Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Har du noen koselige? Kan bli moro lesning;)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Koselig nja... Det må ha vært da jeg våkna opp vedsiden av verdenst styggeste mann, og ung var han heller ikke.. Huff så husker jeg bare en mann iført en kilt kvelden før, og jeg hadde latt meg blitt sjarmert av denne stygge skotske mannen og bltt med ham tilbake på hotellrommet.. Fysj, han fulgte meg til taxien og herregud han så enda værre ut i dagslys, hade tilogmed hatt sex med ham uten at jeg huska det... fylla-mega-angst!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 De færreste fylleangsthistorier er koselige. Men de fleste ender uten altfor store konsekvenser da.. Jeg har en som får de fleste til å virke som amatører når det gjelder å drite seg ut i fylla:) Fortalte den i en annen tråd i sted men kan likegodt lime den inn her og, så fylleredde kan se at det finnes de som har det verre:) Jeg fikk ny jobb 2 år etter at jeg hadde fått mitt første barn og hadde ikke drukket noe alkohol siden jeg ble gravid før jeg ble invitert med på jobbfest. Jeg ble apekatt etter 3 vinglass og jeg kjente ingenting før det plutselig smalt. På mandags morgen manet jeg meg opp, gikk på jobb med et smil og kom meg gjennom hele dagen uten noen større krise. Da tenkte jeg at det verste var overstått, men så ville sjefen følge meg hjem. Da kom det: Hun trodde jeg var alkoholiker og kunne ikke ha noen alkoholikere i SIN stab. Jeg forsikret henne om at dette kun var en reaksjon på at jeg ikke hadde drukket på nesten 3 år og hun sa ja og ha..men de neste par ukene maste hun så mye om dette og mobbet slik at jeg så meg nødt til å slutte. Et ordentlig mareritt.,,Jeg var arbeidsledig i et halvt år etter dette. Du kan tenke deg hvordan det var. Jeg går ALDRI på jobbfest mer og anbefaler alle å gjøre det samme...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Venninna mi stappa hele gallakjolen ned i strømpebuksa da hun var på do, og merket det først neste gang hun skulle på do:) (Det verste var at hun var barsjef på det utestedet til vanlig, så alle visste hvem hun var;)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 hehehe Rå bra! Ikke så koselig min historie heller da. Våkna i senga mi med bh'n rundt halsen,hadde singlett på,ved siden av meg lå det en kamerat av en jeg hadde noe på gang med.Livredd sjekker jeg om jeg har truser på,heldigvis ja Så løper jeg ned til gjesterommet der ei venninne av meg ligger,jeg husket ingenting fra kvelden før. Jeg hadde blekket,kastet opp og spyttet på han som lå i senga mi.Han var bare snill da.Bært meg i seng og la seg ved siden av,med klær heldigvis. En annen gang møtte jeg en kjekkas på byen,tok han med hjem,kameraten hans var også med,og han satte seg på stua mens vi hadde sex.Helt sykt! Jeg kjente jo ikke guttene,husker jeg krøyp bort til vinduet for og se om de hadde stjelt noe når de dro. Ikke bra!!! Glad de dagene er over
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Jeg jobbet på et utested engang, og var der drita full en kveld sammen med venninnene mine. Siste jeg husker er venninna mi som kommer med et brett med sambucca-shots.. Fikk vite senere at jeg hadde sovnet på do mens jeg tisset (på unisex-do med to båser) og vaktene hadde blitt varslet om at der lå en person og sov der inne, så de låste seg inn (med tilskuere og hele pakka) og kledde på meg nedentil, mens jeg fortsatt lå å sov... Koslig å dra på samme utestedet på jobb dagen etter....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Huff, jeg traff en type jeg synes var sååå kjekk, hoppa inn i bilen han satt i (satt ei venninne av meg der å), å ropte naaach. Det ble nach, og han fyren hadde en god del alkohol igjen fra vorsspielet, som jeg var så heldig å få drikke Etterhvert begynte jeg å prøve meg noe fryktelig, også fortalte kameraten hans at han hadde dame, og da fortalte jeg han fyren at jeg synes det var såå koselig at han hadde et bra forhold til dama osv, MENS jeg prøvde å kneppe opp buksa hans :s huff og huff... husket ingenting dagen etter, veska mi med tlf var borte, så ringte hun venninna mi som satt i bilen, å lurte på faen som hadde skjedd Så var jeg besøk hos søstra mi, også skulle jeg gå en tur til ei venninne som bodde like ved, og da møter jeg han fyren jeg var på nachspiel hos, var såå flaut.... Men vi er samboere i dag, og venter vårt 2.barn sammen, så kan ikke ha vært såå ille
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Nei, det må vel være den jeg dro i helga. Det var jeg som la så fryktelig an på en som jobber i bhg til sønnen min -og overhodet ikke godtok en avvisning. Meeen, det ble nå litt roting og tafsing på tross av at han var så fryktelig uinteressert. Men toppen på det hele var at alle kompisene satt å sendt meg og han blikk som skrek: Hun der er helt syk i hodet. Følte meg veldig kul da jeg kom å skulle levere han i bhg i går og jeg tror han følte det samme. Fy fader...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde vært på julebord med jobben og drukket avsindige mengder meg alkohol. Blant annet hadde sjefen tvunget opp munnen min med makt, bøyd hodet mitt bakover og helt nedi en halv flaske champagne. Full som jeg allerede var bare svelget jeg og lo. Jaujau. Grytidlig neste morgen kommer jeg til meg selv mens jeg sitter og tisser på et fremmed toalett. Uten en tråd på kroppen. Kunne ikke huske hvordan jeg hadde kommet meg på do eller hvor jeg var, men jeg trodde (i min enda berusede tilstand) at jeg var på nach og at det lå et titalls mennesker og sov ute i stuen. Gikk så ut av doen, registrerte at det var tomt i stua og fant så soverommet. I senga lå det en mann, også helt naken. Jeg satte meg på sengekanten og stirret på dette mennesket i sikkert 10 min. Prøvde så godt jeg kunne å finne ut hvem han var, men jeg måtte til slutt bare gi opp. Var så trøtt, så jeg sovnet igjen. Flere timer senere våkner jeg igjen, ser til høyre og der ligger min kollega som jeg hadde hatt et seksuelt forhold med i månedsvis. Han kunne så fortelle meg at jeg hadde ridd ham i baksete av en taxi, før vi hadde hatt sex over hele leiligheten i 5 timer. Helt svart. Svart som natta, faktisk. Gah!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #13 Skrevet 7. september 2010 5 timer for pokker?? Varte sikkert bare 20 minutter, men siden du ikke husket, skrøt han sikkert på seg 4 timer og 40 minutter til;)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 Var skikkelig på fylla og hadde ingen aning om hvordan jeg kom meg hjem. Senere dagen derpå fikk jeg en mld fra et fremmed nummer hvor det sto noe sånt som hai, taxi sjåfør fra i går. Du va fin, når skal vi møtes igjen? jaddddaaaaa, husker ikek helt hva jeg gjorde jeg men tror jeg bare lot være å svare. Skikkelig nerver da gitt og livredd for å ta taxi i månedsvis etterpå!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 UFF.... forrige helg gikk jeg ut med to gamle venninner..Vi var på konsert og hadde en knall kveld.Klarte å pådra meg en skjønn jente med verdens flottest tattoo på brystet som jeg pratet en del med.Kjempe koselig tenktejeg... Vi avtalteå møtes igjen på byn med resten av folka vi var med. Det gikk noen timer med nach osv. før vi møttes igjen.Glemte min "nye" venninne ... Vi møtes jo på avtalt utested, jeg er dritings og endte tydeligvis opp med å kline/rote med pedagogen i barnehagen der min yngste jente begynte igår... DREP MEG...PLEASE,, Skjønte ikke at hun var lesbe.... før det var for sent.oG JEG ER STRAIGHT aå det er sagt... gift tom.Fikk noen rare mld. av gjengen på søndag...tok det først igår....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #16 Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde nok ikke trodd ham om jeg ikke visste at han hadde vanskeligheter med å komme.... Og tillegg hadde tatt speed den kvelden! Sjarmerende fyr, ja!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #18 Skrevet 8. september 2010 Det må da være flere som har har hatt fylleangst en gang?;P
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #19 Skrevet 8. september 2010 Merkelig at ingen ga beskjed om at kjolen var stappet i strømpebuksen. Det har jeg faktisk gjort flere ganger, fordi jeg vil spare mine medsøstre for slike pinlige opplevelser, og håper at andre ville gjort det samme for meg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #20 Skrevet 8. september 2010 Kranglet og gjorde det slutt med typen min i fylla, og på nachspillet så lå jeg med kompisen hans mens han var nede i stua i samme hus. Dagen etter våkna jeg opp med kompisene og det meste av kvelden og natta var temmerlig tåkete. Luska stille derfra og har ikke snakka med noen av dem siden. Men det er heldigs lenge siden nå. Voksen etablert kone og mor nå.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #21 Skrevet 8. september 2010 Oi den var drøy..., men absolutt noe jeg kunne funnet på i mine yngre dager. Jeg har gjort så mye rart og hatt så mye fylleangst, kommer ikke på den verste episoden i farta :/ Er heldigvis blitt voksen nå
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #22 Skrevet 8. september 2010 I mine glade studentdager hendte det rett som jeg var at jeg ble med svært perifere bekjente videre på nachpiel når studentbarene stengte. Etter en slik natt våknet jeg en gang en tidlig morgen i en fremmed seng i en fremmed hybel, godt plassert i armkroken til en ung mann jeg aldri hadde sett før og med begge hendene til en annen ukjent ung mann godt plassert på hver sin rumpeball. Etter å ha konstatert at vi alle fortsatt hadde på (det meste av) undertøyet, snek jeg meg stille ut av studentboligkomplekset jeg hadde endt opp i, og brukte den neste timen på å forsøke å komme meg hjem ved kjelp av kollektivtransport - noe som ikke var helt lett siden jeg ikke hadde noen anelse om hvor jeg egentlig befant meg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #24 Skrevet 9. september 2010 Jeg våknet i en seng med en mann jeg egentlig ikke kunne huske å ha blitt med hjem. Plutslig hørte jeg et barn utfor døren og en 2-3 åring kom stupende opp isenga. jeg i panikk gjemte meg under dyna så godt jeg kunne.. viste seg at mannen var en familiefar (singel vel og merke) som hadde hatt barnevakt på kvelden og natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå