Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #27 Skrevet 9. september 2010 Hadde tatt med meg en herremann hjem til meg selv for en one night stand. Uerfaren som jeg var skulle jeg gi han en blow job. Og han sovnet mens jeg holdt på!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #29 Skrevet 10. november 2012 Jeg har dessverre litt for mange episoder fra tidligere. Den ene kvelden endte sånn - Jeg blei med 3 fremmende gutter på hytta dems, "klar i huet når jeg kom dit" etter sterke saker der husker jeg KUN to glimt nr 1 jeg stod på det ene rommet og klina med en av de - neste glimt gikk jeg inn på rommet med en av de andre, vi la oss ned i senga og klinte... Dagen etterpå våkna jeg med taits(en) som var vrang og bh (da våkna jeg ved siden av han fyren jeg synes var stygg(est) av de som jeg absolutt ikke skulle rote med!) han var på vei til å takke for "igår" før han plutselig endra til noe annet jeg ikke husker helt hva var, gikk ut i stua og litt etter sier en av de andre, her er gensern din og kasta den ut fra det andre rommet... Jeg vet ikke hva som skjedde kvelden før og får nok heller aldri vite det.. En annen gang våkna jeg med ved siden av mann på 39år i bare trusa (jeg var 18år) huska ikke stort fra dagen før, men huska vi hadde hatt sex, han prøvde seg igjen på morran, jeg sa nei og da sa han "hvorfor ikke? jeg fikk jo lov igår".... Nå er jeg samboer/forlova med en herlig mann og har værdens nydeligste sønn.. Så hvis jeg er ute nå går det mest på rusbrus og svake drammer! Anonym poster: b3216c637ef2bcbc9d743b9ae4659c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå