Gå til innhold

Hvor mange barn vil dere ha??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid ønsket meg 2 barn, en gutt og en jente, og det har jeg fått :)

Vært litt fram og tilbake, hvor jeg i perioder har ønsket meg en til, men kommet fram til at det blir med de to vi har :)

Kanskje lettere sagt enn gjort, nå som vi er i en periode hvor den eldste er i trass-alderen og vesla er spinnvill (nærmer seg året og er overalt.) :P

*sliten,men lykkelig mamma*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid ønsket fire, men jeg vet ikke om jeg har kapasitet til flere enn de to jeg har. Nå har jeg disse to på 1 og 3 år, så får vi se om et par års tid om jeg ønsker/makter to til eller ikke.

Skrevet

Ett tror jeg....er gravid nå og vil ikke gå gravid igjen. I tilegg har jeg helseproblemer fra før.

Skrevet

Fordi jeg er 20 år gammel og alenemor, så det blir lenge til neste baby. Jeg vet ikke om jeg orker å gå gjennom babytiden (som jeg for øvrig hater, selv om babyen min er snill som dagen er lang) på nytt så sent. Det optimale hadde vært å få to eller tre tette og bare bli fort ferdig, men sånn kan det ikke bli. Jeg orker ikke å ha en femtenåring, en åtteåring og en seksåring når jeg selv er 45 (f.eks.), da har jeg jo hatt små barn hele livet. Dessuten vil jeg ikke ha to helsøsken som er tette i alder, og en "ekstra". Da kommer han alltid til å føle seg utenfor, og det syns jeg ikke er rettferdig.

Gutten min er snart 1 år.

- Anonym som kanskje ikke vil ha flere barn.

Skrevet

Vi har to barn, ønsker oss 3, kanskje 4.

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg 3 barn, venter nummer 2 nå, og er helt sikker på at det ikke bli siste så sant naturen lar oss få fler :)

Vi har til og med begynt å snakke litt om fire, men vi får vente å se, er nok mulig vi syns det holder etter 3 ;)

Skrevet

Jeg ønsket i utgangspunktet bare 1barn, men mannen to og når vi fikk nr. 2 så ønsker jeg det ikke anderledes. Er veldig glad for at mannen fikk det som han ville:)

Skrevet

Tenkte tre. Ser ut som det blir en. Altfor tøff barsel og spedbarnstid for meg.

Skrevet

Har 2, ønsker meg 4, men vi får se hvor mange vi kan få.. Har hatt IVF og gjentatte spontanaborter for å få de to vi har nå..

Skrevet

Jeg ville egentlig hatt 5. Har 3, og det stopper med det siden mannen ikke vil ha fler.

Skrevet

Har sett for meg 3, men blir nok bare to. Jeg helt utslitt av de to jeg har:-/

Skrevet

Egentlig skulle vi ha max ingen barn.. Men så skjedde det et lite uhell, og vi fikk et barn. Barnet er høyt elsket av oss begge og vi ville selvfølgelig ikke vært foruten barnet vårt. Nå vil vi ha max ett barn, og det har vi jo! :D

Skrevet

ønsket meg 4, siden jeg selv er 1 av 4..

Nå kommer nr 3, og jeg sier meg ferdig med det..

Skrevet

Synes det er dritkult at du velger å ha så mange barn, oktaviastar!! Søskenbarnet mitt har 6 med nr 7 på vei. De sier de kan tenke seg dobbelt så mange :-)

Selv vil vi nøye oss med beskjedne 2. Har 1 liten mini nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...