Linnymor_87 Skrevet 7. september 2010 #26 Skrevet 7. september 2010 Jeg meldte min sønn på Lano-ungen i år, bare for moro.. Og bare så folk veit det: Det står klart og tydelig på siden til Lano at det IKKE er skjønnhets konkurranse OG det MÅ ikke være et badebilde........ Nå syns jeg selv egentlig at det er badebilder som har mest å gjøre i den konkurransen ettersom det er en såpe, men når det faktisk står i reglene at bildet man velger ikke er helt nødt til å være badebilde så er det sånn det er.... og jeg syns det er egentlig veldig dårlig gjort å gå ut og si at vinneren er stygg osv, utrolig barnslig.... men på den annen side har vi ytringsfrihet her i landet... så om folk velger å bruke den til å være douchebags så får de bare gjøre det, men de skal vite at det er utrolig stygg og jævlig oppførsel å gå å si sånt om folk....... Har du ikke noe pent å si, hold det for deg selv pleier jeg å si....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #27 Skrevet 7. september 2010 Takk :-) Og fortsatt i lige måde!!! PS: Tror nok ikke du er helt frisk heller. Vi ser nok bare saken fra to forskjellige synspunkter, men det er bare jeg som har rett!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #28 Skrevet 7. september 2010 90% av stemmene til mikael er sympati stemmer. stemmer for og få et annerledes barn på lano flasken. Lano burde forandre reglene sine, noe jeg tror de kommer til og gjøre til neste gang lano konkuransen er. Men når vinneren ble kåret stod det at Lano skulle komme og ta badebilder av det barnet som vant og ha dette på lano flasken. Hvordan skal de klare og ta badebilder av Mikael som ikke kan bade? Dem fikk også media oppmerksomhet noe som blir feil ovenfor alle de andre barna Som var med i konkuransen. Jeg har ingenting i mot barn med funksjonshemmning. Men Lano flaske med han på kommer ikke til og stå på badet hjemme hos oss. Synes også det burde blit aldersgrense på barn man kan melde på. 0-3 år fks. og at det skal være badebilde.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #29 Skrevet 7. september 2010 At Lano selv ikke ønsker å framstille det som en skjønnhetskonkurranse, skjønner jeg godt. Ikke desto mindre er det nettopp en skjønnhetskonkurranse det ligner mest på.
Formerly known as Tina Skrevet 7. september 2010 #30 Skrevet 7. september 2010 Må bare si at dr.greve har stjålet hanekammen til mikael:-) (reklamene på toppen her inne)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #31 Skrevet 7. september 2010 Det sier litt om de menneskene som snakker stygt om et funksjonshemmet barn. tenk om det var ditt barn? hadde ikke du blitt lei deg? Dere burde skamme dere alle sammen!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #32 Skrevet 7. september 2010 Jeg synes ikke det var et vinnerbilde. Ene og alene pga at lano er en såpe og da skal det være et badebilde som vinner!! Det at han er funkjsonshemmet bør ikke ha noe å si for han var verdig vinner eller ikke. Hadde bildet vært tatt på badet og han hadde såpeskum i hodet eller noe slikt hadde han vært en verdig vinner i mine øyne. Dere burde skamme dere, dere som dømmer han fordi han er funskjonshemmet!!! Dere er foreldre selv, og hvor for gjort kunne ikke han ha vært deres eget barn? Dere har ingen garanti for at deres neste barn er friskt! Tenk nå sitter dere å hetser han, hva hvis dere får et slikt barn selv? Hva da?? Selv har jeg ei frisk og rask jente, men vet godt at man på ingen måte er garantert et friskt barn.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #33 Skrevet 7. september 2010 Hvilken sak? Det eneste jeg har kommentert er at du ikke kan beskylde andre for å lyve. Jeg har ikke kommentert budskapet i hovedinnlegget ditt med et ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå