Gå til innhold

Ang. de negative kommentarerene til Lano-unge vinneren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper aldri aldri dere selv opplever å få en eneste negativ kommentar om deres egne barn. I deres øyne er de sikkert de skjønneste i hele verden, men husk at smaken er delt. Og noen ganger er den helt usmakelig og/eller usakelig slik som flere av kommentarene her. Spes. "Jeg skal aldri mere kjøpe Lano såpe"...... "Mikael er stygg" osv.

Hva om man ikke liker fjeste som er på leverposteiboksen. Skal man la være å kjøpe et godt pålegg fordi bildet ikke er bra??? Ufattelig barnslig og usaklig å komme med noe sånt.

Et multihandikappet barn har gjerne spasmer, ukontrollerte bevegelser, sikkel osv. og er ikke et "naturskjønt utseende", men hvor i all verden står det at f.eks. Lano ungen må være såkalt søt???

Jeg håper aldri dere selv opplever å få et skadet barn, enten ved fødsel, ulykke (drukning e.l.) og som ender som handikappet, fordi dette barnet umulig kan elskes av så sneversynte og stygge foreldre! Fy f.....!!!!

Jeg heier på ei utrolig tøff mor som turde å melde på sin vakre sønn, og jeg håper hun hever hodet over de som er så misunnelige fordi deres "vakre" barn ikke vant og unskylder det med at han kun fikk sympatistemmer. Sympati for hva?? At ungen ikke er søt, handikappet, anderledes, sitter i rullestol? What??

Klapp igjen burugler. Innse at deres "søte" unger ikke vant denne gangen heller................!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri drømt om å melde mitt barn på en slik konkurranse. Jeg, som alle andre, har rett til å ha min mening om konkurransen og vinneren. Den er offentlig.

Sympatistemmer fordi han er handicappet ja.

Man er ikke et stygt eller sneversynt menneske fordi man ser sympatistemmer, eller fordi man stiller store spørsmålstegn ved dømmekraften til de som melder barna på, konkurransen i seg selv, eller vinneren.

Skrevet

Bra at han vant!!

Men tror ikke det er så mange som kjøper LANO produkter med det bildet på! Ikke får å være dum , men han ser jo litt "skummel" ut. Banra kan jo blir skremt!

Skrevet

Har folk virkelig lirt av seg sånne stygge kommentarer?! Og på nettet i tillegg? Hetsing av et handikappet barn. Virkelig storsinnet, folkens. Nydelig... Jesus.

Skrevet

Er det verre å hetse et handicappet barn fremfor et funksjonsfriskt barn?

Skrevet

Jeg har aldri meldt på ungen min på en sånn idiotisk reklamejippo som Lanoungen er. Hun er selvfølgelig verdens vakreste, men ville aldri ha utsatt henne for en slik landsdekkende konkurranse. Legger heller ikke ut bilder av henne på facebook, bloggen min osv, og prøver å skåne henne for den harde, kalde verden vi lever i lengst mulig.

Når det er sagt, sånn at du skjønner at jeg ikke er en misunnelig mor som mener at ungen min burde ha vunnet, så syns jeg årets vinner var upassende, ikke var han i nærheten av vann og er i mine øyne for gammel til å være lanounge(syns de skal være max 3 år). Klart "Lano-ungen" skal være søt, sjarmerende og full av skum, det er jo en reklamekampanje for Lano. Har du sett noen andre som lager reklamefilmer med "stygge" unger, og tror at de skal selge produktet sitt?

Har aldri brukt Lano, og kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre det med den nye Lanoungen på flaskene/refillposene.

Og forøvrig; Leverposteien er ikke god, uansett hvor pene barn som er avbildet på boksen!

Skrevet

Tror dere ikke at det vil bli tatt et nytt proff bildet av ham, med vann og skum???

Vel, kjøp heller Dr Greve eller noe sånt da vel! Tror ikke Lano går konk p.g.a. at de har valgt Mikael som vinner! Og jo. Uansett hva dere sier så tror jeg dere er misunnelig.

Personlig ville ikke jeg heller meldt på mitt barn i en slik konkurranse, men for de som har gjort det, så mener jeg at de ikke kan hetses med og skrives stygt om for det!

De vil skryte av sitt/sine barn og velger å melde på barnet sitt, men det kan alltid bare være én vinner og Mikael er en like verdig vinner som hvilkets som helst annet barn!

HI

Skrevet

Er det en vane du har? Å være så full av deg selv at du indirekte kaller folk løgnere for så å fortelle dem hva de egentlig føler? Så motbydelig.

Skrevet

sympatistemmer er ikke noen verdige stemmer.

kommer ikke til å kjøpe lano..

hadde aldri meldt på mitt barn på lano ungen konuransen.

melder du deg/dine på .. så må en tåle kritikk..

du synst kansje han er vakker.. det gjør ikke jeg. men smaken er som baken.

Skrevet

Jepp og du er et utrolig stygt menneske innvendig!!!!

Hva om barnet ditt ender opp som mulithandikappet?? Ville du da synes at ungen din er stygg???? Ville du ikke blitt såret om noen hadde sagt noe sånt? OG selv om man melder seg på en konkurranse, så er det ikke fritt fram å slenge med leppa. Det er lov å moderer seg vet du. Hold heller munn da vel og stem på din egen unge!

