Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Da tenker jeg maks så og så mange. Jeg trodde jeg ville ha MAKS 3... Nå tenker jeg kaaanskje maks 4 Lurer på om det er mange som vil ha mange barn, eller vil dere ha få?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 jeg og min mann ønsker kunn 2 barn.. det har vi og om noen uker,.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Maks tre, men jeg vurderer å ikke få fler enn han jeg har.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 oi... hvorfor vil du kanskje ikke ha fler? Hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Vi tenkte to, maks tre. Vi endte opp med fire, men det er helt i orden
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 2 stk., og det har vi fått - og jeg har "kuttet strengene". Så da blir det med det! Deilig å tenke på at jeg er "ferdig", he-he! Kunne ikke tenke meg å gå gravid igjen og få en baby til i hus.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Maks 3,men regner med det blir bare 2 Får nr 2 i mai
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Ville alltid ha 3 da jeg var yngre (før jeg fikk barn) nå har jeg ett barn og min nye samboer 2 fra før. Så da holder det med ett til
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde planer om 4, men nå venter vi nr. 3 ,og det blir nok ganske sikkert sistemann...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 jeg har 2, men trooor jeg går for 3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 venter nr 2 nå og det har vi hatt lyst til hele tiden. 2 barn er nok for oss. Men så er jeg ung mor da. Så hvem vet? Kanskje en attpåklatt om 15-20 år? Spørs om jeg orker. Men jeg kunne aldrig tenke meg å være uten barn i gjen. Så håper på tidlige barnebarn isåfall. Tjohei
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 Stakkars unger! 8??? Uff, jeg ville aldri latt mine barn blitt en i mengden.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Jeg venter vår første, og vi vurderer om ikke det skal bli den eneste. Har så store ryggproblemer at det er ekstremt vanskelig og tungt å gå gravid, og jeg vil trenge mye hjelp fra familie og venner når barnet kommer og samboer er på jobb. Siden dette er noe jeg vil ha for livet, virker det ikke realistisk at vi vil kunne få flere barn. Må jo gi all styrke og energi til den første, og passe på at h*n ikke mangler noe. Det vil jo rett og slett være urettferdig for barnet, min samboer og alle som vil hjelpe oss, om vi valgte å få en til.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Forresten.. hadde jeg vært frisk ville jeg hatt tre barn!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #16 Skrevet 6. september 2010 Maks 3. Ønsker 2, men skjer det en "ulykke" så gjør det ikke noe :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #17 Skrevet 6. september 2010 i utgangspunktet 3 som jeg nå har, men har nå skilt meg og fått ny kjæreste som er 8 år yngre og barnlaus, så nå vil jeg ha nummer 4 om et par år!!
Sånn kan det gå Skrevet 6. september 2010 #18 Skrevet 6. september 2010 "Uff, jeg ville aldri latt mine barn blitt en i mengden." Ikke jeg heller.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #19 Skrevet 6. september 2010 Tja-venter nr 6 nå. Trooor det blir sistemann hehe
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #20 Skrevet 6. september 2010 Ps-Når jeg var 25 tenkte jeg at jeg vil ha 2,-helst en av hver;) Det fikk jeg...men livet gikk i de merkeligste retninger..så nå venter jeg altså nr 6:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #21 Skrevet 6. september 2010 Vet ikke enda, får se etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #22 Skrevet 6. september 2010 jeg ønsker tre. Har ei datter nå, er singel og 30 år, så får se hvor mange det blir med tiden..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #24 Skrevet 6. september 2010 Til anonym 16.08. Er det du som gikk i fra mannen din til fordel for hans ansatt på Rema?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #25 Skrevet 6. september 2010 Ønsker maks 2, vi har ei snuppe, og jeg tror kanskje jeg er gravid igjen ))))) Nesten en uke på overtid )) Hadde jeg vært yngre ville jeg kanskje hatt 3 eller 4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå