Gå til innhold

3 pp, IKM en gang i uke 37 tror jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tr er så uregelmessig så det er vanskelig å si.. Har lyst til å teste nå, men det er nok for tidlig vil jeg tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da va ein fine tur :) flott rom og go`e seng :P

eg trur eg kanskje har ikm i veke 37 :) viss dinna pp en blir ca like lang så den forrige:p da skjer nok ikkje men men :P

håper pp 4 er vår pp :P men orker ikkje å håpe for masse i tilfelle tr dukker opp snart :P

har begynt med forelesinger no så no er det full rulle med studier :) kanskje da komme til å hjelpa så eg ikkje fokuserer berre på baby':P kanskje me får da til lettare då ;D

vil tru da er litt tidligt å testa:p men skjønner den lysten til å teste altso.. må snart bestilla fleire testa eg :P men kanskje da e greit å venta til neste tr vertfall:P blir litt mindre testing når da ligge berre eit par testa på badet som eg MÅ venta til vertfall dag 28 med å bruka :P hehe:)

Skrevet

så bra dere hadde en fin tur:)

det er lov å håpe;) en gang må det jo være vår tur og..;) er greit å få litt andre ting å tenke på ja.. så går all ventingen litt fortere. må nok bare vente litt til ja, hvis jeg tester nå er den sikkert negativ, og da blir jeg bare skuffa, også etter noen dager tenker jeg at det sikkert var fordi det var for tidlig, også ender det med at jeg tester en gang til uansett.. (hehe, snakker av erfaring;) det har jo skjedd ett par ganger før.) har bare 2 tester igjen jeg og, så da sparer jeg de litt til. eller, det vil si, så lenge jeg klarer. hihi.

nå er jeg på dag 30 i syklusen. du da?:)

Skrevet

dag 26 er eg på viss eg ikkje husker heilt feil.. kan ver 27:P glømte å skriva ner datoen så eg er ikkje sikker på om eg fekk tr på lørdagen eller søndagen:P hehe:P så viss syklusen har stabiliert seg til 29 daga så er da tr tid snart.. eller da er da vel uansett men :P skal vertfall venta uansett til etter dag 34:P så får sjå om eg tester til neste helg kanskje, blir spennande:P

ja, har erfaring der eg og ja:P hehe:p er ein grunn til at dei forsvinner :P da er jo ekstra kjipt med uregelmessig syklus, har ingen kontroll liksom... :/

godt at da er ein plass me kan kjøpa testa billigt:P hadde vore veeeldig blakk viss ikkje!!! :s

eg synst litt synd i sambo fortiden, for eg er så humørsjuk, blir sint for den minste ting :o so blir eg søt å snill igjenn nesten lika fort... å har ingen anelse om koffor eg egentlig va sin i utgangspunktet... så litt pms her trur eg ja:/

Skrevet

ja, men da tester vi positivt til helgen begge to da;)

takk og lov for at de ikke koster all verden ja:) de første gangene jeg testa kjøpte jeg de på apoteket og det er jo ca 200 kr pr test..!

nei, det er nok ikke alltid så lett å være dem heller nei. men værre skal det nok bli etterhvert er jeg redd for;)

Skrevet

ja me håper på da:D hvilken dag tester du? må komme inn å fortelle resultatet:P

da kan ver litt tidligt for meg å testa, men da får me sjå:P hehe:) komme nok til å gjera da for da om:P

får jo 10 til samme prisen på nettet så da e ganske dyrt ja.. men tenker og at når eg får positiv billigtest så skal eg kjøpa ein med ukesindikator:p har jo egentli ikkje litt kontroll på syklusen i da heila, så då spandere eg på meg ein sånn:p

ja huff... får håpa di overlever:P og at di klarer forandringen av kvardagen:P men da trur eg nok går fint :)

har så lyst på ein liten baby nooo... :/ (måtte berre få da ut :P)