HI

Skrevet

Arrangeres det først en slik skjønnhetskonkurranse for småbarn, må man regne med (og tåle!) at det også faller en del kommentarer om disse barnas utseende. Noe annet ville være hyklersk.

Skrevet

"Barna kan blir skremt"?? Hva er det for noe og si da?

Verden er da slik at man finner barn/ungdom/voksne med downs. Dette bildet kan bidra til at barn gjerne lettere kan forstå seg på andre barn med denne sykdommen, og se at dem er som alle andre. Dem skal være som andre barn, barn er barn. Jeg vil vertfall påstå at dette kan ha en positiv effekt på synet mot dem med downssyndrom.

Skrevet

Jeg er rett og slett bare meg selv jeg :-)

Men nå viser du jo bare ditt sanne deg igjen og jeg traff visst et ømt punkt!!!

PS: Du har tydeligvis ikke møtt mange motbydelige folk om du synes at jeg er det. Men takk!! (Og i lige måde).

Skrevet

Nå var nå det faktisk ett hackerforum som hjalp han med en god del av stemmene. Lilleborg har også gått ut å sagt at det var ett hackerforum med i bildet, men at han nok hadde vunnet uansett pga facebook og støttesider

Skrevet

Skjønnhetskonkurranse??? Ehhh. Not! Det er en konkurranse om å bli Lano-ungen. Står ikke noe sted at det må være en supermodell............

Skrevet

Viser mitt sanne jeg? Er du ikke riktig frisk? Du er den som kaller folk løgnere. Å beskylde andre for å lyve fordi man tror man har evnen til å bedømme hva de egentlig føler på e nettforum er en motbydelig egenskap. Det betyr ikke at du generelt er motbydelig.

Den som viser sitt sanne ansikt her e rdeg. Du "fordømmer" hetsing, men bedriver det selv. God bedring!

Skrevet

Bare de enkleste sjelene som innbiller seg at dette ikke er en skjønnhetskonkurranse. Det er nettopp derfor mange finner den så kvalmende.

Skrevet

Vel, i følge enkelte mødre her inne var det jo ikke et vakkert barn som vant konkurransen så derfor kan det ikke være en skjønnhetskonkurranse!? Men for all det om det gjør hverdagen din bedre å kalle det det, så vel bekomme!

Skrevet

Jeg skal ikke kjøpe Lano ihvertfall. Grøss.

Skrevet

Det er bra hi, jeg er helt enig med deg, at Mikael vannt er bare kjempeflott, hvorskal skal det være noe forsjell på han og alle ander barn i en slik konkurranse? Syntes det er helt supert og kjempetøfft! Virker heldigvis som at det er et flertal som mener det samme som oss, iåmed at han faktisk vannt overlegent :D.

Skrevet

Om hverdagen min blir bedre eller verre, har faktisk ingenting med en saklig diskusjon å gjøre (men mye tyder på at det motsatte gjelder for deg). Ellers bør du kanskje lese deg litt opp her inne, så kan det hende at selv du vil forstå at svært mange av disse stemmene kommer fra hackere. Og mange andre kommer som rene sympatistemmer, fordi noen la ut et bilde av et funksjonshemmet barn. I enkeltes øyne kan man da ikke la være å stemme på akkurat det, og man forpliktes også til å mene at det er vakrere enn alle andre barn. Organisert hykleri, med andre ord.

Skrevet

HI du er rett og slett ufyselig i innleggene dine.... Jeg regner med at målet ditt var at man skal vise respekt og at man skal verdsette folk med handikapp, men måten du skriver på fremmer ikke akkurat den saken....

Jeg synes han er en veldig søt gutt, men jeg synes ikke han passer som lano-unge. Det er rett og slett fordi jeg mener at lano-ungen bør være i forbindelse med vann og såpe. Det er vel ikke akkurat noen nyhet at lano er såpe.... Det gjelder selvfølgelig ikke bare han, men alle de andre barna som heller ikke er tatt bilde av i et bademiljø...

En annen ting som irriterer meg med alle disse diskusjonene er at jeg føler at vi som har "normale" barn nesten skal være flaue over dette. Vi ahr liksom ikke rett til å melde barna være på slike konkurranser fordi vi ikke viser mangfoldet i samfunnet....

Du snakker om å heste barn med handikapp, men jeg mener at du gjør det samme mot "normale" barn ved å kalle alle som ikke mener at han burde vunnet for løgnere og misunnelige osv....

Skrevet

Hallo! Se på de andre fylkesvinnerne da! Det er masse unger som ikke er i nærheten av vann der!

Syns det er helt greit med en vinner som for en gangs skyld ikke føyer seg inn i den vanlige "å-så-søt-rekken"!

Skrevet

Hjelpe meg! Jammen ikke rart det er krig i verden når man kan krangle om noe sånt som dette!

Lano er en såpe, for søren, og for meg er det hvertfall knekkende likegyldig hva slags bilde det er på såpeboksene hvis jeg liker innholdet!

Slutt å krangle om tulleting og bruk heller energien på noe nyttig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...