg skal ha, eller om eg har det i det heile... så denne pp blir det testing etter el :)

eg trur kanskje mitt problem med lange sykluser har litt med vekt å gjer, for eg hadde veldig lav bmi i fjor og hadde da berre 5 sykluser på eit år. eg har no komt meg innenfor normalen og det ser ut som om ting kanskje stabiliserer seg...

eg har ingen erfaring med p pillen men trur det er ganske vanligt at syklusen varierer etter pille slutt...

kan det vere at du har hatt el senere enn du tror?

men eg ville kanskje ha testet på nytt ( siden eg er testegal ) i helgen vist ikkje tr har komt...

Skrevet

var deg jeg mente ja, glemte å skrive det :) takk for svar! :)

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el på dag 16, kjenner det ganske godt. Men kan jo være at kroppen har lurt meg. For har i etterkant kjent "el smerter" på begge sider, og stikkinger i livmor.. Fikk plutselig litt mensen smerter i går og litt i dag, men tr har enda ikke kommet..

Får teste til helgen, har ikke lyst til å teste før.. Gleder meg alltid til å teste, men når jeg endelig skal teste får jeg alltid følelsen av den blir negativ, og det gjør den jo å. hehe.

Håper det klaffer for deg denne mnd! :)

Skrevet

eg hadde masse stikkinger ved el den pp som varte i sikkert 1 veka..så to dager ca etterpå begynte det med mens smerter som kom og gikk i vertfall ei veke, men så fikk eg skikkelig menssmerter i går ettermiddag og samboeren min spurte med ein gang han kom heim har du fått mensen, han meinte da såg sånn ut på meg... og da va før den kom... :P

håper det klaffer for deg og snart :)

Skrevet

så kjedelig! da er det ny pp da.... har kommet helt ut av tellinga jeg nå..:( jeg skal begynne å ta noen el tester nå snart tenkte jeg..

Skrevet

eg trur du ligger ein pp bak meg :) altså du er i 5 pp :) håper på å få testeme mine på mandag :)

eg har no ikm 9 desember :) krysser fingrene for ein tidlig julegave :)

Skrevet

ja, det kan nok stemme:)

jeg tok en el test idag, men den var jo negativ. regna ikke med noe annet igrunn.. venter nok litt med å ta de andre, siden syklusene mine er så lange.. jeg har ikm en gang rundt der jeg og, 1 uka i desember..:) hadde vært moro hvis vi testa positivt samme dagen;) så vi får krysse fingrene**

Skrevet

da hadde vore veldigt kjekt å testa positivt på samme tid :) håper det er vår tur no :) utålmodig! hehe:) hjelper ikkje på å ha passet på ein liten gutt på ein ca 8 mnd i dag :P eg begynner nok ikkje å teste etter el før den 13 vertfall... :) *krysser fingrene*

håper tr forsvinner snart sånn at me kan fortsette prøvingen :P

Skrevet

når skal du begynne å teste etter el? har lyst å begynna no men da e jo alt for tidligt :P

trur eg tar den første på dag 18 åsso på dag 20 åsso ser eg frå der liksom :P

Skrevet

hehe, man blir litt ekstra babysyk når man har passet andre barn ja, og spesielt så små!;)

du har fått testene dine? hvor mange bestilte du? jeg begynner nok å teste nå snart, i morgen kanskje..:) eller til helga.. jeg er på dag 14 idag.

Skrevet

eg bestilte på lavpris-tester.com

fekk dei på mandag, så eg er ganske klar :P men må venta litt te :P

dag 7 her trur eg :P

Skrevet

I dag har me vore å sitt på ny bil :) så den skal me henta i måro :)

så no skal eg bli flinkare å kjøra bil :) eg er ikkje så glad i å kjøra i by, masse trafikk eller rundkjøringer så eg slite litt :S men satser på da går bedre etterkvart som eg "øver" :P

begynte du å testa i dag eller venta du til helgo? :)

Skrevet

Gratulerer med ny bil:) Gleder meg til vi skal kjøpe ny bil og, men enn så lenge klarer vi oss med den vi har. Er bare det at den blir litt liten når vi får barn, så da må vi ha ny:) Hvordan bil har dere kjøpt?

Jeg testa på torsdag, den var negativ. også tok jeg en test idag tidlig, og den var jammen meg positiv:) :) så da blir det nok litt ekstra prøving de neste dagene..:) sjekka på eggløsningskalkulatoren, og der sto det at unnfangelse ville skje rundt den 16 nov, og terminen ville bli 12 aug..;) hihi;p jeg måtte bare... blei så glad for at den viste 2 streker denne gangen, og ikke bare 1..

når begynner du å teste??:)

Skrevet

me har kjøpt oss hundai accent 2001 modell :o) hadde gått ganske så lite, og var ikkje egentlig så veldig dyr :) så da va eit godt kjøp :) like den veldig godt :) å baksetene kan leggast ner, alle, 1 eller 2 : p han så me kjøpte den av sa at viss ein tok ner da dobla setet så va da plass til barnevogn :) så da er jo eit pluss :)

er på dag 11 så starter sikkert på dag 14... bør ver greit :) så ser me litt :P så tar eg vel ein ca annen kvar dag :P (testoman delux) :P

tester kvar dag til da ikkje er to streker lenger du no då eller?

Skrevet

så bra:) det er jo kjekt med litt plass ja;)

jeg tok en test nå også, og da var strek nr 2 veldig svak.. det var 2 streker der, men den var ikke så tydelig som i går.. jeg har også hatt ømme pupper idag, og det har jeg jo kjent når jeg har hatt el før også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...