Gå til innhold

Hvor mange barn vil dere ha??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg maks så og så mange.

 

Jeg trodde jeg ville ha MAKS 3... Nå tenker jeg kaaanskje maks 4 :)

Lurer på om det er mange som vil ha mange barn, eller vil dere ha få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og min mann ønsker kunn 2 barn.. det har vi og om noen uker,.

 

 

Skrevet

Maks tre, men jeg vurderer å ikke få fler enn han jeg har.

Skrevet

oi... hvorfor vil du kanskje ikke ha fler? Hvor gammel er han?

Skrevet

Vi tenkte to, maks tre. Vi endte opp med fire, men det er helt i orden ;)

Skrevet

2 stk., og det har vi fått - og jeg har "kuttet strengene". Så da blir det med det!

Deilig å tenke på at jeg er "ferdig", he-he! Kunne ikke tenke meg å gå gravid igjen og få en baby til i hus.

Skrevet

Maks 3,men regner med det blir bare 2 :) Får nr 2 i mai :)

Skrevet

Ville alltid ha 3 da jeg var yngre (før jeg fikk barn) nå har jeg ett barn og min nye samboer 2 fra før. Så da holder det med ett til :)

Skrevet

Jeg hadde planer om 4, men nå venter vi nr. 3 ,og det blir nok ganske sikkert sistemann...:)

Skrevet

jeg har 2, men trooor jeg går for 3 :)

Skrevet

venter nr 2 nå og det har vi hatt lyst til hele tiden. 2 barn er nok for oss. Men så er jeg ung mor da. Så hvem vet? Kanskje en attpåklatt om 15-20 år? Spørs om jeg orker. Men jeg kunne aldrig tenke meg å være uten barn i gjen. Så håper på tidlige barnebarn isåfall. Tjohei :D

Skrevet

8 er akkurat passe for oss.

Skrevet

Stakkars unger! 8???

 

Uff, jeg ville aldri latt mine barn blitt en i mengden.

Skrevet

Jeg venter vår første, og vi vurderer om ikke det skal bli den eneste. Har så store ryggproblemer at det er ekstremt vanskelig og tungt å gå gravid, og jeg vil trenge mye hjelp fra familie og venner når barnet kommer og samboer er på jobb. Siden dette er noe jeg vil ha for livet, virker det ikke realistisk at vi vil kunne få flere barn. Må jo gi all styrke og energi til den første, og passe på at h*n ikke mangler noe. Det vil jo rett og slett være urettferdig for barnet, min samboer og alle som vil hjelpe oss, om vi valgte å få en til.

Skrevet

Forresten.. hadde jeg vært frisk ville jeg hatt tre barn! :)

Skrevet

Maks 3. Ønsker 2, men skjer det en "ulykke" så gjør det ikke noe :-)

 

Skrevet

i utgangspunktet 3 som jeg nå har, men har nå skilt meg og fått ny kjæreste som er 8 år yngre og barnlaus, så nå vil jeg ha nummer 4 om et par år!!

Skrevet

"Uff, jeg ville aldri latt mine barn blitt en i mengden."

 

Ikke jeg heller.

Skrevet

Tja-venter nr 6 nå. Trooor det blir sistemann hehe

Skrevet

Ps-Når jeg var 25 tenkte jeg at jeg vil ha 2,-helst en av hver;) Det fikk jeg...men livet gikk i de merkeligste retninger..så nå venter jeg altså nr 6:)

Skrevet

Vet ikke enda, får se etter hvert.

Skrevet

jeg ønsker tre. Har ei datter nå, er singel og 30 år, så får se hvor mange det blir med tiden..

Skrevet

Til anonym 16.08.

 

Er det du som gikk i fra mannen din til fordel for hans ansatt på Rema?

Skrevet

Ønsker maks 2, vi har ei snuppe, og jeg tror kanskje jeg er gravid igjen :)))))) Nesten en uke på overtid :)))

 

Hadde jeg vært yngre ville jeg kanskje hatt 3 eller 4...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...