Skrevet

jeg tester nok lørdag morgen tenker jeg:)

ja, det er det jeg tenker og, at da kjøper jeg en sånn test for å være helt sikker, og vite hvor langt jeg isåfall er på vei.

jada, det går sikkert fint:) jeg prøver jo å skjerpe meg litt når jeg merker humørsvingningene ellers og, men det er lettere sagt enn gjort;)

Skrevet

en liten oppdatering:)

jeg tok test i dag tidlig... og den var negativ.. og så, bare noen timer senere kom tr. er det ikke typisk? det må ha en god del med det psykiske å gjøre tror jeg. nå gikk det jo 38 dager denne gangen, og jeg begynte jo å lure på om jeg var gravid, også fikk jeg fastslått at det var jeg ikke, og da kom tanta med en gang. sambo kom med ett forslag om at jeg kunne teste på dag 28 hver syklus, så ville jeg få den helt regelmessig;) hehe..

hva med deg da?:)

Skrevet

eg testa og negativt, men her har ikkje tanto komt endo... har hatt litt tr følelse sånn av og på så da er sikkert ikkje så lenge te... kunne egentlig komt dinna veko viss den skal komma for sambo skal nesten ikkje ver heima :P

tester vel neste helg også viss tr ikkje har komt før...

hehe:p viss da funke for deg for å få fast syklur koffor ikkje :P sjøl om me egentlig vil den skal ver ingen tr :P

satser på at da sitter neste pp då ;)

Skrevet

ja, hvis jeg skal gjøre det for å få regelmessig syklus er det jammen godt jeg bestiller de billig på nettet;p hehe..

har du fortsatt ikke sett noe til tanta eller??:) hvis ikke, når skal du teste? fra idag fortsetter prøvinga for vår del. håper ikke jeg ser tr igjen på en laaaang stund..;)

Skrevet

hehe :P sant.. kunne blitt dyrt viss ikkje :P har fremdeles ikkje sitt nåke til tanto nei... tenkte eg sko testa i måro... viss eg huske da på måronden :P har berre tre igjen så må bestilla nye viss da ikkje sitte dinna pp heller... håper me sleppe å sjå den begge :) oppdatere i måro viss da er nåke nytt :)

Skrevet

ser ingen oppdatering?;) hehe.

har du glemt å teste eller var den negativ?

...er litt nysgjerrig jeg skjønner du:)

Skrevet

hehe :) den var veldig negativ ja.... men tanto har ikkje komt endo så da er fremdeles håp :P

har litt symptomer då, men da kan komma av andre ting :P

* trøtt - sover dårligt, tidligt opp og seint i seng..

* vondt i puppene - har jo hatt da før uten at da betydde nåke...

* litt små smerter og strekkinger i magen - tanto komme sikkert ein tur snart...

har litt håp, men får sjå blir skuffa når tanto komme uansett kor masse eg håper/ ikkje tenker på da.. :/

tester sikkert neste helg og viss tanto ikkje har komt :P

Skrevet

då kom tanto.. :/ veldig kosligt å våkna opp med veldige menssmerter... :( jaja... smertestillande blir vertfalll heve innpå i dag :P håper det sitter neste pp då... :) så dinna gongen så var puppene eit tegn på mensen... kroppen min er litt på bærtur når da er snakk om tr/syklus... hmm.. har jo eit lite håp om å ha hein hemmelighet å fortellle familie og venner rundt jul.... menmen... er skuffa no ja... synst da er urettferdig at dei som virkelig ikkje vil ha baby, kan ha seg ein onenightstand og bli gravid mens me ikkje får da til... :/ ein liten utblåsning... :)

ha ein fin dag :)

Skrevet

uff, så kjedelig a...:( men da er det ikke lenge til prøvinga fortsetter da..:) ja, helt enig, det er kjempe urettferdig!! :/

