Gå til innhold

Min nye samboer har 1300 bøker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Hjelper det når jeg sier at han er verdens mest kosete bamse i tillegg?

Ikke sex kosing, men kose/kysse kosing.

Jeg får verdens beste samboer, så jeg får heller kjøpe hyller til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han leser mest krim, men egentlig alt mulig bare det er interessant nok.

Skrevet

Du får få han til å lese høyt for deg! Det er jo sååå koselig, og en måte du kan ta del i hans bokverden på.

Hvis han gidder,da.....

Skrevet

Nei, kosete bamse kan du få gratis av meg, men jeg vil ha en litteraturelsker.

Skrevet

Ja, jeg ligger i armkroken hans og leser jeg og. Det er en god følelse det!

Skikkelig kose kose følelse:-)

Skrevet

Gidder ja, jo han gjør vel det meste for meg så da leser han nok og ja.

Skrevet

Jeg har begge deler og elsker det:-)

Skrevet

Har selvfølgelig ikke de viktige bøkene der, men mer av det som kan kaldes underholdnings eller søppel literatur :-). Dusjen er foresten separat så det er ikke så fuktig der.

Skrevet

Hehe! Vi har også eget bibliotek med hyller fra gulv til tak. Med glassdører foran ser det kjempefint ut, og ikke samler det støv heller. Har også kokebøkene i hyller på kjøkkenet, barnas bøker i hyller på rommene deres og "toalett-litteraturen" på badet. Med dagens ventilasjonssystemer er det ikke mer fukt på badet enn andre steder, så det går kjempefint!

Vi har forøvrig holdt biblioteket i ganske mørk, engelsk stil, og det er det deiligste rommet i huset når man trenger å sette seg ned og hvile litt med en god bok og litt avslappende musikk.

Nå vet ikke jeg hvor stort hus/ leilighet dere har, men man kan gjøre mye fint med bøker! Det er bare å "møblere" dem riktig. :-)

Skrevet

Høres ut som en bra mann :)

Jeg har altfor mange bøker, de fleste i et stort skap under trappa. Men nå har jeg kjøpt ei fin bokhylle (takhøyde) og fylt den med de aller største favorittene mine. Og jeg sorterte etter farge, faktisk! En hylle for hvite bøker, en annen for blåe, osv. Det høres helt banalt ut, men det ser riktig lekkert ut samtidig som jeg får ha favorittene på stua :)

Skrevet

Bøker er en skatt, og et hus med masse bøker er et eventyrland :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...