Gå til innhold

nok er nok.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg vært i møte på nav, turte rett å slett ikke fortelle at jeg er gravid...

satt og snakket med samboer i bilen på vei hjem... (han har aldri vært glad for at vi skal ha et barn) da sier han plutselig at jeg måtte skønne at alle kom til å gå imot meg... nav, familien, alle!

vi hadde et opphold i forholdet en mnd... da han brukte kredittkortet på mat ute og sløsa vekk 8 tusen, nå er han arb, ledig. flyttet inn til meg og for venter at han kun skal betale 30% mat og jeg husleie, strøm og 70%mat... for han må betale gjelda si. jeg har masse innkaso som jeg skulle betalt, men som jeg ikke gjør pga jeg rett å slett ikke har råd...

han mener at om vi skal kjøpe hus senere, må en av oss være gjeldsfri så vi får lån.... så det er ikke så nøye om jeg får masse innkaso, så lenge han ikke får det.... satt å krangla om dette i bilen.... da skriker han plutselig, DET VAR DU SOM SKULLE HA DEN DERRE JÆÆÆÆÆVLA DRITTUNGEN NÅ......

fikk helt sjokk, har vært i tvil en stund nå på om jeg egentlig vil ha noe forhold og barn med han. sittet med abort i bakhodet hele tiden.....

men i dag bestemte jeg meg !!!

jada jeg kommer til å få pes fra mange av dere der ute...

ungen var ikke planlagt, så jeg gjørde det ikke med "vilje"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk deg om - DU kan klare å ta vare på dette barnet du! Du kommer til å angre bittert!!! Hvertfall gi det litt mer tid....

Skrevet

Skal du virkelig kjøre din egen økonomi på ræva for en mann? Nei herregud, skaff deg litt ryggrad! Så negativ som han virker så er han ikke mye å samle på uansett. Og han sløste vekk DERES penger og var med på å ødelegge økonomien?

Good riddens!

Skrevet

For en drittsekk, har ikke ord for oppførselen hans.

Gjør det som føles rett for deg, ingen bestemmer over deg.

Skrevet

jeg er full gåtte 11 uker på fredag, rekker jeg det? HI

Skrevet

blir kvalm av dette innlegget.... "rekker jeg det?"

Stakkars STAKKARS lille bånet :(

Skrevet

jeg har et barn fra før, klarer ikke to alene. han er bare sur og grinete hele tiden... jeg ba han ta tingene sine å dra i sta... å tror dere faen ikke han tok bank kortet mitt å??? sier jeg skal få det når det passer han, for han hadde ikke råd til bensin att og frem. å det er ikke mat her og barnet mitt kommer igjen i kveld..... han er forresten ikke far til dette barnet.... HI

Skrevet

ja stakkars! jeg er fullstendig klar over det.... HI

Skrevet

Du klarer to barn... Det er jo dine skatter!!!!! Vær så snill, ikke bestem deg nå!! Tenk om du angrer?? Tenk lille babyen din! Klarer du virkelig det? Å ta bort et dunkende hjerte, armer og ben som allerede beveger seg. En helt perfekt, bare pitte lite nurk!! DITT barn!!

TENK DEG OM!!!

Skrevet

gå vekk med den anti abort snakken din.... ja jeg klarer det... jeg må det... jeg har verken støtte fra noen, jobb eller utdannelse!!

Skrevet

Ja vel.... Hva med prevansjon??

Du bor i norge. Da er det faktisk ikke så vanskelig.

Skrevet

Jeg blir bare trist av å lese innlegget....

Stakkars lille barn som ikke har bedt om bli til, som må leve med så lite oppegående foreldre som dere; inkassogjeld, kortgjeld, NAV, arbeidsledig. You name it...

Jeg innbiller meg at i deres frusterende kaos av et liv ikke har overskudd til å gi det et barn trenger.

For guds skyld BRUK PREVENSJON, dere er ikke klar for å få barn.

Nå er det for sent, hvis du ikke tar abort, må dere skjerpe dere krafig,

få hjelp...

Skrevet

Vær helt sikker på hva du vil, husk at det er ditt liv. Ingen andre enn deg vet hva som er best for deg.

Skrevet

nå tror jeg du må skjerpe deg litt!

jeg er i fullstand til å ta meg av det barnet jeg har fra før! les innlegget mitt en gang til før du dømmer meg!

Skrevet

virker ikke helt slik.... desverre!

Skrevet

hvor mange i norge går ikke på nav? å har unge?

er alle de dårlig foreldre??

Skrevet

Ja, egentlig - jeg tror du er et Troll :)

Skrevet

Første du gjør akkurat nå, er å sperre kortet ditt så klart.

Skrevet

Jeg støtter deg faktisk i Abort-valget ditt. sånne menn trenger du ikke omgås.. og om du har barnet ditt med han, så må du uansett ha med han å gjøre, men er bare fosteret hans, så få bort problemet! jeg prater av erfaring! jeg har verdens vakreste barn med verdens største tulling. nå har du ikke et barn inni deg, men et foster.

Tenk deg godt om... ville nok støttet deg uansett! men kvitt deg med idoten!!!

Skrevet

For det første, sperr kortet ditt! Så nekter du fyren å komme tilbake. Bare det å vurdere å kjøpe hus med han..huff og huff

Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig for abort..og du ligger helt på grensen(12 uker vet du). Men hvis barn nr 1 ikke er hans, men barn nr 2 er skjønner jeg godt du vurderer det.

Men uansett hva du bestemmer deg for, for guds skyld kvitt deg med han. En mann/kjæreste skal være den man kan støtte seg til hvis alle andre svikter og det er jo helt tydelig at du ikke kan med han..

Og så kan man si hva man og mene hva man vil om alenemødre og økonomi, men når sant skal være sagt..så vil du få det bedre økonomisk.

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt Hi. jeg støtter deg.. gjør det du kan for å bli kvitt han. håper barnet du har er med en annen, så slipper du tenke på han noe mer. Lykke til uansett hva du gjør!

Skrevet

Sperr kortet.

Skift lås i døra.

Sperr nr hans på mobilen.

Slett ham fra Facebook og lignende.

Det er mine beste tips. Og jeg er faktisk enig i at du bør unngå å få barn med en sånn mann. Hvis du føler det er riktig med abort så ER det riktig for DEG. Ingen andre kan bestemme det :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...