Skrevet

då er tr vekke og er klar for ein ny omgang :P hehe :) eg har ikkje hatt så masse tid til å skrive her denne veka for bestefaren til sambo døde for noen dager siden... det satte ting litt i perspektiv for meg akkuratt då.. for eg var veldig lei meg for at det ikkje klaffet denne gangen heller,mens nå er eg mest glad for at meg og sambo er friske og elsker kvarandre :) har til og med fått han til å snakke litt om giftemål :) snakket om gjesteliste i dag tidlig :P

han har ikkje fridd eller noe, men eg synst det var kosligt å faktisk bli enige om noe:P hehe :)

håper du har hatt ei fin veke og helg :)

*krysser fingrene for denne pp en*

Skrevet

uff, det var trist å høre, da får man virkelig andre ting å tenke på..:( vi får bare glede oss over at vi fortsatt er unge og friske.

wow, bryllup ja, så koselig:)

jeg blei litt inspirert av den gjestelista di;) så jeg satte meg ned å skreiv gjesteliste til barnedåpen. bare for å få litt oversikt over ca hvor mange det blir og sånn.. men tenker at det kommer til å bli veldig flaut når de skal møtes;) pappa har bare hilst på pappaen til sambo en gang, og bortsett fra det har ingen i familiene møtt hverandre før.. og de er ganske forskjellig for å si det sånn.. hehe. men, jeg prøver å ikke bekymre meg for det allerede nå!:)

jeg har hatt en kjempe fin uke og helg, håper den kommende uka blir bedre for dere:) men det er kanskje begravelse til uka eller?

*krysser fingrene sammen med deg* =)

Skrevet

han synst faktisk da er ein større avgjørelse å forlova seg enn å få baby :P

barnedåp hadde da kanskje blitt fleire gjester enn til bryllup, for til bryllup så har me kuttet vekk alle kusiner/fettrer (søskenbarn) på gjestelisten til bryllupet, allikevel blir me mellom 50 og 60 pers. + søskenbarn hadde det rundt 70 - 80 kanskje:P

hehe:) her har me vert ilag i over 1,5 år og ingen i familiane har truffet kvarandre :) så da blir litt spennande når dei først kommer til å møtes :)

her og er dei ganske så forskjellige:/ men trur no da går bra :)

torsdag, så har litt tid til å finne nåke å ha på meg...

satse på at da blir ei bedre veka sjølv om det er begravelse... :)

Skrevet

hvordan gikk det idag? tenker det var godt å få det overstått på en måte. er jo aldri noe koselig akkurat, men det er jo som regel lettere å se framover og tenke på andre ting når begravelsen er ferdig.

vi fant vel ut at det ble litt over 60 til barnedåpen.. og da var det med søskenbarn og:) men hadde nok ikke bedt alle de i bryllup nei.

Skrevet

da gjekk fint :) trist i kyrkja kosligt etterpå når familien var samla :) det ble egentlig alt i alt en god dag... sjølv om det ikkje heilt har slått samboeren min at bestefaren faktisker borte... vil nok ikkje gå skikkelig opp for han før me tar oss ein tur til bestemora i huset deres og han ikkje er der... :/

ellers kordan går det med prøvingen?

her har eg rekna frem at eg har el mellom ca søndag til fredag ein gang... har bassert meg på de to siste syklusene som er på 29 og 37 dager... så håper det har sånn ca stabilisert seg... eg har vertfall hatt 7 sykluser på 9 mnd, så det er bra :) hadde berre 5 i hele fjor... :/ så ikm er vel ca i veke 43 ein gang :) så håper på pos test den veka ;)

viss det ikkje funker denne pp så skal eg bestille el tester, for å sjå om eg faktisk har el :) tenkte på det på onsdag kveld men da hadde eg ikkje fått dei før mandag, og eg leste en burde begynne å teste tre dager før forventet el.. som i følge eggløsningskalkulatorene er 13 :)

håper du får ei fin helg :)

Skrevet

det går igrunn bra med prøvingen, vi fortsetter med annenhver dag ca;) og krysser fingrene:) jeg har bare 1 test igjen, så håper ikke jeg trenger å bestille flere..:) dere da?:)

idag er jeg på dag 24 i syklusen.. men det er vel ikke noe vits å begynne å spekulere enda, jeg som har så laaange sykluser;) de 2 siste gangene har den vært på 38 dager! og før der var det 31, 34 og 35..! jeg hater å vente..;) hehe.. kanskje jeg skal vurdere å bestille eggløsningstester jeg og. det hadde kanskje vært noe, siden det er så uregelmessig, så veit man sånn ca når man kan forvente noe også:)

Skrevet

ja tiden går så sakte også... endo vanskligare når ein berre har ein test igjenn:P satser på at det går bra ;)

eg skal ha el dinna veko ein gong.. dag 16 i dag... ifølge kalkulkatora så skal el ver i dag ca... så spennande:) dei tre siste syklusene har ikkje variert så veldig i forhold til tidligare så tenker at kalkulatoren har rett :P men viss ikkje så må eg nesten bestille el tester + flere g-tester :P

har kjent ein del stikkinger i magen å sånt i dag så det kan ver el, men eg er ikkje sikker... er dårlig i dag og så eg forstår ikkje kroppen min heilt :/

me begge blei så ufatelig babysjuke då me va å helste på det nyeste søskenbarnet mitt.. så liten å nusselig :) baby no! sko helst ha fått den ut å beudra den :P hehe:P så eg håpe at da klaffe snart ellers så trur eg eg blir sprø snart... :/

menmen.... no er da egentlig eksamen så burde vore fokuset mitt her... men er ikkje så lett å bytta ut dei svevande babytankane med fakta og historie :P

Skrevet

nå er jeg på dag 33, men jeg tester nok ikke før dag 40 tenker jeg. eller en dag til neste uke. hvis jeg da venter til fredag eller lørdag bør det være ganske sikkert tenker jeg:).. hvis ikke tr har kommet meg i forkjøpet da.

ja, da blir man litt ekstra babysjuk, er lenge siden jeg har hatt noen nyfødte å besøke nå;) de begynner å bli "store" alle sammen..:) men det er vel typisk at det fortsatt er noen som rekker å bli gravide før meg;) hehe.. så min baby blir nok ikke den første...:P

lykke til med eksamenslesing:)

Skrevet

dag 24 her... så tenkte eg skulle teste søndag 31 :P viss mine beregninga og syklusen er enige så er ikm ca då :D

eg er blitt litt halvsyk.. mye kvalm og uvel, lite matlyst masse stikkinga i lysken og oppi der med med hofte beino? veit egentli ikkje heilt ka da heter, men trur da er eggstokk området xD... :S trur da er litt tidligt til å vere symptomer men ein veit no aldri :P kan ver symptomer på el då:) meir tru på da enn gravid liksom.. :/

nåken symptomer du då?

har håp om at da har klaffa dinna pp:P kjøpte t å med sånn digital med ukesindikator i dag :P men komme ikkje til å bruka den dyre der før eg har fått dei to billige eg har igjen har to streker kvar :P hehe:)

ja hørre om fleire å fleire på vår alder som er gravide med både sin 2 og 3.. då blir eg litt sjalu altso :s altso flott for dei, men eg og viiiil!

huff er lenge til testing, men får konsntrera meg om lesingo ;p

Skrevet

jeg har ingen symptomer. hadde ømme pupper for en liten stund siden da, og fant ut at det stemte ganske bra med at det var da jeg hadde el. Har kjent det flere ganger før og, så det er nok de eneste symptomene jeg har..:) ellers er alt som vanlig..

oj, både nr 2 og 3 ja, det er da urettferdig:p

huff, ja, denne ventinga er såå kjedelig...!!! jeg blir lei... (må få ut litt frustrasjon bare.. hehe.) 1 uke igjen til testing, og den må bare bli positiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...