Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hvor skal vi få plass til det da ? Han er en skikkelig lesehest og leser 4 bøker i uken.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 På tide å skaffe mannen et bibliotekkort?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Helt uenig med 21.34, jeg elsker bøker og kunne gjerne hatt en million.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 :-) Han har bibliotek kort og og er der 1-2 ganger i uken og låner krim bøker. Hjelp:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Herregud, når jeg hører om menn som leser 4 bøker i uka tenker jeg at han må være en skikkelig tørrpinn! Håper for din del at han er unntaket som bekrefter regelen. Har dere stoooor plass så kan man jo lage et bibliotek, ellers ville jeg stuet det bort i en bod. Synes ikke det er spesielt dekorativt med stua full av bokhyller.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 hmmm... jeg synes også at det ikke er veldig fint med amnge bøker på stua, det blir litt rotete. Men hvis dere har en krok eller et rom til overs, så er det veldig fint å ha et lite bibliotek Stappfulle bokhyller kranset rundt en eller to gode og pene stoler med matchende bord som leselampen kan stå på viser et lærd hjem Så kan dere i alle fall late som om dere er tungt beleste begge to
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Gratulerer med et godt mannevalg:)
Gjest Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Slapp av. En ekte bokelsker vet å finne plass til bøkene sine. Spør samboeren din og du skal se han finner plasser du ikke ante egnet seg til bokhyller. Hilsen den lykkelige eier av nesten for mange bøker.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Sist gang jeg talt bøkene mine var da jeg var 8. Da hadde jeg drøyt 300, siden har det bare økt på. Vi har for det første et biliotek med veggene helt dekket av bokhyller fra gulv til tak. Det tar jo unna en del. I tillegg har ungene hver sin bokhylle på romet sit. Der står det meste som passer for deres alder. Fagbøkene står på kotoret, et overskapskap på kjøkkenet er fylt opp med kokebøker. På badet passer paperbac perfekt i overskapene osv. Det vi ikke har plass til står stablet i kasser på loftet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 siste 21.37: For det er jo mye bedre med mannfolk som sitter foran pc'n eller tv'n døgnet rundt?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Hehe, jepp, han leser alle veier. På do, på sengen, på jobb, i sofaen, i godstolen, i bilen mens jeg handler:-) Får shoppe så lenge jeg bare ønsker!
de_to og den lille Skrevet 7. september 2010 #13 Skrevet 7. september 2010 Gratulerer med godt valg av mannfolk og håper du også er glad i å lese
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 Han hørtes akkurat ut som meg, godt jeg ikke er sammen med han, da hadde det blitt mye bøker, hehe.. Jeg har bøker på loftet, i kjelleren, i boden, i stua, på soverommet, ja overalt egentlig.. Det er jo meg, det sier noe om hvem jeg er Får aldri nok bøker!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 Jeg elsker også bøker, men jeg trenger ikke eie alle bøkerne jeg leser og skal lese 21:34
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #16 Skrevet 7. september 2010 Hm, kanskje det var DU som skulle flyttet sammen ham:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #17 Skrevet 7. september 2010 Jo, men jeg sliter med dysleksi, men leser innimellom ja:.-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #18 Skrevet 7. september 2010 Ååh.. heldige du! Skulle ønske noen flyttet inn her med et helt bibliotek på slep, det hadde vært fantastisk! Jeg elsker å lese, men mannen her i huset åpner aldri en bok, så jeg må skaffe meg bøker selv!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #19 Skrevet 7. september 2010 Så fint! Jeg elsker beleste menn og syns det hadde vært mye verre med en mann som tok med seg tre bøker inn i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #20 Skrevet 7. september 2010 Wow, så bra da:) Jeg har bortimot det samme. Den ene veggen i stua er kun for bokhyller:) Fungerer fint her:)
de_to og den lille Skrevet 7. september 2010 #21 Skrevet 7. september 2010 Hehe, beste mannfolket jeg har vært sammen med er en lesehest, han har kanskje ikke 1300 bøker men han har et godt brukt lånekort på biblioteket Er forresten han jeg er gift med i dag. Har vært sammen med noen som ikke leser andre bøker enn de må og, men må si at jeg føler meg mye mere avslappet med en som er glad i å lese. Like barn leker kanskje best? Er så godt å reise på ferie sammen og ligge på stranda med hver vår bok, diskutere bøkene vi har lest eller min favorittaktivitet som er og sovne på brystkassen hans mens han ligger og leser
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #22 Skrevet 7. september 2010 Jeg leste minst 4 bøker i uke før jeg traff mannen og fikk unger. Har blitt veldig lite bøker de siste 6 årene. Nå i det siste har jeg fått lest noen så håper det bedrer seg. Men jeg beholder ikke alle bøkene jeg leser. Vil ikke fylle opp huset med støvsamlere. Beholder bare noen få.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #23 Skrevet 7. september 2010 Gjøre som oss, lag et bibliotek! Her er det jeg som kjøper bøker. Får et forhold til alle bøkene jeg leser, så å låne er helt uaktuelt.. Jeg samler på bøker, gubben god gammel konjakk!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #24 Skrevet 7. september 2010 Nei nei nei, ikke ha bøkene på badet, fukten spiser dem opp!!.. Fyy!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #25 Skrevet 7. september 2010 Ååååh, jeg vil også ha en slik mann! Ønsker meg en mann med et allerede etablert bibliotek, slik at jeg kan komme med mine bøker i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå